• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Etlik Şehir Hastanesi Tüp Bebek Sürecim

symysl

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
8 Eylül 2025
Mesajlar
13
Emoji Skoru
7
Puanlar
1
Yaş
31
3 ay çocuk denememizde olumlu bi sonuç alamayımc hormon testi yaptırdığım, amh değerimin 0.75 olduğunu öğrendim.28 Ekim de HSG çektirdim ve malesef 2 tüpümün de kapalı olduğunu öğrendim, doktorum tüp bebek merlezine gitmemi önerdi. Özel klinikler oldukça maliyetli olfuğu için etlik şehir hastanesine gitmeyi tercih ettim. Tüm tahlillerimle birlikte İnci Kahyaoğlu na gittim, tekrar tahlil istedi, bu sefer amh 0.43 çıktı, direk tüp bebek dedi ve gerekli evrakları hazırladım. Ekg, akciğer filmi, aneztezi onayı, dahiliye onayı hepsini halledip adetin 2. günü muayeneye gittim. Heyette 26 Kasım da estrofem kullanmaya başlamamı söylediler, günde 2 kes olacak şekilde ilacı kullanmaya başladım son 1 adet kalınca afet oldum, 2. gün tekrar gittim menopur 75 kalçadan ve gonal f 900 göbekten iki iğne verildi. 4 gün sonra kontrole gittim 2 adet folikül sayıldı, 2 gün daha iğne kullanıp tekrar kontrole gideceğim. Yumurtam yeterli mi süreç nasıl ilerler, burada tedavi görüp pozitife ulaşan var mı ?
 
İnşallah nasip etsin umudunuzu kaybetmeyin.rabbim tez zamanda kolaylıkla nasip etsin inşallah. Bende Ocak ayinda infertiliteye gittim amh 0.72 idi yaşım 36 tek tüpüm açıktı. Bana da direk tüp Bebek dediler Etlik şehir hastanesinde. Ben başka yöntem yok mu deyince aşılama var ama sizin tüp Bebek tedavisi görmeniz lazım dedi. Bende aşılama istiyorum dedim 2. Adette gel dediler. Şubatta gitmiştim ama nedense bu türlü tedavi için gitmek istemiyordum. En son eşimle madem istiyoruz gidelim tedaviye dedim. Adetimi bekledim gelmedi. Rabbim bı mucize gönderdi bana. Şimdi 7 aylık gebeyim size naçizane tavsiyem moralinizi yüksek tutun Allah verecek o yüzden Umutlu olun kolay bir süreç değil ama inşallah hızlı sonuç alırsınız 🥹
 
İnşallah nasip etsin umudunuzu kaybetmeyin.rabbim tez zamanda kolaylıkla nasip etsin inşallah. Bende Ocak ayinda infertiliteye gittim amh 0.72 idi yaşım 36 tek tüpüm açıktı. Bana da direk tüp Bebek dediler Etlik şehir hastanesinde. Ben başka yöntem yok mu deyince aşılama var ama sizin tüp Bebek tedavisi görmeniz lazım dedi. Bende aşılama istiyorum dedim 2. Adette gel dediler. Şubatta gitmiştim ama nedense bu türlü tedavi için gitmek istemiyordum. En son eşimle madem istiyoruz gidelim tedaviye dedim. Adetimi bekledim gelmedi. Rabbim bı mucize gönderdi bana. Şimdi 7 aylık gebeyim size naçizane tavsiyem moralinizi yüksek tutun Allah verecek o yüzden Umutlu olun kolay bir süreç değil ama inşallah hızlı sonuç alırsınız 🥹
Sizin için çok sevindim umarım bizim yolculuğumuz da güzel bir şekilde sonuçlanır 🥰
 
26 Aralık ta yumurta toplama işlemi gerçekleşti. 3 yumurta roplandı ertesi gün 2 si döllendi. Şu an 4. Gün 1 iyi 1 kötü kalite embriyo var. 31 aralık transfer günüm umarım güzel geçer.
 
İnşallah nasip etsin umudunuzu kaybetmeyin.rabbim tez zamanda kolaylıkla nasip etsin inşallah. Bende Ocak ayinda infertiliteye gittim amh 0.72 idi yaşım 36 tek tüpüm açıktı. Bana da direk tüp Bebek dediler Etlik şehir hastanesinde. Ben başka yöntem yok mu deyince aşılama var ama sizin tüp Bebek tedavisi görmeniz lazım dedi. Bende aşılama istiyorum dedim 2. Adette gel dediler. Şubatta gitmiştim ama nedense bu türlü tedavi için gitmek istemiyordum. En son eşimle madem istiyoruz gidelim tedaviye dedim. Adetimi bekledim gelmedi. Rabbim bı mucize gönderdi bana. Şimdi 7 aylık gebeyim size naçizane tavsiyem moralinizi yüksek tutun Allah verecek o yüzden Umutlu olun kolay bir süreç değil ama inşallah hızlı sonuç alırsınız 🥹
Yazınızı okuyunca dizinin adınıza çok sevindim çok mutlu oldum ve Banada umut oldu ben de 29 yaşındayım Bilkent şehir hastanesinde tüp bebek sürecindeyim adet olunca gel iğnelere başıycaz dediler yarın gidecem inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız bizlere de dua edin
 
Yazınızı okuyunca dizinin adınıza çok sevindim çok mutlu oldum ve Banada umut oldu ben de 29 yaşındayım Bilkent şehir hastanesinde tüp bebek sürecindeyim adet olunca gel iğnelere başıycaz dediler yarın gidecem inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız bizlere de dua ed

Yazınızı okuyunca dizinin adınıza çok sevindim çok mutlu oldum ve Banada umut oldu ben de 29 yaşındayım Bilkent şehir hastanesinde tüp bebek sürecindeyim adet olunca gel iğnelere başıycaz dediler yarın gidecem inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız bizlere de dua edin
Ederim canım ediyorum da. O kadar zor bir psikoloji ki tarifi mümkün değil yaşamayan bilemiyor. Ki benim normal yolla 1 çocuğum olduğu halde 2. Düşük oldu 3. İçin gittiğimde şak diye söyleniyor ya senin tüp bebekten başka çaren yok diye o çok koyuyor insana çok şükür inançlı insanlarız Allah'tan gelen baş göz üzerine. Rabbim bi mucize nasip ediyor. İnşallah senin mucizende benim gibi tedaviye gitmek için adetini beklerken gelsin de ummadığın bir sevinç yaşatsın İnşallah rabbim canım. Duam seninle ve tüm evlat isteyen güzel kadınlarla 🩷 bu arada Zilhicce ayında yapılan bi duayı okumuştum ondan 1 hafta sonra adet oldum sonraki ay gebelik haberi aldım. Ben o dua sebep oldu diye inanıyorum istersen yollarım her zaman okumak faydalı olur belki Allah büyük
 
Ben maalesef adet oldum gebelik olmadı ve cuma günü iğnelere başladım süreç başladı umarım güzel sonuçlar hepimiz için göz yaşlarımız sevinç göz yaşına döner duayı gönderirseniz çok sevinirim tabiki Allah razı olsun ❤️🤲
 
26 Aralık ta yumurta toplama işlemi gerçekleşti. 3 yumurta roplandı ertesi gün 2 si döllendi. Şu an 4. Gün 1 iyi 1 kötü kalite embriyo var. 31 aralık transfer günüm umarım güzel geçer.
Gebelik gerçekleşti mi ?
 
Ben maalesef adet oldum gebelik olmadı ve cuma günü iğnelere başladım süreç başladı umarım güzel sonuçlar hepimiz için göz yaşlarımız sevinç göz yaşına döner duayı gönderirseniz çok sevinirim tabiki Allah razı olsun ❤️🤲
İnşallah süreciniz mutlulukla sonuçlanır
 
Yazınızı okuyunca dizinin adınıza çok sevindim çok mutlu oldum ve Banada umut oldu ben de 29 yaşındayım Bilkent şehir hastanesinde tüp bebek sürecindeyim adet olunca gel iğnelere başıycaz dediler yarın gidecem inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız bizlere de dua edin
Allah'ım isteyen herkese sağlıklı sıhhatli bir evlat nasip etsin umarım sizin de güzel haberlerinizi alırız
 
Bende adet oldum cuma akşamı bizde etlik şehir hastanesinde tüp bebeğe baslayacagiz pazartesi günü geç olur mu arkadaşlar tedaviye başlamak için lütfen yardımcı olurmusunuz
 
Bende adet oldum cuma akşamı bizde etlik şehir hastanesinde tüp bebeğe baslayacagiz pazartesi günü geç olur mu arkadaşlar tedaviye başlamak için lütfen yardımcı olurmusunuz
Ben de cuma günü adet olmuştum Pazar günü ilaçlara başlamıştım. Adetin ilk günü cumaya geliyorsa cuma günü 8de klinikte olmanız gerekiyor. Normalde adetin 2.günü gitmek gerekiyor. İlaçlarınızı ise hastane çevresindeki eczaneleri arayarak alabilirsiniz. Özel Ortadoğu hastanesinin karşısında Gündoğan eczanesi var. Eczacı Furkan bey de düzgün bir insan. Aracınız varsa ulaşım konusunda sorununuz yoksa oradan almanızı tavsiye ederim hastane civarında Yenimahallede.
 
Teşekkürler..ben cuma akşam regl oldum şehir dışından geldiğim için pazartesi gitmek zorundaydim
 
Umarım tedaviniz başlamıştır. Her şey gönlünüzce olsun.
 
Merhaba bende 2 aşılama yaptırdım, ancak tutmadı şimdi adet olmayı bekliyorum, inci hocaya gideceğim süreç nasıl ilerliyor anlatır mısınız şehir dışından geleceğim bilgilerinize talibim arkadaşlar :)
 
İnci hoca ve ekibi çok iyiler ilgililer defalarca özelde denemiş biri olarak söylüyorum bunu devlet Hastanesi'nde böyle güzel insanların olması insanı umutlandiyor.Hic düşünmeden gidebirsiniz kişiye özel tedavi uyguluyorlar
 
Back
X