• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Etlik Şehir Hastanesi Tüp Bebek Sürecim

Ocaktan sonra raporlu ücret ne kadar oldu ne kadar ödediniz etlikte lütfen cevap verir misiniz
 
3 ay çocuk denememizde olumlu bi sonuç alamayımc hormon testi yaptırdığım, amh değerimin 0.75 olduğunu öğrendim.28 Ekim de HSG çektirdim ve malesef 2 tüpümün de kapalı olduğunu öğrendim, doktorum tüp bebek merlezine gitmemi önerdi. Özel klinikler oldukça maliyetli olfuğu için etlik şehir hastanesine gitmeyi tercih ettim. Tüm tahlillerimle birlikte İnci Kahyaoğlu na gittim, tekrar tahlil istedi, bu sefer amh 0.43 çıktı, direk tüp bebek dedi ve gerekli evrakları hazırladım. Ekg, akciğer filmi, aneztezi onayı, dahiliye onayı hepsini halledip adetin 2. günü muayeneye gittim. Heyette 26 Kasım da estrofem kullanmaya başlamamı söylediler, günde 2 kes olacak şekilde ilacı kullanmaya başladım son 1 adet kalınca afet oldum, 2. gün tekrar gittim menopur 75 kalçadan ve gonal f 900 göbekten iki iğne verildi. 4 gün sonra kontrole gittim 2 adet folikül sayıldı, 2 gün daha iğne kullanıp tekrar kontrole gideceğim. Yumurtam yeterli mi süreç nasıl ilerler, burada tedavi görüp pozitife ulaşan var mı ?
20 ocakta keseyi gördüm çok sevindim tabi. 2 hafta sonra tekrar gel dediler o zaman 3 nolu polikliniğe giriş yaptıkları için inci hocayı göremedim burdaki bayan gebelik haftasını nasıl hesaplayacağımı söyleyemedi, bi reçeteyi 3 kerede doğru anca yazabildi vs. Vs. 3 şubatta tekrar gittim yine farklı bi doktor malesef, gebelik haftasını nasıl hesağlamalıyım dediğimde transfer tarihini baz alcaz diyerek 6. Haftanın başındasın dedi. Hiç bi şekilde 6 çıkmıyo anlam veremedim kese ölçün haftanla uyumlu güzel önceki muayeneye göre büyümüş vs dedi ama içerisi boş endişe etme bazen geç oluşur 2 gün sonra tekrar gel dedi. Bugün gittm kese içerisi yine boş yolk sac yok embriyo yok. Radyolojideki ultrason cihazı daha kaliteli orda çektir gel dediler. Çektirdim yine boş cihazda gebelik haftası 5+3 göründü, transfer taeihine göre şu an 5+2 bi problem yok olarak görüyorum, uzman boş gebelik dedi ve gitti. Tüp bebek bölümüne geri döndüğümde yine İnci hoca ile görüşemedim malesef reçete yazmayı bile beceremeyen daha çnceki doktor vardı bu boş gebelik yatış yapıp kürtaj yapmalıyız dedi, kabul etmedim beklemeyi tercih ediyorum. Herhangi bir ağrı kanama hiç bir sorunum olmadı beta testi yaptırdım 2 gün arayla 6765 ve 8230 çıktı artış var durma ya da düşme yok benzer durum yaşayıp embriyoya kavuşan var mı ?
 
Ocaktan sonra raporlu ücret ne kadar oldu ne kadar ödediniz etlikte lütfen cevap verir misiniz
16.000 tl küsürlerde bişey ödemiştik aralıkta çok uçuk bi rakama çıkmamıştır
 
İnci hoca ve ekibi çok iyiler ilgililer defalarca özelde denemiş biri olarak söylüyorum bunu devlet Hastanesi'nde böyle güzel insanların olması insanı umutlandiyor.Hic düşünmeden gidebirsiniz kişiye özel tedavi uyguluyorlar
Bölüm gerçekten güzel İnci hoca çok deneyimli özel hastane gibi tek sıkıntı tedavinin konsey doğrultusunda ilerlemesi 8 de hastanede olup 13.30 a kadar konsey beklemek biraz zorluyo sadece
 
Lütfen ikinci bir görüş alın. Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi veya özelde iyi bir hekimden. Açıkçası hiçbir olumsuz belirtiniz yokken kürtaj demeleri biraz tedirgin edici. Tarihi de net hesaplayamadıkları için belki de şuan erkendir ve daha sonra görünecektir. Özetle konu ne olursa olsun sağlıkta ikinci bir hekim görüşü kurtarıcı olabiliyor.
 
Lütfen ikinci bir görüş alın. Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi veya özelde iyi bir hekimden. Açıkçası hiçbir olumsuz belirtiniz yokken kürtaj demeleri biraz tedirgin edici. Tarihi de net hesaplayamadıkları için belki de şuan erkendir ve daha sonra görünecektir. Özetle konu ne olursa olsun sağlıkta ikinci bir hekim görüşü kurtarıcı olabiliyor.
Teşekkür ederim cumartesi özele gitcem inşallah güzel bi gelişme görürüm🥺
 
İnci hoca ve ekibi çok iyiler ilgililer defalarca özelde denemiş biri olarak söylüyorum bunu devlet Hastanesi'nde böyle güzel insanların olması insanı umutlandiyor.Hic düşünmeden gidebirsiniz kişiye özel tedavi uyguluyorlar
Merhaba benim bir çocuğum var ikinci için inci hanıma gitsek nasıl bir süreç bizi bekler biliyor musunuz 🌸
 
Back
X