bende çok beğendim ya çok güzel evin maşallah peki bişey sorcam duvar stickerları çok güzel görüyo ama evi tekrar boyadığınız zaman nasıl onu kapatıyosunuz yada sökülüyo mu merak ediyorum
bende çok beğendim ya çok güzel evin maşallah peki bişey sorcam duvar stickerları çok güzel görüyo ama evi tekrar boyadığınız zaman nasıl onu kapatıyosunuz yada sökülüyo mu merak ediyorum
çok zevkle döşenmiş bir eviniz var . içinde huzurla mutlulukla oturun inşallah .sanıyorum geniş bir ev duvar süslerinide çok uygun yerlerde kullanmışsınız, gereksiz olan hiçbir şey yok güle güle oturun.
ne kadar güzel olmuş forumdaki evlere bakıyorum ve mobilyalarda genelde seçimin beyaz olduğunu görüyorum. Beyaz çok harika duruyor. Her şey mükemmel olmuş duvar süslerinde ayrı bir hava katmış güle güle oturun.
evini çok beğendim özellikle mutfağına bayıldım neşeli olmuş mutfak perden ve runnerın aynı kumaştan galiba onlara bayıldım zaten nereden aldığını rica etsem söyler misin?