çok teşekkür ederim.
biz salonda oturuyoruz hem de çok rahat:1rolleyes:
köşeli takımın olduğu oda da sadece yatılı misafir geldiğinde yatak odası olarak kullanıyoruz şimdilika.s
sana da şimdiden mutluluklar diliyorum umarım herşey istediğin gibi olur..