• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Evlilikte Yasak İlişki

Ben instada birkaç kadın gördüm, instada belli kurallar var mı pornografik yayınlar oluyor mu bilmiyorum ama kadınlar oyun havası oynuyorlar amaçları ve hitap ettikleri kitle belli, onlarla da paralı iletişim mi kuruluyor bilmiyorum ama onlyfans dediğiniz yeri sizin anlatımınızla gayet net anlamış oldum 😵‍💫
Direkt iletişim kurulan bir yermiş, alınan verilen bir hizmet var belli ki😬 ben tek yorumla anladıysam konudaki koca da üye olmadan anlardı, karısına merak demiş de merak değil o uygun fiyatlı aldatma bence.

Üye de anlayıp, onu ikna edelim bu evliliğe diye konu açmış ama şimdi anlamamazlığa vuruyor 😇

Üyelik iptali de yapmış ifşa olunca,

Başka bir üyelikte en güzel haliyle yine gelecektir elbet :)

Kocası düzelmez çünkü :)

Daha çok konu açar
 
Bu erkekler gerçekten salak! Sırf iki popo, iki meme göreceğim diye çoluğunun çocuğunun rızkını elin kadınına vermezsin! Bu adama ne güveniniz ne de saygınız kalmamıştır bence. Ee durum böyleyken evliliği sürdürmeye gerek var mı? Sürekli tetikte olmak sizi yoracak. Ve bence bu adam durmayacak da, ileride nasılsa eşim affediyor diyerek yüz yüze görüşerek de sizi aldatacak. Genceciksiniz. Bu adamdan boşanıp kendinize çok güzel bir hayat kurabilirsiniz bence. Kendinize olan saygınızı ve değerinizi yitirmeyin lütfen.
 
Bu of kapatılmadı mı ya, yoksa ben mi çok cahilim 🤔

OnlyFans, Türkiye'de Haziran 2023'ten beri erişim engeli (yasak) bulunan bir platformdur. Siteye VPN'siz girmek mümkün olmayıp, içerik üretmek ve paylaşmak "müstehcenlik" (TCK 226) gerekçesiyle yasal riskler taşımakta ve cezai işlemlere (soruşturma/hapis) yol açabilmektedir. Ayrıca elde edilen gelirlerin vergilendirilmemesi de suç teşkil ediyor.

Üyenin notu : İnsta gelirin %40 ını vergiye kesiyor.
 
Hanımlar böylesine büyük bir travma yaşamış bir kadına da bu şekilde acımasız yazmazsınız ya. Benim yorumumsa umarım ekonomik özgürlüğünüz vardır ve bu adama sktiri çekersiniz
 
Merhaba arkadaşlar. 6 yıllık evliyim ve bir çocuğum var. Eşimin telefonu genelde ortadadır. Ve o yüzden sürekli bir şeyler yakalarım. Önemsizdir, üzerine düşmem. Küser barışırız vs. Dün telefonunda Onlyfans ile karşılaştım. Beynimden kaynar sular indi. Gelen maillerde, oradaki kadının bir tanesine ucretli (dolar, euro bazinda) üye olmuş. Onlyfans bilirsiniz, karşınızda kadın canlı yayında uygunsuz hareketler yapar, sizle yazışır, iletişim kurar vs. vs.)
Daha bundan bir ay öncesine kadar haber okurken, eşime demiştim ki; bu Onlyfans kullanıcıları yurt dışına kaçıyor, hepsini tek tek tutukladılar helal olsun adalete demiştim. Bizim krizleri yeyip yeyip tatil yapiyorlar demiştim.
Neyse gördükten sonra çok fena kavga ettik, tartistik, evden kovdum, bosanacagimi soyledim. Mesleki olarak çok çok saygın bir konumda. Zaten binaya rezil olmamak için apar topar evden çıktı. Aradan 4 saat geçtikten sonra beni aradı, mesajlar attı, yalvardı, neler neler. Eve geldi, çocuğum var sonuçta boşanmak için bile iletişim kurmak zorundayım. Evde bir sürü yalvardı, sadece merak ettiğini, bu insanlar burada ne yapıyor da bu kadar yasak diyerek merakından girdiğini, herkesin profili gizli oldugu icin önerilerde en ucuz olanı seçip üye olup sırf merakından baktığını, sonrada kartından para çekerler bir daha diye kart bilgilerini silip üyeliğini kapattığını söyledi.
Eşimle 6 yıldır aktif, çok güzel bir cinsel birlikteliğimiz var. Onun cinsel anlamda başka kadınlarla telefondan iletişim kurması vs. yapması için dünyanın en aptal insanı olması lazım. Her zaman heyecanı daha da artan birliktelik yaşadık hep. Bunu sürekli dile getiren kendisi oldu her zaman. Psikolojik bir rahatsızlık değil ise, kendisini oralarda tatmin etmesi için aptal olması lazım. Ki sürekliliği olmadığını, sadece biraz bakıp merakini yenip, sonrada çıktığını söyledi.
Ertesi gün elinde çiçekler ve yine özürler. Yeminler sözler verdi falan.
Çocuğum durumu anlamış olacak ki, anne babam çiçek aldı sana özür diledi affet falan dedi.
Bizim 6 yıllık evlilikte ne zaman kavga etsek, ardından hemen sevişiriz. Bu bizim barışma cizgimizdir. Yine aynısı oldu, ama bu sefer eskisi gibi olmadığımı farkettim ona karşı.
Boşanmali miyim bilmiyorum. Ona yeniden güvenebilir miyim bilmiyorum.
Sizler olsaydınız napardiniz?
Kadınların düşüncelerini, erkeklerin ise bu konuda cidden duygusal bağ kurup kurmadigini bilmiyorum. Ki benim gözümde birine bakmak bile aldatmaktir. Çok uzun oldu, helal edin vaktinizi. 🌸
Sürekli birşeylerini yakalarım 1.küser barışırız 2.benim gözümde birine bile bakmak aldatmaktır 3. Onlyfans yakalamışsınız ne yapabilirim diye soru soruyorsunuz 4. Siz hiç dengeli bir kadın değilsiniz bunu baştan bilin.Nasıl olsa boşanmayacaksınız hiç kasmayın .Kocanızında allah çarşısını pazar eylesin
 
Hanımlar böylesine büyük bir travma yaşamış bir kadına da bu şekilde acımasız yazmazsınız ya. Benim yorumumsa umarım ekonomik özgürlüğünüz vardır ve bu adama sktiri çekersiniz
aynen buradaki yorumları bazen benim de aklım almıyor doğruluk payı bile olsa birazcık empati
 
Üzerinde konuşulacak bir evlilik kalmamış .Herşey mükemmel olsa nolur artık .Kimbilir bu kacinciydi yeni farkettim diye düşünürdüm.Bide ilerde neler olur neler diye düşünürdüm.Sadakat bir kere biter ondan sonrası zaten yok .Bir dahası daha kolay daha dikkatli olur .
 
Merhaba arkadaşlar. 6 yıllık evliyim ve bir çocuğum var. Eşimin telefonu genelde ortadadır. Ve o yüzden sürekli bir şeyler yakalarım. Önemsizdir, üzerine düşmem. Küser barışırız vs. Dün telefonunda Onlyfans ile karşılaştım. Beynimden kaynar sular indi. Gelen maillerde, oradaki kadının bir tanesine ucretli (dolar, euro bazinda) üye olmuş. Onlyfans bilirsiniz, karşınızda kadın canlı yayında uygunsuz hareketler yapar, sizle yazışır, iletişim kurar vs. vs.)
Daha bundan bir ay öncesine kadar haber okurken, eşime demiştim ki; bu Onlyfans kullanıcıları yurt dışına kaçıyor, hepsini tek tek tutukladılar helal olsun adalete demiştim. Bizim krizleri yeyip yeyip tatil yapiyorlar demiştim.
Neyse gördükten sonra çok fena kavga ettik, tartistik, evden kovdum, bosanacagimi soyledim. Mesleki olarak çok çok saygın bir konumda. Zaten binaya rezil olmamak için apar topar evden çıktı. Aradan 4 saat geçtikten sonra beni aradı, mesajlar attı, yalvardı, neler neler. Eve geldi, çocuğum var sonuçta boşanmak için bile iletişim kurmak zorundayım. Evde bir sürü yalvardı, sadece merak ettiğini, bu insanlar burada ne yapıyor da bu kadar yasak diyerek merakından girdiğini, herkesin profili gizli oldugu icin önerilerde en ucuz olanı seçip üye olup sırf merakından baktığını, sonrada kartından para çekerler bir daha diye kart bilgilerini silip üyeliğini kapattığını söyledi.
Eşimle 6 yıldır aktif, çok güzel bir cinsel birlikteliğimiz var. Onun cinsel anlamda başka kadınlarla telefondan iletişim kurması vs. yapması için dünyanın en aptal insanı olması lazım. Her zaman heyecanı daha da artan birliktelik yaşadık hep. Bunu sürekli dile getiren kendisi oldu her zaman. Psikolojik bir rahatsızlık değil ise, kendisini oralarda tatmin etmesi için aptal olması lazım. Ki sürekliliği olmadığını, sadece biraz bakıp merakini yenip, sonrada çıktığını söyledi.
Ertesi gün elinde çiçekler ve yine özürler. Yeminler sözler verdi falan.
Çocuğum durumu anlamış olacak ki, anne babam çiçek aldı sana özür diledi affet falan dedi.
Bizim 6 yıllık evlilikte ne zaman kavga etsek, ardından hemen sevişiriz. Bu bizim barışma cizgimizdir. Yine aynısı oldu, ama bu sefer eskisi gibi olmadığımı farkettim ona karşı.
Boşanmali miyim bilmiyorum. Ona yeniden güvenebilir miyim bilmiyorum.
Sizler olsaydınız napardiniz?
Kadınların düşüncelerini, erkeklerin ise bu konuda cidden duygusal bağ kurup kurmadigini bilmiyorum. Ki benim gözümde birine bakmak bile aldatmaktir. Çok uzun oldu, helal edin vaktinizi. 🌸
Ne kadar çok kendinzle çelişmişsiniz ya . Basbaya aldatılmayı görmezden geliyorum kimseyi de ilgilendirmiyor deyin geçin bu daha gerçekçi sizin durumunuz için . Ne kadar saçma bir çizginiz varmış öyle her kavgadan sonra sevişmek sizi daha iyi sorun çözer hale mi getiriyor kendinizi ne kadar kandırmışsınız öyle . Bence sizin derdiniz eşinizin aldatması falan değil bunu sorun etmiyorsunuz aldatmanın büyüğü küçüğü yok .
 
Verdiğiniz cevabı çok seviyesiz buldum. Burada paylasmis oldugum bir durumla emojiler koyarak dalgavari iletişim kurmanız gereken bir durum değil. Evliliğin temel birliği zaten cinsel birliktelik. Kocam ile harika cinsel ilişki yaşamak Sapıklık değil, evliliğin temel taşıdır. Ha bu tarz siteler kullanmak, üye olmak bu tarz şeyler sapıklıktir. Bizim ilişkimize değil de, yaptığı şeye sapıklık deseydiniz size hak verebilirdim.
Okuduğunu anlama yeteneği kazan önce sen.
 
@The Winchesters @ekvatordakipenguen

Onlyfans ı bilmiyorsunuz, anlatayım, diğer üyelere anlattım anlamadan dinlemeden eksi atmamış olursunuz.

OF = Sanal eskortluk.

Üyelerle para karşılığı sohbet, foto video canlı yayın yapılan bir yer.

İnternetten porno izlemek ya da çıplak fotoya bakmak değil asla. Zaten gırla var , OF üye olup para veren erkekler de biliyorlar bunu.

Pornodan farkı ; pornocu kadınlarla iletişim kurma hakkı da vermesi.

Evet aldatma bu.

Hele de evli ve cinsel hayatı olan bir erkeğin sanal Esc uygulamasına para aktarması evet seksomanyaklıktır.

İster beğenin ister beğenmeyin.

Bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp 👍🏻

( not : alıntılanma ya da etiket yaparsanız cevap vermeyeceğim , kızgınlığa yazmıyorum polemiğe gerek yok 😉)
 
@The Winchesters @ekvatordakipenguen

Onlyfans ı bilmiyorsunuz, anlatayım, diğer üyelere anlattım anlamadan dinlemeden eksi atmamış olursunuz.

OF = Sanal eskortluk.

Üyelerle para karşılığı sohbet, foto video canlı yayın yapılan bir yer.

İnternetten porno izlemek ya da çıplak fotoya bakmak değil asla. Zaten gırla var , OF üye olup para veren erkekler de biliyorlar bunu.

Pornodan farkı ; pornocu kadınlarla iletişim kurma hakkı da vermesi.

Evet aldatma bu.

Hele de evli ve cinsel hayatı olan bir erkeğin sanal Esc uygulamasına para aktarması evet seksomanyaklıktır.

İster beğenin ister beğenmeyin.

Bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp 👍🏻

( not : alıntılanma ya da etiket yaparsanız cevap vermeyeceğim , kızgınlığa yazmıyorum polemiğe gerek yok 😉)
Tatlım, öğrenmiş oldum, teşekkür ederim. Bu konuda sıkıntı yok, aynı noktadayız. Eksi atmamın nedeni OnlyFans'ı karalaman falan değil ki, konu sahibine kırıcı ve kaba bir şekilde "Boynuzlanıyorsun, boynuzlarını ara sıra törpülettir." demen. Böyle bir üslup sana kullanılsa sen bile üzülürdün bence. Teşekkürler, ben de uzatmak istemem zaten.
 
meraktan bakmış olabilir mi
doyumsuz
cinsel anlamda sorunları var
ancak her durumda size ve evliliğinize saygısı yok
 
Merhaba arkadaşlar. 6 yıllık evliyim ve bir çocuğum var. Eşimin telefonu genelde ortadadır. Ve o yüzden sürekli bir şeyler yakalarım. Önemsizdir, üzerine düşmem. Küser barışırız vs. Dün telefonunda Onlyfans ile karşılaştım. Beynimden kaynar sular indi. Gelen maillerde, oradaki kadının bir tanesine ucretli (dolar, euro bazinda) üye olmuş. Onlyfans bilirsiniz, karşınızda kadın canlı yayında uygunsuz hareketler yapar, sizle yazışır, iletişim kurar vs. vs.)
Daha bundan bir ay öncesine kadar haber okurken, eşime demiştim ki; bu Onlyfans kullanıcıları yurt dışına kaçıyor, hepsini tek tek tutukladılar helal olsun adalete demiştim. Bizim krizleri yeyip yeyip tatil yapiyorlar demiştim.
Neyse gördükten sonra çok fena kavga ettik, tartistik, evden kovdum, bosanacagimi soyledim. Mesleki olarak çok çok saygın bir konumda. Zaten binaya rezil olmamak için apar topar evden çıktı. Aradan 4 saat geçtikten sonra beni aradı, mesajlar attı, yalvardı, neler neler. Eve geldi, çocuğum var sonuçta boşanmak için bile iletişim kurmak zorundayım. Evde bir sürü yalvardı, sadece merak ettiğini, bu insanlar burada ne yapıyor da bu kadar yasak diyerek merakından girdiğini, herkesin profili gizli oldugu icin önerilerde en ucuz olanı seçip üye olup sırf merakından baktığını, sonrada kartından para çekerler bir daha diye kart bilgilerini silip üyeliğini kapattığını söyledi.
Eşimle 6 yıldır aktif, çok güzel bir cinsel birlikteliğimiz var. Onun cinsel anlamda başka kadınlarla telefondan iletişim kurması vs. yapması için dünyanın en aptal insanı olması lazım. Her zaman heyecanı daha da artan birliktelik yaşadık hep. Bunu sürekli dile getiren kendisi oldu her zaman. Psikolojik bir rahatsızlık değil ise, kendisini oralarda tatmin etmesi için aptal olması lazım. Ki sürekliliği olmadığını, sadece biraz bakıp merakini yenip, sonrada çıktığını söyledi.
Ertesi gün elinde çiçekler ve yine özürler. Yeminler sözler verdi falan.
Çocuğum durumu anlamış olacak ki, anne babam çiçek aldı sana özür diledi affet falan dedi.
Bizim 6 yıllık evlilikte ne zaman kavga etsek, ardından hemen sevişiriz. Bu bizim barışma cizgimizdir. Yine aynısı oldu, ama bu sefer eskisi gibi olmadığımı farkettim ona karşı.
Boşanmali miyim bilmiyorum. Ona yeniden güvenebilir miyim bilmiyorum.
Sizler olsaydınız napardiniz?
Kadınların düşüncelerini, erkeklerin ise bu konuda cidden duygusal bağ kurup kurmadigini bilmiyorum. Ki benim gözümde birine bakmak bile aldatmaktir. Çok uzun oldu, helal edin vaktinizi. 🌸
Yani aldatmak oluyor tabiki. Umarım bir kere yapan bir daha yapmıyordur herkeste.
 
neymiş, site yasaklayınca aile kurumu temiz kalmıyormuş. arayan belasını da buluyormuş mevlasını da.
 
Back
X