• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Evlilikte Yasak İlişki

Merhaba arkadaşlar. 6 yıllık evliyim ve bir çocuğum var. Eşimin telefonu genelde ortadadır. Ve o yüzden sürekli bir şeyler yakalarım. Önemsizdir, üzerine düşmem. Küser barışırız vs. Dün telefonunda Onlyfans ile karşılaştım. Beynimden kaynar sular indi. Gelen maillerde, oradaki kadının bir tanesine ucretli (dolar, euro bazinda) üye olmuş. Onlyfans bilirsiniz, karşınızda kadın canlı yayında uygunsuz hareketler yapar, sizle yazışır, iletişim kurar vs. vs.)
Daha bundan bir ay öncesine kadar haber okurken, eşime demiştim ki; bu Onlyfans kullanıcıları yurt dışına kaçıyor, hepsini tek tek tutukladılar helal olsun adalete demiştim. Bizim krizleri yeyip yeyip tatil yapiyorlar demiştim.
Neyse gördükten sonra çok fena kavga ettik, tartistik, evden kovdum, bosanacagimi soyledim. Mesleki olarak çok çok saygın bir konumda. Zaten binaya rezil olmamak için apar topar evden çıktı. Aradan 4 saat geçtikten sonra beni aradı, mesajlar attı, yalvardı, neler neler. Eve geldi, çocuğum var sonuçta boşanmak için bile iletişim kurmak zorundayım. Evde bir sürü yalvardı, sadece merak ettiğini, bu insanlar burada ne yapıyor da bu kadar yasak diyerek merakından girdiğini, herkesin profili gizli oldugu icin önerilerde en ucuz olanı seçip üye olup sırf merakından baktığını, sonrada kartından para çekerler bir daha diye kart bilgilerini silip üyeliğini kapattığını söyledi.
Eşimle 6 yıldır aktif, çok güzel bir cinsel birlikteliğimiz var. Onun cinsel anlamda başka kadınlarla telefondan iletişim kurması vs. yapması için dünyanın en aptal insanı olması lazım. Her zaman heyecanı daha da artan birliktelik yaşadık hep. Bunu sürekli dile getiren kendisi oldu her zaman. Psikolojik bir rahatsızlık değil ise, kendisini oralarda tatmin etmesi için aptal olması lazım. Ki sürekliliği olmadığını, sadece biraz bakıp merakini yenip, sonrada çıktığını söyledi.
Ertesi gün elinde çiçekler ve yine özürler. Yeminler sözler verdi falan.
Çocuğum durumu anlamış olacak ki, anne babam çiçek aldı sana özür diledi affet falan dedi.
Bizim 6 yıllık evlilikte ne zaman kavga etsek, ardından hemen sevişiriz. Bu bizim barışma cizgimizdir. Yine aynısı oldu, ama bu sefer eskisi gibi olmadığımı farkettim ona karşı.
Boşanmali miyim bilmiyorum. Ona yeniden güvenebilir miyim bilmiyorum.
Sizler olsaydınız napardiniz?
Kadınların düşüncelerini, erkeklerin ise bu konuda cidden duygusal bağ kurup kurmadigini bilmiyorum. Ki benim gözümde birine bakmak bile aldatmaktir. Çok uzun oldu, helal edin vaktinizi. 🌸
Aynısıını siz yapsaydınız ,sadece onu düşünün bence.
 
Geçen ekşide bi erkek; yabancı kadına üyeyim zencilerle gruba giriyor, Türk Kezbanı ( onlar kadını hep böyle aşağılıyorlar ya ) anca KYK da vajinasına salatalık sokuyor. Diye hayıflanıyordu.

Ben porno izlemeye bile karşı değilim olabilir.

Sonuçta ordaki kadınla asla karşılaşamayacak, para da aktarma yok,iletişim 0.

Ama bu abonelikler , onlyfans aldatmadır net.

Erkeklere amatör porno yıldızı kadınlara para karşılığı iletişim kurma hakkı satıyorlar.

Erkekler binemeyeceği eşeğin önüne ot koymazlar. Bu paraları hayrına vermiyorlar
Pornoya ben de kızmam ama iş paraya vermeye gelince yani bu düpedüz aptallık
 
İnsanlarin çizgileri vardır, kendilerine saygıları falan, benim bu konuda tavrim nettir, birsey yapılmışsa kibarca aradan çekilirim buyursun devam etsin. Çünkü bilirim ki göz yumduğum dakikan sonra enayi olan ben olurum o devamını getirir, bir kere yapan nasılsa affedecek diye daha fazlasını yapar.
 
Son düzenleme:
Pornoya ben de kızmam ama iş paraya vermeye gelince yani bu düpedüz aptallık

Para vermelerinin nedeni bunlarla iletişim de kurabilmeleri, yoksa internet zaten porno ve cıplak foto dolu.

Sanaldan eskorta gidiyorlar.Ondan para veriyorlar.
 
Para vermelerinin nedeni bunlarla iletişim de kurabilmeleri, yoksa internet zaten porno ve cıplak foto dolu.

Sanaldan eskorta gidiyorlar.Ondan para veriyorlar.
xte ve instagramda da aynılar OF kullanan kadınlar üyelerine oralardan da dm üzerinden fotoğraf video atıyorlar. İletişime geçmek için para ödeniyor. zaten bu kadınların fotoğrafları her yerde var. Ama konu sahibi inatla kocasına inanmak istiyor🙂
 
xte ve instagramda da aynılar OF kullanan kadınlar üyelerine oralardan da dm üzerinden fotoğraf video atıyorlar. İletişime geçmek için para ödeniyor. zaten bu kadınların fotoğrafları her yerde var. Ama konu sahibi inatla kocasına inanmak istiyor🙂

Harika Cinsel hayatları var cünküüü, tamam mı CINIMMMM 😅
 
Harika Cinsel hayatları var cünküüü, tamam mı CINIMMMM 😅
ahahaah adam bariz şekilde sapık ve aşağılık ama türkiyede çoğu kadın gibi o da bu yazılanları okumasına rağmen kendini kandırıp kocası tarafından aldatılmaya devam edicek. ama olsun cinsel hayatları harika o yeter😀😀
 
Para vermelerinin nedeni bunlarla iletişim de kurabilmeleri, yoksa internet zaten porno ve cıplak foto dolu.

Sanaldan eskorta gidiyorlar.Ondan para veriyorlar.
Katılıyorum o yüzden bana göre aldatmadır, platformu bilmiyorum ne kadar para veriliyor hiçbir bilgim yok lakin sanki bitim kanlandı aldatasım var ama hem eskorta para öde hem otele para öde tuzluya gelecek, şu platforma gireyim en ucuz yollusu hangisiyse ona biraz para dökeyim limit aşımsız tertemiz iş diyenlerin musallat olduğu bir yer gibi anladım.
 
Katılıyorum o yüzden bana göre aldatmadır, platformu bilmiyorum ne kadar para veriliyor hiçbir bilgim yok lakin sanki bitim kanlandı aldatasım var ama hem eskorta para öde hem otele para öde tuzluya gelecek, şu platforma gireyim en ucuz yollusu hangisiyse ona biraz para dökeyim limit aşımsız tertemiz iş diyenlerin musallat olduğu bir yer gibi anladım.

Tam olarak doğru anlamışsınız aynennn öyle.

Sanal Aldatmanın dik alası.
 
Ve o yüzden sürekli bir şeyler yakalarım. Önemsizdir, üzerine düşmem. Küser barışırız vs
Daha önce de sanırım yakalamış ama affetmişsiniz. Aldatan erkek yine aldatır.
sırf merakından baktığını, sonrada kartından para çekerler bir daha diye kart bilgilerini silip üyeliğini kapattığını söyledi.
Yalanlar, yalanlar.
Eşimle 6 yıldır aktif, çok güzel bir cinsel birlikteliğimiz var.
Cinsel hayatınız çok güzel olsa bile gözü dışarıda, karaktersiz bir erkeğin nefsini, gözünü doyurmak mümkün değil. Kendinizi asla suçlamayın. Siz de sırf MERAKTAN uygulama indirip aynısını yapsanız eşiniz çoktan kovmuştu sizi.
ne zaman kavga etsek, ardından hemen sevişiriz. Bu bizim barışma cizgimizdir. Yine aynısı oldu
Ama bu olaydan sonra sevişerek onu ödüllendirip hata etmişsiniz.
Boşanmali miyim bilmiyorum. Ona yeniden güvenebilir miyim bilmiyorum.
Bu herife güvenilmez. Aldatan yine aldatır. Uygulama yükleyip bir sürü kişiyle konuşup yine siler ruhunuz duymaz. Bundan sonra siz görmeyin diye saklayabilir ya da onu affederseniz "nasıl olsa boşanmıyor ne yapsam affeder" diye düşünüp daha rahat aldatır. Bir ömür kendinizi bu herif için heba etmeye değmez. Boşanın ,kendinize yeni bir hayat kurun.
 
Bu of kapatılmadı mı ya, yoksa ben mi çok cahilim 🤔
 
Tam olarak doğru anlamışsınız aynennn öyle.

Sanal Aldatmanın dik alası.
Ben instada birkaç kadın gördüm, instada belli kurallar var mı pornografik yayınlar oluyor mu bilmiyorum ama kadınlar oyun havası oynuyorlar amaçları ve hitap ettikleri kitle belli, onlarla da paralı iletişim mi kuruluyor bilmiyorum ama onlyfans dediğiniz yeri sizin anlatımınızla gayet net anlamış oldum 😵‍💫
Direkt iletişim kurulan bir yermiş, alınan verilen bir hizmet var belli ki😬 ben tek yorumla anladıysam konudaki koca da üye olmadan anlardı, karısına merak demiş de merak değil o uygun fiyatlı aldatma bence.
 
Merhaba arkadaşlar. 6 yıllık evliyim ve bir çocuğum var. Eşimin telefonu genelde ortadadır. Ve o yüzden sürekli bir şeyler yakalarım. Önemsizdir, üzerine düşmem. Küser barışırız vs. Dün telefonunda Onlyfans ile karşılaştım. Beynimden kaynar sular indi. Gelen maillerde, oradaki kadının bir tanesine ucretli (dolar, euro bazinda) üye olmuş. Onlyfans bilirsiniz, karşınızda kadın canlı yayında uygunsuz hareketler yapar, sizle yazışır, iletişim kurar vs. vs.)
Daha bundan bir ay öncesine kadar haber okurken, eşime demiştim ki; bu Onlyfans kullanıcıları yurt dışına kaçıyor, hepsini tek tek tutukladılar helal olsun adalete demiştim. Bizim krizleri yeyip yeyip tatil yapiyorlar demiştim.
Neyse gördükten sonra çok fena kavga ettik, tartistik, evden kovdum, bosanacagimi soyledim. Mesleki olarak çok çok saygın bir konumda. Zaten binaya rezil olmamak için apar topar evden çıktı. Aradan 4 saat geçtikten sonra beni aradı, mesajlar attı, yalvardı, neler neler. Eve geldi, çocuğum var sonuçta boşanmak için bile iletişim kurmak zorundayım. Evde bir sürü yalvardı, sadece merak ettiğini, bu insanlar burada ne yapıyor da bu kadar yasak diyerek merakından girdiğini, herkesin profili gizli oldugu icin önerilerde en ucuz olanı seçip üye olup sırf merakından baktığını, sonrada kartından para çekerler bir daha diye kart bilgilerini silip üyeliğini kapattığını söyledi.
Eşimle 6 yıldır aktif, çok güzel bir cinsel birlikteliğimiz var. Onun cinsel anlamda başka kadınlarla telefondan iletişim kurması vs. yapması için dünyanın en aptal insanı olması lazım. Her zaman heyecanı daha da artan birliktelik yaşadık hep. Bunu sürekli dile getiren kendisi oldu her zaman. Psikolojik bir rahatsızlık değil ise, kendisini oralarda tatmin etmesi için aptal olması lazım. Ki sürekliliği olmadığını, sadece biraz bakıp merakini yenip, sonrada çıktığını söyledi.
Ertesi gün elinde çiçekler ve yine özürler. Yeminler sözler verdi falan.
Çocuğum durumu anlamış olacak ki, anne babam çiçek aldı sana özür diledi affet falan dedi.
Bizim 6 yıllık evlilikte ne zaman kavga etsek, ardından hemen sevişiriz. Bu bizim barışma cizgimizdir. Yine aynısı oldu, ama bu sefer eskisi gibi olmadığımı farkettim ona karşı.
Boşanmali miyim bilmiyorum. Ona yeniden güvenebilir miyim bilmiyorum.
Sizler olsaydınız napardiniz?
Kadınların düşüncelerini, erkeklerin ise bu konuda cidden duygusal bağ kurup kurmadigini bilmiyorum. Ki benim gözümde birine bakmak bile aldatmaktir. Çok uzun oldu, helal edin vaktinizi. 🌸
Yani gururunuzu yedirebiliyorsunuz devam edersiniz benim ekonomik durumum var hiç gururmada yediremem gururlu bir kadınım diyorsanız ayrılırsınız hayatlarınızı ayırırsınız
 
Verdiğiniz cevabı çok seviyesiz buldum. Burada paylasmis oldugum bir durumla emojiler koyarak dalgavari iletişim kurmanız gereken bir durum değil. Evliliğin temel birliği zaten cinsel birliktelik. Kocam ile harika cinsel ilişki yaşamak Sapıklık değil, evliliğin temel taşıdır. Ha bu tarz siteler kullanmak, üye olmak bu tarz şeyler sapıklıktir. Bizim ilişkimize değil de, yaptığı şeye sapıklık deseydiniz size hak verebilirdim.
Adam başkalarını düşünerek sizinle sevişmiş yalnız. Dünyadan bir habersiniz hala savunuyosunuz.
 
Back
X