Facebook

Aynen benim kötüyüm hala ya iyi hissetmiyorum sizin nickiniz nedir
Hilal12 olsa gerek tam hatrlamiyorum sadece okuyorm ben orayi. Panik atakliyim bende gecen sene hic cikmiyordun. Anladigim kadaryla ordan biriyle tanistiniz.. hayirli olsun umarim amaci birini dusurmek olan biri degildir. Gercekten rahatszdir da o yuzden oradadir. Guven olmuyor boyle sitelere. Zamanla cikar kokusu kimmis neciymis sabret hele
 
Evet giriyorum oraya ama ayrica psikoloji gen tr adli bir siteye üyeyim konustugum kisi ordan ama bulamiyorum kim aynen haklisiniz zaten tanismak icin degil sırf kim diye merak ettim
 
Arkadaslar merhaba sadece ismini yasadigi yeri ve yaptigi meslegi bildigi birini facebooktan bulma ihtimalim var mi varsa nasıl?
resmi kendi resmi ise evet bulma ihtimaliniz var ben öyle çok kişiyi buldum arkadaşlar için vs
 
Evet giriyorum oraya ama ayrica psikoloji gen tr adli bir siteye üyeyim konustugum kisi ordan ama bulamiyorum kim aynen haklisiniz zaten tanismak icin degil sırf kim diye merak ettim
Face kullaniyormsnz diye sor o zaman
 
Çok zor canım sarı çizmeli Mehmet Ağa
 
`