• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Falcı Melahat Edirne

misscherry

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
23 Haziran 2011
Mesajlar
26
Emoji Skoru
0
Puanlar
286
Yaş
36
Yer
İstanbul
arkadaşlar Edirne'de Melahat hanım diye bir falcı varmış, internet üzerinden yaptığım araştırmalara göre de baya iyi biliyormuş. yaklaşık 1 saat i 20 tl falan dediler. İstanbulda villası olmasına rağmen, prensib icabı Edirnede bakıyormuş..

Giden ya da bilgisi olan var mı ?? :44:
 
arkadaşlar Edirne'de Melahat hanım diye bir falcı varmış, internet üzerinden yaptığım araştırmalara göre de baya iyi biliyormuş. yaklaşık 1 saat i 20 tl falan dediler. İstanbulda villası olmasına rağmen, prensib icabı Edirnede bakıyormuş..

Giden ya da bilgisi olan var mı ?? :44:

Müthiş fal bakıyor. söyledikleri kesinlikle çıkıyor. yakınındaysan kesinlikle gitmelisin..:130:
 
tam nerede olduğunu bilmiyorum ki bilsem gitcem :) kıyık değil de çarşının ilerisinde arka sokaklarda diye duydum ama gittm baktım bulamadım :/
 
kızlar melahatin nerede fal baktığını bilen varsa lütfen adresi verebilir mi? edirnedeyim şuan ve mutlaka gitmem lazım.
 
Müthiş fal bakıyor. söyledikleri kesinlikle çıkıyor. yakınındaysan kesinlikle gitmelisin..:130:

canım işim nedeniyle fazla foruma giremiyorum.Fırsat buldukça formu takip etmeye çalışıyorum.İncelerken yazını okudum.Rica etsem edirneli melahatın telefonunu alabilirmiyim.Edirneye gidiyorum.Ramazan olması nedeniyle bakıp bakmayacağını soracağım.Ona göre adresini alıp gideceğim.Verebilirsen sevinirim.
 
ya bennn yillarrrrrrrrrrrrr once telefonda baktirmistimmmm simdi okuyunca hatirladim o an icin olanlari biliyor ama sonrasini hatirlamiyorum hatirlamadigima gore yokkkkk demekkiiiiiiiiiiiii
yanliz hatirladigim baktirmak icin para yatirmiyosun telefonla direk aryorsun bakiyo sonrasinda biseyler soyluyoooo o zaman para yaniii isin hurdasi ordaaaaaaaa
 
edirnede çok iyi falcılar varmış ya benim arkadaşım baktırmış melahat diye birine ama bu kadın mı bilmiorum kıza baban wefat edecek demiş tarihini bile sölemiş we ne yazıkki gerçekleşti
 
Back
X