Fazla otoriter erkek

metropol bedevisi

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Mayıs 2017
275
408
33
Merhaba. Nereden başlayacağımı bilmiyorum, sanırım ortaya karışık yazıcam.

Yaklaşık 3hafta önce biten 6aylık bir ilişkim var. Hep tartışmalarımız olurdu ama son iki ay hiç yüzyüze görüşmedik(ilk zamanlar her haftasonu gelirdi, farklı şehirlerde yaşıyoruz), günlerce aramamaya başladı, hatta en son bir hafta aramadığı oluyordu. Bir iki defa ben aradım, sonra “ben sana adım atmaktan yoruldum, biraz da senin çaba göstermeni bekliyorum artık” dedim. Ertesi gün sabah arıyordu tabiri caizse gaza gelip, sonra yine aynı. Neden böyle yaptığını sorduğumda da “problemler var, seni kafamdaki evlilik profiline oturtamıyorum, seninle evlilik niyetiyle görüşüyoruz, o yüzden de şu an arayıp seninle ne konuşacağımı bilmiyorum” diyordu.

Karadenizlilerdi ve kültürlerine inanılmaz bağlılardı. Kendi kız kardeşini ist.a tus sınavına tek başına yollamadı, kendisi arabayla götürdü bekledi sınavdan sonra alıp getirdi. Benim de şehir dışına çıkmama izin vermiyordu. Yani izin derken ben “sözlü değiliz nişanlı değiliz böyle bişeye hakkın yok” diyordum ama hep tartışma oluyordu. Ve ben bu sene doğru düzgün yıllık izin bile yapamadım, sadece ailemle bi kere fethiyeye teyzemlerin yanına gidebildim.

Kız arkadaşlarımla akşam dışarı çıkmamı istemiyordu. Çıkmak dediysem bi cafeye gidip kahve içiyoruz, zaten hepsi kendini bilen insanlar, iki tanesi Kuran kursunda öğretmen. Detay olacak ama, ferace giymeme rağmen yok boynun göründü yok o ayakkabı dikkat çekiyor vs hep söylenirdi. Yırtık kotlar moda biliyorsunuz, ben de ferace içine bayanlar arasında giyiyorum, ona da izin vermedi. Büyük gözlük takmak küçük dağları ben yarattım demekmiş, küçük takacakmışım. Ona dahi karıştı.

Evli bir arkadaşımın evine gidemezmişim. (eşi evde yokken bile)
İlerde bir arkadaşımla görüşmemi istemezse görüşmeyecekmişim.

Trabzon'da çay tarlaları var iş güç oluyor, kendisi 8yıldır gitmemiş, ama bana diyor ki yıllık izinde gidecekmişiz, benim tarla işi yapamayacağımı biliyormuş ama evde temizlik yemek filan yaparmışım. Diyordum ki “sende hiç merhamet yok mu, 1sene çalışıp yorulcam, hem de çalışırken kendi evimin iki kişilik işini nasıl yetiştircem diye düşünürken orda tatilimde 4-5kişinin işini yapıcam?”. “4-5 kişi olsa yine iyi” diye dalga geçiyordu bir de. Evde çamaşırlarını takip edecekmişim, o kirliye atmasa da ben bilecekmişim hep giymek istediği şey elinin altında hazır olacakmış, annesi öyle yaparmış!

Neyi anlatacağımı şaşırdım kızlar.

Onların tarafta bir düğün vs olsa onun akrabalarının ondan beklentisi olurmuş gelsin yardım etsin diye, ama benim ailemin akrabalarımın beklentisi olmamalıymış benden, işimizi ayarlayabilirsek gidermişiz. Benim artık ayrı bir ailemin olduğunu bilmeleri gerekirmiş.

Teyzesi aradı bi gün tanışmak için, bana diyor ki “senin maaşın yüksekmiş, evini arabanı da almışsın, bizi korkutuyor biraz bu. Bizde evde erkeğin dediği olur, kadın bir adım geride durur. Sonra sorun olursa ‘sen baştan bunları biliyordun’ deriz bak” dedi bana kadın. Şok oldum ne diyeceğimi bilemedim. Kaldı ki ben zaten erkeğin önde olmasından hoşlanan bir insanım.
Bu arada hep kendi içlerinden evleniyorlar. Ben sülaledeki tek yabancı gelin olacaktım. Hatta ailesi başta çok korkmuş izmirliyim falan diye. Neyse.

En son ve uzayıp ayrılığa giden tartışmamız; ilerde o bana bişey söylediğinde benim mantığıma uysa da uymasa da kabul edecekmişim, başka türlü bi evlilikle mutlu olmazmış. Ben de “ben köle gibi senin her dediğini yapamam. Böyle köle gibi kadınlar var, bulabilirsin istersen” dedim. “Evt, doğru, bulabilirim. Ben bir oyuncakçı dükkanına girdim, en göze çarpan en güzel oyuncağı beğendim ama bu neden ışıklı değil, diyorum farkındayım” diyordu.

En son yüzyüze oturup konuşalım sonra netleştirelim artık bu işi dedik(ki bu teklifi eden kendisiydi). “Geliyor musun yarın” diye aradığımda bana “gelmem neyi değiştirecek” dedi. Ben de “o zaman ben seni daha fazla zahmete sokmayayım, gelme biz bu işi bitirelim. Olmuyorsa zorlamanın manası yok” dedim. Sonra ne arama ne bişey. Whatsapp profilini siyah yapmış. Madem bu kadar karalar bağlayacaktın neden ilişkine sahip çıkmadın, bitirmek istemiyorsan neden ben bitirmek istemiyorum demedin.

Ben ailemden ayrı yaşıyorum ve açıkçası her istediğimi alabiliyorum, her istediğim yere gidebiliyorum. Ailem biraz rahat yetiştirdi beni. Daha doğrusu bana güvendikleri için kısıtlama ihtiyacı duymadılar. Ben mi acaba fazla özgürüm, evlilik bazı sınırlamalar getirir insanın hayatına, ben onları mı kaldıramıyorum. Bunun için psikoloğa dahi gittim.

“Konuyu neden açtın, biz ne yapalım” diyeceklere; hem dertleşmek hem de hatam varsa görmek ve bundan sonraki ilişkimde bu hatayı veya hataları yapmamak için yazıyorum.
 
Son düzenleme:

Mutella

29.07.2017
Pro Üye
26 Aralık 2012
8.835
8.154
Allah yüzüne bakmış resmen. Ucuz kurtulmuşsun. Bu ne ya köle istiyor resmen kendine. İlerde oğlunuz olursa böyle yetiştirmeyin. Annesi öyle yaparmışmış. Te allam.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1267 gün geçti.

Ccelik

Popüler Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
5 Haziran 2017
5.123
12.453
İlk bir iki isteğini makul görmüştüm. Okudukça pes dedim. Senin yerine nefes de alsaymış bari. Teyzesinin ne haddine bide ya daha ortada fol yok yumrta yok. Bildiğin gözünü korkutmuş. Mutlka aile içinde sorun yaşardın devam etseydin. İyi olmuş.
 

Daughter of your father

Nazlı sevgilimi kaybettim ...
Kayıtlı Üye
30 Kasım 2016
7.954
17.836
Kısaca tam zamanlı köle ariyorlarmis, iyi ki şartlarda anlasamamissiniz. .

Hala neden konuşmaya gelmesini bekliyorsun ki ? Ongöremediğin şeyler var ..yarın bu anlattıkları × 5 hayatını zehir edecek .. gelse ikna etse kabul edeceksin .. gözünü aç ,yakma kendini .. evini ,düzenini kurmuşsun ..başkasının kirli donunu yıkarken bugünlerini aramayacak misin ?
 

metropol bedevisi

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Mayıs 2017
275
408
33
Benim gözümü korkuttu çünkü aslında kendisi korkuyordu. Daha önce evlenip boşanmış. İlk eşiyle yaşadığı ne sorun varsa bana yansıttı. Baştan kötüyü söyleyip kendisini garantiye almaya çalıştı hep. Ama evlilik her zaman herkes için risktir. Onun için risk olduğu gibi aynı şekilde benim için de riskti. Hatta daha büyük riskti çünkü onun benden beklentileri çok yüksekti.

Bir kere de şey demişti, "seninle evlenmek benim için çok tehlikeli görüyorum ama kalbime de söz geçiremiyorum". Ne tehlikeli kadınmışım dedim:)
 

metropol bedevisi

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Mayıs 2017
275
408
33
Kısaca tam zamanlı köle ariyorlarmis, iyi ki şartlarda anlasamamissiniz. .

Hala neden konuşmaya gelmesini bekliyorsun ki ? Ongöremediğin şeyler var ..yarın bu anlattıkları × 5 hayatını zehir edecek .. gelse ikna etse kabul edeceksin .. gözünü aç ,yakma kendini .. evini ,düzenini kurmuşsun ..başkasının kirli donunu yıkarken bugünlerini aramayacak misin ?
Şu yüzen, 6ay geçirdik beraber, anneler tanıştı, yüzyüze oturup konuşarak bitirmek bir sorumluktu olgunluktu bence. Telefonda ilişki bitirmek her zaman çocukça gelmiştir.
Evlenince acaba biraz rahatlar mıydım diye düşündüm bir ara, çünkü çevremde evliliğinin ilk yılları aşırı kıskanç olup sonra daha serbest davranan eşler vardı. Ama bile bile lades demek olacaktı sanırım. Çünkü eski eşinin verdiği sözleri hep sözünden döndü diye anlattı. Bana da aynısını yapacaktı muhtemelen, bunları konuşmuştuk diye önüme koyacaktı. kıyısından dönmüşüm diyorum şimdi.
 

Began

Guru
Pro Üye
2 Mart 2012
21.223
47.811
Merhaba. Nereden başlayacağımı bilmiyorum, sanırım ortaya karışık yazıcam.

Yaklaşık 3hafta önce biten 6aylık bir ilişkim var. Hep tartışmalarımız olurdu ama son iki ay hiç yüzyüze görüşmedik(ilk zamanlar her haftasonu gelirdi, farklı şehirlerde yaşıyoruz), günlerce aramamaya başladı, hatta en son bir hafta aramadığı oluyordu. Bir iki defa ben aradım, sonra “ben sana adım atmaktan yoruldum, biraz da senin çaba göstermeni bekliyorum artık” dedim. Ertesi gün sabah arıyordu tabiri caizse gaza gelip, sonra yine aynı. Neden böyle yaptığını sorduğumda da “problemler var, seni kafamdaki evlilik profiline oturtamıyorum, seninle evlilik niyetiyle görüşüyoruz, o yüzden de şu an arayıp seninle ne konuşacağımı bilmiyorum” diyordu.

Karadenizlilerdi ve kültürlerine inanılmaz bağlılardı. Kendi kız kardeşini ist.a tus sınavına tek başına yollamadı, kendisi arabayla götürdü bekledi sınavdan sonra alıp getirdi. Benim de şehir dışına çıkmama izin vermiyordu. Yani izin derken ben “sözlü değiliz nişanlı değiliz böyle bişeye hakkın yok” diyordum ama hep tartışma oluyordu. Ve ben bu sene doğru düzgün yıllık izin bile yapamadım, sadece ailemle bi kere fethiyeye teyzemlerin yanına gidebildim.

Kız arkadaşlarımla akşam dışarı çıkmamı istemiyordu. Çıkmak dediysem bi cafeye gidip kahve içiyoruz, zaten hepsi kendini bilen insanlar, iki tanesi Kuran kursunda öğretmen. Detay olacak ama, ferace giymeme rağmen yok boynun göründü yok o ayakkabı dikkat çekiyor vs hep söylenirdi. Yırtık kotlar moda biliyorsunuz, ben de ferace içine bayanlar arasında giyiyorum, ona da izin vermedi. Büyük gözlük takmak küçük dağları ben yarattım demekmiş, küçük takacakmışım. Ona dahi karıştı.

Evli bir arkadaşımın evine gidemezmişim. (eşi evde yokken bile)
İlerde bir arkadaşımla görüşmemi istemezse görüşmeyecekmişim.

Trabzon'da çay tarlaları var iş güç oluyor, kendisi 8yıldır gitmemiş, ama bana diyor ki yıllık izinde gidecekmişiz, benim tarla işi yapamayacağımı biliyormuş ama evde temizlik yemek filan yaparmışım. Diyordum ki “sende hiç merhamet yok mu, 1sene çalışıp yorulcam, hem de çalışırken kendi evimin iki kişilik işini nasıl yetiştircem diye düşünürken orda tatilimde 4-5kişinin işini yapıcam?”. “4-5 kişi olsa yine iyi” diye dalga geçiyordu bir de. Evde çamaşırlarını takip edecekmişim, o kirliye atmasa da ben bilecekmişim hep giymek istediği şey elinin altında hazır olacakmış, annesi öyle yaparmış!

Neyi anlatacağımı şaşırdım kızlar.

Onların tarafta bir düğün vs olsa onun akrabalarının ondan beklentisi olurmuş gelsin yardım etsin diye, ama benim ailemin akrabalarımın beklentisi olmamalıymış benden, işimizi ayarlayabilirsek gidermişiz. Benim artık ayrı bir ailemin olduğunu bilmeleri gerekirmiş.

Teyzesi aradı bi gün tanışmak için, bana diyor ki “senin maaşın yüksekmiş, evini arabanı da almışsın, bizi korkutuyor biraz bu. Bizde evde erkeğin dediği olur, kadın bir adım geride durur. Sonra sorun olursa ‘sen baştan bunları biliyordun’ deriz bak” dedi bana kadın. Şok oldum ne diyeceğimi bilemedim. Kaldı ki ben zaten erkeğin önde olmasından hoşlanan bir insanım.
Bu arada hep kendi içlerinden evleniyorlar. Ben sülaledeki tek yabancı gelin olacaktım. Hatta ailesi başta çok korkmuş izmirliyim falan diye. Neyse.

En son ve uzayıp ayrılığa giden tartışmamız; ilerde o bana bişey söylediğinde benim mantığıma uysa da uymasa da kabul edecekmişim, başka türlü bi evlilikle mutlu olmazmış. Ben de “ben köle gibi senin her dediğini yapamam. Böyle köle gibi kadınlar var, bulabilirsin istersen” dedim. “Evt, doğru, bulabilirim. Ben bir oyuncakçı dükkanına girdim, en göze çarpan en güzel oyuncağı beğendim ama bu neden ışıklı değil, diyorum farkındayım” diyordu.

En son yüzyüze oturup konuşalım sonra netleştirelim artık bu işi dedik(ki bu teklifi eden kendisiydi). “Geliyor musun yarın” diye aradığımda bana “gelmem neyi değiştirecek” dedi. Ben de “o zaman ben seni daha fazla zahmete sokmayayım, gelme biz bu işi bitirelim. Olmuyorsa zorlamanın manası yok” dedim. Sonra ne arama ne bişey. Whatsapp profilini siyah yapmış. Madem bu kadar karalar bağlayacaktın neden ilişkine sahip çıkmadın, bitirmek istemiyorsan neden ben bitirmek istemiyorum demedin.

Ben ailemden ayrı yaşıyorum ve açıkçası her istediğimi alabiliyorum, her istediğim yere gidebiliyorum. Ailem biraz rahat yetiştirdi beni. Daha doğrusu bana güvendikleri için kısıtlama ihtiyacı duymadılar. Ben mi acaba fazla özgürüm, evlilik bazı sınırlamalar getirir insanın hayatına, ben onları mı kaldıramıyorum. Bunun için psikoloğa dahi gittim.

“Konuyu neden açtın, biz ne yapalım” diyeceklere; hem dertleşmek hem de hatam varsa görmek ve bundan sonraki ilişkimde bu hatayı veya hataları yapmamak için yazıyorum.
Allah korumuş seni.
ne işin var senin bu ruh hastasıyla?
hayat arkadaşı değil köle arıyor.
 

Daughter of your father

Nazlı sevgilimi kaybettim ...
Kayıtlı Üye
30 Kasım 2016
7.954
17.836
Şu yüzen, 6ay geçirdik beraber, anneler tanıştı, yüzyüze oturup konuşarak bitirmek bir sorumluktu olgunluktu bence. Telefonda ilişki bitirmek her zaman çocukça gelmiştir.
Evlenince acaba biraz rahatlar mıydım diye düşündüm bir ara, çünkü çevremde evliliğinin ilk yılları aşırı kıskanç olup sonra daha serbest davranan eşler vardı. Ama kıyısından dönmüşüm diyorum şimdi.
İlk evlendiğimde eşim pencereden baktirmayacak kadar kıskançtı ..pabuç bırakır mı daughter :) sonra biraz ehlilestirdim, şimdi yine aynı .. darlaniyorum ama umrsamiyorum :) ya egitcem ya egitcem. .yalnız çok yorucu ,sen egitimlisini bul ..
 

lioneth

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
11 Nisan 2011
1.180
872
Merhaba. Nereden başlayacağımı bilmiyorum, sanırım ortaya karışık yazıcam.

Yaklaşık 3hafta önce biten 6aylık bir ilişkim var. Hep tartışmalarımız olurdu ama son iki ay hiç yüzyüze görüşmedik(ilk zamanlar her haftasonu gelirdi, farklı şehirlerde yaşıyoruz), günlerce aramamaya başladı, hatta en son bir hafta aramadığı oluyordu. Bir iki defa ben aradım, sonra “ben sana adım atmaktan yoruldum, biraz da senin çaba göstermeni bekliyorum artık” dedim. Ertesi gün sabah arıyordu tabiri caizse gaza gelip, sonra yine aynı. Neden böyle yaptığını sorduğumda da “problemler var, seni kafamdaki evlilik profiline oturtamıyorum, seninle evlilik niyetiyle görüşüyoruz, o yüzden de şu an arayıp seninle ne konuşacağımı bilmiyorum” diyordu.

Karadenizlilerdi ve kültürlerine inanılmaz bağlılardı. Kendi kız kardeşini ist.a tus sınavına tek başına yollamadı, kendisi arabayla götürdü bekledi sınavdan sonra alıp getirdi. Benim de şehir dışına çıkmama izin vermiyordu. Yani izin derken ben “sözlü değiliz nişanlı değiliz böyle bişeye hakkın yok” diyordum ama hep tartışma oluyordu. Ve ben bu sene doğru düzgün yıllık izin bile yapamadım, sadece ailemle bi kere fethiyeye teyzemlerin yanına gidebildim.

Kız arkadaşlarımla akşam dışarı çıkmamı istemiyordu. Çıkmak dediysem bi cafeye gidip kahve içiyoruz, zaten hepsi kendini bilen insanlar, iki tanesi Kuran kursunda öğretmen. Detay olacak ama, ferace giymeme rağmen yok boynun göründü yok o ayakkabı dikkat çekiyor vs hep söylenirdi. Yırtık kotlar moda biliyorsunuz, ben de ferace içine bayanlar arasında giyiyorum, ona da izin vermedi. Büyük gözlük takmak küçük dağları ben yarattım demekmiş, küçük takacakmışım. Ona dahi karıştı.

Evli bir arkadaşımın evine gidemezmişim. (eşi evde yokken bile)
İlerde bir arkadaşımla görüşmemi istemezse görüşmeyecekmişim.

Trabzon'da çay tarlaları var iş güç oluyor, kendisi 8yıldır gitmemiş, ama bana diyor ki yıllık izinde gidecekmişiz, benim tarla işi yapamayacağımı biliyormuş ama evde temizlik yemek filan yaparmışım. Diyordum ki “sende hiç merhamet yok mu, 1sene çalışıp yorulcam, hem de çalışırken kendi evimin iki kişilik işini nasıl yetiştircem diye düşünürken orda tatilimde 4-5kişinin işini yapıcam?”. “4-5 kişi olsa yine iyi” diye dalga geçiyordu bir de. Evde çamaşırlarını takip edecekmişim, o kirliye atmasa da ben bilecekmişim hep giymek istediği şey elinin altında hazır olacakmış, annesi öyle yaparmış!

Neyi anlatacağımı şaşırdım kızlar.

Onların tarafta bir düğün vs olsa onun akrabalarının ondan beklentisi olurmuş gelsin yardım etsin diye, ama benim ailemin akrabalarımın beklentisi olmamalıymış benden, işimizi ayarlayabilirsek gidermişiz. Benim artık ayrı bir ailemin olduğunu bilmeleri gerekirmiş.

Teyzesi aradı bi gün tanışmak için, bana diyor ki “senin maaşın yüksekmiş, evini arabanı da almışsın, bizi korkutuyor biraz bu. Bizde evde erkeğin dediği olur, kadın bir adım geride durur. Sonra sorun olursa ‘sen baştan bunları biliyordun’ deriz bak” dedi bana kadın. Şok oldum ne diyeceğimi bilemedim. Kaldı ki ben zaten erkeğin önde olmasından hoşlanan bir insanım.
Bu arada hep kendi içlerinden evleniyorlar. Ben sülaledeki tek yabancı gelin olacaktım. Hatta ailesi başta çok korkmuş izmirliyim falan diye. Neyse.

En son ve uzayıp ayrılığa giden tartışmamız; ilerde o bana bişey söylediğinde benim mantığıma uysa da uymasa da kabul edecekmişim, başka türlü bi evlilikle mutlu olmazmış. Ben de “ben köle gibi senin her dediğini yapamam. Böyle köle gibi kadınlar var, bulabilirsin istersen” dedim. “Evt, doğru, bulabilirim. Ben bir oyuncakçı dükkanına girdim, en göze çarpan en güzel oyuncağı beğendim ama bu neden ışıklı değil, diyorum farkındayım” diyordu.

En son yüzyüze oturup konuşalım sonra netleştirelim artık bu işi dedik(ki bu teklifi eden kendisiydi). “Geliyor musun yarın” diye aradığımda bana “gelmem neyi değiştirecek” dedi. Ben de “o zaman ben seni daha fazla zahmete sokmayayım, gelme biz bu işi bitirelim. Olmuyorsa zorlamanın manası yok” dedim. Sonra ne arama ne bişey. Whatsapp profilini siyah yapmış. Madem bu kadar karalar bağlayacaktın neden ilişkine sahip çıkmadın, bitirmek istemiyorsan neden ben bitirmek istemiyorum demedin.

Ben ailemden ayrı yaşıyorum ve açıkçası her istediğimi alabiliyorum, her istediğim yere gidebiliyorum. Ailem biraz rahat yetiştirdi beni. Daha doğrusu bana güvendikleri için kısıtlama ihtiyacı duymadılar. Ben mi acaba fazla özgürüm, evlilik bazı sınırlamalar getirir insanın hayatına, ben onları mı kaldıramıyorum. Bunun için psikoloğa dahi gittim.

“Konuyu neden açtın, biz ne yapalım” diyeceklere; hem dertleşmek hem de hatam varsa görmek ve bundan sonraki ilişkimde bu hatayı veya hataları yapmamak için yazıyorum.

"Ben ailemden ayrı yaşıyorum ve açıkçası her istediğimi alabiliyorum, her istediğim yere gidebiliyorum. Ailem biraz rahat yetiştirdi beni. Daha doğrusu bana güvendikleri için kısıtlama ihtiyacı duymadılar. Ben mi acaba fazla özgürüm, evlilik bazı sınırlamalar getirir insanın hayatına, ben onları mı kaldıramıyorum. Bunun için psikoloğa dahi gittim."

Kızım sana rahat mı battı...
Büyük gözlükten sonrasını okuyamadım. Öyle bir pozisyona sokmuş ki seni hatalı sensin hatta nefes aldığın için hatalısın. Ailen en doğrusunu yapmış ama sen yanlış kişiye değer vermişsin. 6 ay boyunca nasıl sağlıklı kalabilndin ki!
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 248 gün geçti.

metropol bedevisi

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Mayıs 2017
275
408
33
"Ben ailemden ayrı yaşıyorum ve açıkçası her istediğimi alabiliyorum, her istediğim yere gidebiliyorum. Ailem biraz rahat yetiştirdi beni. Daha doğrusu bana güvendikleri için kısıtlama ihtiyacı duymadılar. Ben mi acaba fazla özgürüm, evlilik bazı sınırlamalar getirir insanın hayatına, ben onları mı kaldıramıyorum. Bunun için psikoloğa dahi gittim."

Kızım sana rahat mı battı...
Büyük gözlükten sonrasını okuyamadım. Öyle bir pozisyona sokmuş ki seni hatalı sensin hatta nefes aldığın için hatalısın. Ailen en doğrusunu yapmış ama sen yanlış kişiye değer vermişsin. 6 ay boyunca nasıl sağlıklı kalabilndin ki!
Kalamadım. O yüzden psikolog kapısı aşındırıyorum:) Ona göre onların yaşam tarzı doğru bizimkisi yanlıştı, ailenin seni böyle yetiştirmesinin ceremesini çekiyorum demişti bir keresinde. Şaka gibi. Bir de akademisyen bu adam okumuş etmiş dersin.

Benim için evlilik hayattaki en önemli değerlerden biri. Erken yaşlardan beri çaba sarfediyorum, o yüzden 30umda hala bekarım. Kader:) Klişe gelecek belki ama parayla mutluluk olmuyor. Sevmek sevilmek evlat kokusu daha kıymetli şeyler bence.. Allah hepsini bir arada nasip etsin inşallah
 

metropol bedevisi

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Mayıs 2017
275
408
33
İlk evlendiğimde eşim pencereden baktirmayacak kadar kıskançtı ..pabuç bırakır mı daughter :) sonra biraz ehlilestirdim, şimdi yine aynı .. darlaniyorum ama umrsamiyorum :) ya egitcem ya egitcem. .yalnız çok yorucu ,sen egitimlisini bul ..
Asla eğitilecek bir adam da değildi. Aşırı sabit fikirli, herşeyin doğrusunu bilirim modundaydı. Bazen tartışıyorduk, inatla fikrini savunuyordu, sonra mesaj atıp "aslında sen haklıydın" diyordu. O kadar:)
En başından beri kültürel vs farklılıklarımızın farkındaydık ama ikimiz de "ortayolu buluruz" diyorduk. Sonra dedim ki sen kesinlikle ortayolu olan bir adam değilsin, ben burada duruyorum sen buraya gel diyorsun her defasında dedim.
Biraz umudum olsa onun da esneyebileceğine dair kendimi zorlardım devam etmek için. Ben kadınım, daha fazla esneyeyim kabul dedim, ama tek taraflı mücadele etmek yetmiyormuş. İki tarafın da fedakarlık yapması gerekiyormuş.
 

Daughter of your father

Nazlı sevgilimi kaybettim ...
Kayıtlı Üye
30 Kasım 2016
7.954
17.836
Asla eğitilecek bir adam da değildi. Aşırı sabit fikirli, herşeyin doğrusunu bilirim modundaydı. Bazen tartışıyorduk, inatla fikrini savunuyordu, sonra mesaj atıp "aslında sen haklıydın" diyordu. O kadar:)
En başından beri kültürel vs farklılıklarımızın farkındaydık ama ikimiz de "ortayolu buluruz" diyorduk. Sonra dedim ki sen kesinlikle ortayolu olan bir adam değilsin, ben burada duruyorum sen buraya gel diyorsun her defasında dedim.
Biraz umudum olsa onun da esneyebileceğine dair kendimi zorlardım devam etmek için. Ben kadınım, daha fazla esneyeyim kabul dedim, ama tek taraflı mücadele etmek yetmiyormuş. İki tarafın da fedakarlık yapması gerekiyormuş.
Aynen öyle ,bunları görebiliyor olmana çok sevindim ..bu adamı çok sevmiş olabilirsin ama ondan sonra gelecek olanı belki daha çok seversin ..

Ya annesi babası egitseymis, biz mi eğitcez elalemin çocuğunu ( kocamı :KK70:) ben her zaman bildiğimi okuyorum bu arada ..beni kaldırabilecek bir kocaya sahibim .. onun söylediklerini dinleseydim , 9 yılda burdan arka sokağa anca giderdim ..

İnan çok büyük bir yanlıştan dönmüşsün ,hiç üzülme ..
 

metropol bedevisi

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Mayıs 2017
275
408
33
Aynen öyle ,bunları görebiliyor olmana çok sevindim ..bu adamı çok sevmiş olabilirsin ama ondan sonra gelecek olanı belki daha çok seversin ..

Ya annesi babası egitseymis, biz mi eğitcez elalemin çocuğunu ( kocamı :KK70:) ben her zaman bildiğimi okuyorum bu arada ..beni kaldırabilecek bir kocaya sahibim .. onun söylediklerini dinleseydim , 9 yılda burdan arka sokağa anca giderdim ..

İnan çok büyük bir yanlıştan dönmüşsün ,hiç üzülme ..
Ah o erkek çocuğunu ağasın paşasın diye yetiştiren anneleri bulsam zaten.. neyse, annelere laf etmiyorum:)
Ben de mantıkçı bir insanım kafama yatmayan bişeyi yapamam, ama erkekler çoğunlukla böyle bişey bekliyor gibi geliyor. Yani gitme diyorsa gitmeyeceksin giyme diyorsa giymeyeceksin. Hayır bir sebep sunsa yine tmm. Diyorum ki bende mi sıkıntı var. Bu ilk uzun süreli ilişkimdi. Erkekleri de tanımıyorum pek fazla yani. O yüzden kendimi sorguluyorum

Çok sağolun bu arada, moral oldu hepinizin mesajları:KK60:
 

Daughter of your father

Nazlı sevgilimi kaybettim ...
Kayıtlı Üye
30 Kasım 2016
7.954
17.836
Ah o erkek çocuğunu ağasın paşasın diye yetiştiren anneleri bulsam zaten.. neyse, annelere laf etmiyorum:)
Ben de mantıkçı bir insanım kafama yatmayan bişeyi yapamam, ama erkekler çoğunlukla böyle bişey bekliyor gibi geliyor. Yani gitme diyorsa gitmeyeceksin giyme diyorsa giymeyeceksin. Hayır bir sebep sunsa yine tmm. Diyorum ki bende mi sıkıntı var. Bu ilk uzun süreli ilişkimdi. Erkekleri de tanımıyorum pek fazla yani. O yüzden kendimi sorguluyorum

Çok sağolun bu arada, moral oldu hepinizin mesajları:KK60:
Böyle kadınları çok seviyorum yaa ..cumburlop dalmiyorlar mevzuya :)

konu açıp ,şöyle kötü huyu bilmem neyi var ama seviyorum ,diyenlere evlenme diyoruz .belki düzelir umuduyla sevgisine güvenip evleniyor ..ardından başlıyor sıralı konular ..

Söylediğim gibi eşim çok kıskanç bir adam . İlk yıl çok sorun yaşadım .. hep baş kaldırdım ,aklıma yatmayana hic olur demedim . Ara ara söyler ,ben senin bu asi halini seviyorum,diye .. yahu mübarek madem öyle niye beni geriyosun dimi :) bir adım sonrasının uçurum olduğunu bilsem ,gidicem dediysem giderim ,o da bilir ama çok sever beni delirtmeyi. .benim payıma idare edilebilir olanı düştü ..eski sevgilinin idare edilebilir olduğunu sanmıyorum ..şükür ki kurtulmussun .. akıllı bir kadına benziyorsun ,senin için iyi olanı bulacağına eminim .sadece acele edip duygularının hayatına yön vermesine izin verme .
 

lioneth

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
11 Nisan 2011
1.180
872
" ailenin seni böyle yetiştirmesinin ceremesini çekiyorum demişti bir keresinde"
Böyle bir laf duysam yıkarım başına herşeyi valla... nasıl bir ego nasıl bir terbiyesizlik...
Merak etme böyle saçma sapan ilşkilerden hemen sonra çook mutlu olacağın biri girer hayatına hep böyle olur :) Çünkü sen zaten artık manyak mı değil mi sana saygı duyuyor mu anlarsın ona göre hayatına sokarsın.
Kimse kimseyi değiştirmeye çalışmasa her şey çok güzel olacak. Sen kurtulmuşsun misss:)
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 248 gün geçti.