- Katılım
- 12 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 17
- Emoji Skoru
- 4
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 32
- Konu Sahibi pimpirikliana
- #1
Herkese merhaba 11+4 te fetal dna yaptırdım intergene. Sonucum 13+4 te çıktı Turner sendromu yüksek risk. O günden beri gitmediğim perinatolog kalmadı ultrasonda farklı bi bulgu yok herşey normal. Pazartesi amniyosentez verdim sonuç bekliyorum. Öğrendiğim günden beri gözümün yaşı dinmedi normal hayatıma asla dönemiyorum çok canım acıyo. Ruh sağlığımı kaybetmek üzereyim ömrümde böyle bi acı yaşamadım. Benimle aynı durumu yaşayan var mı sonuçlarınız nasıl geldi yardımcı olun lütfen 