• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Fetal dna da Turner sendromu yüksek risk

pimpirikliana

Yeni Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Mayıs 2026
Mesajlar
17
Emoji Skoru
4
Puanlar
1
Yaş
32
Herkese merhaba 11+4 te fetal dna yaptırdım intergene. Sonucum 13+4 te çıktı Turner sendromu yüksek risk. O günden beri gitmediğim perinatolog kalmadı ultrasonda farklı bi bulgu yok herşey normal. Pazartesi amniyosentez verdim sonuç bekliyorum. Öğrendiğim günden beri gözümün yaşı dinmedi normal hayatıma asla dönemiyorum çok canım acıyo. Ruh sağlığımı kaybetmek üzereyim ömrümde böyle bi acı yaşamadım. Benimle aynı durumu yaşayan var mı sonuçlarınız nasıl geldi yardımcı olun lütfen 🙏
 
cok gecmis olsun, konunuza cok uzuldum.
iyi ki fetal dna vermissiniz, gebelik cok daha ilerlemeden gereken islemler yapilmis :(
genetik test vs verecek misiniz yoksa doktor "tekrar gebe kalabililirsiniz, sorun olmaz" mi dedi?
 
cok gecmis olsun, konunuza cok uzuldum.
iyi ki fetal dna vermissiniz, gebelik cok daha ilerlemeden gereken islemler yapilmis :(
genetik test vs verecek misiniz yoksa doktor "tekrar gebe kalabililirsiniz, sorun olmaz" mi dedi?
Malesef ilerlemişti 21. haftada sonlandı amniyosentezin çıkması uzun sürdü ki özelde yaptırdım daha erken çıksın diye. Çok canım acıyo sonlandırma kararı hiç kolay olmadı ama hala vicdan azabı yaşıyorum keşke yapmasaydım diyorum. Bi umut ya insan konduramıyo belki doğduğunda sağlıklı olurdu diyorum. Ama giden gitti ben bittim. Dr bişry söylemedi ama tekrar bebek düşünürsem genetik test yaptırmayı düşünüyorum inşallah
 
Malesef ilerlemişti 21. haftada sonlandı amniyosentezin çıkması uzun sürdü ki özelde yaptırdım daha erken çıksın diye. Çok canım acıyo sonlandırma kararı hiç kolay olmadı ama hala vicdan azabı yaşıyorum keşke yapmasaydım diyorum. Bi umut ya insan konduramıyo belki doğduğunda sağlıklı olurdu diyorum. Ama giden gitti ben bittim. Dr bişry söylemedi ama tekrar bebek düşünürsem genetik test yaptırmayı düşünüyorum inşallah
Acınızı derinden anlıyorum bir kaç ay önce 20 haftalık gebeliğim sonlandı. Geçecek bu günler merak etmeyin acısı kalacak ama kasveti geçecek. Her şey nasiptir dünyaya geleceği olsaydı gelirdi, nasibi yokmuş :(
 
Acınızı derinden anlıyorum bir kaç ay önce 20 haftalık gebeliğim sonlandı. Geçecek bu günler merak etmeyin acısı kalacak ama kasveti geçecek. Her şey nasiptir dünyaya geleceği olsaydı gelirdi, nasibi yokmuş :(
Başınız sağolsun sizin ne için sonlandırıldı ve tekrar gebelik için kaç ay bekleyin dedi Dr acaba
 
Malesef ilerlemişti 21. haftada sonlandı amniyosentezin çıkması uzun sürdü ki özelde yaptırdım daha erken çıksın diye. Çok canım acıyo sonlandırma kararı hiç kolay olmadı ama hala vicdan azabı yaşıyorum keşke yapmasaydım diyorum. Bi umut ya insan konduramıyo belki doğduğunda sağlıklı olurdu diyorum. Ama giden gitti ben bittim. Dr bişry söylemedi ama tekrar bebek düşünürsem genetik test yaptırmayı düşünüyorum inşallah
seni cok iyi anliyorum ama amniyosentez yanilmiyor. zaten fetal dnadan sonra bir ihtimal ya saglikli olursa diye dusunup amniyosentez yaptirmissin. ama bundan da geri dönüşü yok malesef, %100 kesin cikan bir teşhis.
Cok uzucu, zor ama dogru bir karar vermissin. hangi kiz ister ki boyle bir problemle dogup omur boyu bir mucadele icinde olmayi :( dogsa cok zor bir hayati olacakti.
fetal dna vermeseydin belki 21. haftanda detaylida farkedilecekti durumu, surec cok daha zor olacakti.sen elinden geleni yapmissin. lütfen kendine kızma. Bu surecle tek basina mucadele etmen zor. eger imkanin varsa birkac seans da olsa terapi alsan belki atlatabilmene bir nebze yardimci olur : (
basiniz sagolsun
 
Başınız sağolsun sizin ne için sonlandırıldı ve tekrar gebelik için kaç ay bekleyin dedi Dr acaba
Trizomi 22 yaşamla bağdaşmıyordu, 2 ay bekleyin dedi ama bu bebeğin haftasıyla alakalıymış rahim toparlanma süreci onunla bağlantılı
 
seni cok iyi anliyorum ama amniyosentez yanilmiyor. zaten fetal dnadan sonra bir ihtimal ya saglikli olursa diye dusunup amniyosentez yaptirmissin. ama bundan da geri dönüşü yok malesef, %100 kesin cikan bir teşhis.
Cok uzucu, zor ama dogru bir karar vermissin. hangi kiz ister ki boyle bir problemle dogup omur boyu bir mucadele icinde olmayi :( dogsa cok zor bir hayati olacakti.
fetal dna vermeseydin belki 21. haftanda detaylida farkedilecekti durumu, surec cok daha zor olacakti.sen elinden geleni yapmissin. lütfen kendine kızma. Bu surecle tek basina mucadele etmen zor. eger imkanin varsa birkac seans da olsa terapi alsan belki atlatabilmene bir nebze yardimci olur : (
basiniz sagolsun
Allah razı olsun psikolojik destek alacağım cuma günü randevum var. İşin kötüsü detaylı da da farkedilmszdi herşey mükemmeldi detaylı yaptırdım üç farklı Dr a bi sıkıntı çıkmadı zaten detaylı ultrasonda bulgu vermezmiş Turner
 
Malesef ilerlemişti 21. haftada sonlandı amniyosentezin çıkması uzun sürdü ki özelde yaptırdım daha erken çıksın diye. Çok canım acıyo sonlandırma kararı hiç kolay olmadı ama hala vicdan azabı yaşıyorum keşke yapmasaydım diyorum. Bi umut ya insan konduramıyo belki doğduğunda sağlıklı olurdu diyorum. Ama giden gitti ben bittim. Dr bişry söylemedi ama tekrar bebek düşünürsem genetik test yaptırmayı düşünüyorum inşallah
Benim de aniden suyum gelmişti 17+4 de sonlandırdılar acınızı çok iyi anlıyorum bende yaşadım ama inanın zamn herşeyin ilacı 2 ayı geçti daha iyyim Allah böyle istemiş dedim vardır bildiği belki daha kötü şeylerden korudu belki hayattaki sınavımdı dedim inşallah tekrar sağlıklı bir gebelik geçirirsiniz ona odaklanın kendinizi hazırlayın nasip Herşey
 
Benim de aniden suyum gelmişti 17+4 de sonlandırdılar acınızı çok iyi anlıyorum bende yaşadım ama inanın zamn herşeyin ilacı 2 ayı geçti daha iyyim Allah böyle istemiş dedim vardır bildiği belki daha kötü şeylerden korudu belki hayattaki sınavımdı dedim inşallah tekrar sağlıklı bir gebelik geçirirsiniz ona odaklanın kendinizi hazırlayın nasip Herşey
Çok sağolun sizinde başınız sağolsun
 
Yaptırmadık istemediler rastlantısal bir şey dediler sağlıklı bir çocuğum var hamd olsun ondan olabilir
Bizimde sağlıklı bir çocuğumuz var aynısını bize de dediler ama özel laboratuvarda olsa yaptıracağım o testi ben anne baba karyotip i yani
 
Bizimde sağlıklı bir çocuğumuz var aynısını bize de dediler ama özel laboratuvarda olsa yaptıracağım o testi ben anne baba karyotip i yani
Yani yaptırmaya ve kafamı toparlamaya çok vaktim olmadan yeniden hamile kaldığımı öğrendim beklenmedik şekilde açıkcası bilmiyorum sonumuz ne olacak doktor hala rastlantısaldı mümkün değil tekrarlaması diyor
 
Yaptırmadık istemediler rastlantısal bir şey dediler sağlıklı bir çocuğum var hamd olsun ondan olabilir
Bizimde sağlıklı bir çocuğumuz var aynısını bize de dediler ama özel laboratuvarda olsa yaptıracağım o testi ben anne baba karyotip i
Yani yaptırmaya ve kafamı toparlamaya çok vaktim olmadan yeniden hamile kaldığımı öğrendim beklenmedik şekilde açıkcası bilmiyorum sonumuz ne olacak doktor hala rastlantısaldı mümkün değil tekrarlaması diyor
yaa çok sevindim sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🙏sonlandırmadan kaç ay sonra korunmayı bıraktınız ne zaman hamile kaldınız acaba 🤔 Dr bişey demedi bana
 
Bizimde sağlıklı bir çocuğumuz var aynısını bize de dediler ama özel laboratuvarda olsa yaptıracağım o testi ben anne baba karyotip i

yaa çok sevindim sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🙏sonlandırmadan kaç ay sonra korunmayı bıraktınız ne zaman hamile kaldınız acaba 🤔 Dr bişey demedi bana
Teşekkür ederim gönlünüzde varsa darısı size olsun. 2 ay korunun demişti ama gebeliğin büyük küçük olmasıyla alakalı süre değişiyormuş
 
Back
X