• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Fissler Düdüklü Tencere

iyiymsen

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
9 Temmuz 2023
Mesajlar
63
Emoji Skoru
21
Puanlar
18
Yaş
36
Kızlar merhaba sizden bir ricam olacak Fissler düdüklü tencere alacağım ama çok serisi serilerin de kendi içinde ayrımı var. Kullananlar lütfen yardımcı olur musunuz?
 
Bende vitaquick serisinin 4.5 lt lik olanı var, 5 senedir elim ayağım. Fakat hala aynı seri üretimi var mı hakim değilim
 
Ben de vitaquick bluepoint 3,5 ve 6 lt var.
Memnunum ama şimdi olsa fissler yerine insatpot alırdım .( Ben aldığımda yıllar önce fissler modaydı 😄😄)
 
Vitaquick premium 6 lt kullanıyorum. Daha önce almadığım için pişmanıö
 
Ben de yeni düdüklü alacağım. Kemikli etler sığsın diye büyük boy bir şey.
 
Back
X