- Katılım
- 7 Mart 2026
- Mesajlar
- 13
- Emoji Skoru
- 2
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 30
- Konu Sahibi Kocmelek839
- #41
Teşekkür ederim benim geç oluyo galiba çünkü kızımdada böyle olmuştu ve adet tarihime göre bir hafta geriden geliyodu gelişimi galiba geç yumurtluyorumBence var gibi benim ilk gebeligimde de böyle olmusdu ama adetden 2 gün gectikden sonra cok silik cizgi cikdi 5 gün gectikden sonra tam kirmizi cizgi cikdi gec döllenme ola bilir belki sizde