• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Gebelik testi hamilelik var mı

Bence var gibi benim ilk gebeligimde de böyle olmusdu ama adetden 2 gün gectikden sonra cok silik cizgi cikdi 5 gün gectikden sonra tam kirmizi cizgi cikdi gec döllenme ola bilir belki sizde
Teşekkür ederim benim geç oluyo galiba çünkü kızımdada böyle olmuştu ve adet tarihime göre bir hafta geriden geliyodu gelişimi galiba geç yumurtluyorum
 
şimdi benimde reglimden 4 gün gectdi test yapiyorum negatif cikiyo gözlesim mi acaba bilemiyorum
 
27 Şubat’ta adet döngümün 26. gününde ultrasona girdim subat ayinin 2. Reglin ilk günü. Sağ yumurtalığın üzerinde 24 mm’lik sıvı içeren bir oluşum olduğu söylendi. Endometrium 7.2 mm idi ve sekretuar fazaya uygun yazılmıştı. Şimdi anlayamıyorum; bu sıvı içeren oluşum, folikülün patladıktan sonra oluşan yapısı mı, yani folikül yeni mi patladı? Geç döllenme olması mümkün mü? Ondanmı acaba test negatif cikiyo. Bilgisi olanlar bana yardim etsin
 
IMG_0285.webp
Kızlar benimde reglime daha 3 gün var şuna da bi bakın be 🥺🥺
 
Back
X