- Katılım
- 11 Ekim 2021
- Mesajlar
- 144
- Emoji Skoru
- 41
- Puanlar
- 48
- Yaş
- 28
- Konu Sahibi Kocmelek839
- #1
Kızlar merhabalar yaşayan varsa cevap verirseniz sevinirim. 13 Ocak son bat tarihim
Döngüm 34 günde bir olur bazen ama şimdi 6 gün gecikmem var 5 Şubat ve 13 Şubat korumasız ilişki oldu. Gecikmenin 4.gunu sabah ilk idrarla bebetime erken gebelik testi yaptım silik çizgi hemen belirdi. Ertesi gün eşim tekrar test al sente erken gebelik testi öğlen yaptım onuda negatif silik bile çıkmadı dün sahurda tekrar yaptım freely erken gebelik testi oda negatifdi silik çizgi falan görmedim hala regli olamadım yani sağlık ocağına da gidemedim uzak ve eşimin işi ters böyle yaşayan oldu mu yani hangi test güvenilir yada geç döllenme falan mı var kimyasal gebelik olsa bile şimdiye adet görmem gerekirdi diye düşünüyorum. Fotoğrafi yüklüyorum alttaki bebetime ilk 3 dakika da hemen çıktı üstteki sente
Döngüm 34 günde bir olur bazen ama şimdi 6 gün gecikmem var 5 Şubat ve 13 Şubat korumasız ilişki oldu. Gecikmenin 4.gunu sabah ilk idrarla bebetime erken gebelik testi yaptım silik çizgi hemen belirdi. Ertesi gün eşim tekrar test al sente erken gebelik testi öğlen yaptım onuda negatif silik bile çıkmadı dün sahurda tekrar yaptım freely erken gebelik testi oda negatifdi silik çizgi falan görmedim hala regli olamadım yani sağlık ocağına da gidemedim uzak ve eşimin işi ters böyle yaşayan oldu mu yani hangi test güvenilir yada geç döllenme falan mı var kimyasal gebelik olsa bile şimdiye adet görmem gerekirdi diye düşünüyorum. Fotoğrafi yüklüyorum alttaki bebetime ilk 3 dakika da hemen çıktı üstteki sente