2 gün önce ilk idrarımla gebelik testi yaptım ama negatif çıktı bugün ilk idrarım değil test yaptım ama kenara bıraktım yarım saat sonra baktığımda böyleydi bi belirtim yok reglime bugünle beraber 4 gün var 7 gün varken ilk testi yapmıştım son bat 20 aralık göğüsümün belli yerlerinde sızlama sıcaklık ağrı büyüme hassasiyet var sizce ne yapmaylım ya da pozitif mi bilemiyorum