Gebelik testime bakar mısınız

ballkzz

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
1 Aralık 2025
Mesajlar
39
Emoji Skoru
14
Puanlar
3
Yaş
27
2 gün önce ilk idrarımla gebelik testi yaptım ama negatif çıktı bugün ilk idrarım değil test yaptım ama kenara bıraktım yarım saat sonra baktığımda böyleydi bi belirtim yok reglime bugünle beraber 4 gün var 7 gün varken ilk testi yapmıştım son bat 20 aralık göğüsümün belli yerlerinde sızlama sıcaklık ağrı büyüme hassasiyet var sizce ne yapmaylım ya da pozitif mi bilemiyorum
 

Eklentiler

  • IMG_0225.webp
    8,9 KB · Görüntüleme: 534
  • IMG_0226.webp
    9,9 KB · Görüntüleme: 506
Test pozitif gösteriyor ama kan en iyi sonucu verir canım bazı marka testler sıkıntılı. İnşallah bebişin seninledir
 
Test pozitif gösteriyor ama kan en iyi sonucu verir canım bazı marka testler sıkıntılı. İnşallah bebişin seninledir
Pr
Test pozitif gösteriyor ama kan en iyi sonucu verir canım bazı marka testler sıkıntılı. İnşallah bebişin seninledir
prodoctor markaso aynı markayla 2,3 gün önce yaptığımda çıkmamıştı ama bi belirtim yok anlamadım
 
Pr

prodoctor markaso aynı markayla 2,3 gün önce yaptığımda çıkmamıştı ama bi belirtim yok anlamadım
Geçen başka konuda arkadaşımız da bu markayla yaptı yalancı pozitif çıktı baya üzülmüştük hep beraber. Umarım seninki doğrudur canım benim ya
 
Test pozitif gösteriyor ama kan en iyi sonucu verir canım bazı marka testler sıkıntılı. İnşallah bebişin seninledir
Pr
Test pozitif gösteriyor ama kan en iyi sonucu verir canım bazı marka testler sıkıntılı. İnşallah

Geçen başka konuda arkadaşımız da bu markayla yaptı yalancı pozitif çıktı baya üzülmüştük hep beraber. Umarım seninki doğrudur canım benim ya
Farklı marka deneyeceğim yarın
 
Bence gayet net var hayırlı olsun
 
Canım test pozitif gözüküyor ama yanlış anlamadıysam yarım saat sonra görmüşsün benzemiyor ama belki kuruma çizgisi olabilir yarın ilk idrarla ve güvenilir bir testle (Awox, predictor , prodoctor) tekrarla sonrasında sonuca göre kan ver derim
 
Kuruma çizgisi hiç böyle görmedim bu pembemsi kırmızı kalın soluk değil daha ney fotoğraf koyuyorum
 

Eklentiler

  • IMG_0228.webp
    22,2 KB · Görüntüleme: 462
  • IMG_0228.webp
    22,2 KB · Görüntüleme: 390
Kuruma çizgisi hiç böyle görmedim bu pembemsi kırmızı kalın soluk değil daha ney fotoğraf koyuyorum
Evet canım ben de pek benzetmedim zaten ama yine de testi tekrarlaman sağlıklı olur demek istedim sonuçta yarım saat sonra görmüşsün.
 
Evet canım ben de pek benzetmedim zaten ama yine de testi tekrarlaman sağlıklı olur demek istedim sonuçta yarım saat sonra görmüşsün.
Evet maalesef de benim de aklımı bu karıştırıyor yarın yapacağım haber veririm size
 
Bence net şekilde hamilesin kuruma falan olduğunu düşünmüyorum
 

Eklentiler

  • IMG_0231.webp
    12,8 KB · Görüntüleme: 394
  • IMG_0232.webp
    13 KB · Görüntüleme: 495
Dayanamadım yaptım bi tane daha tam görünmeyen yeni test 5 dk içinde çıktı çizgi
Bence net var . Hatta tahmin yapıyorum 150 300 arası çıkacak betan yarın versen kan
 
`