Test pozitif gösteriyor ama kan en iyi sonucu verir canım bazı marka testler sıkıntılı. İnşallah bebişin seninledir2 gün önce ilk idrarımla gebelik testi yaptım ama negatif çıktı bugün ilk idrarım değil test yaptım ama kenara bıraktım yarım saat sonra baktığımda böyleydi bi belirtim yok reglime bugünle beraber 4 gün var 7 gün varken ilk testi yapmıştım son bat 20 aralık göğüsümün belli yerlerinde sızlama sıcaklık ağrı büyüme hassasiyet var sizce ne yapmaylım ya da pozitif mi bilemiyorum
PrTest pozitif gösteriyor ama kan en iyi sonucu verir canım bazı marka testler sıkıntılı. İnşallah bebişin seninledir
prodoctor markaso aynı markayla 2,3 gün önce yaptığımda çıkmamıştı ama bi belirtim yok anlamadımTest pozitif gösteriyor ama kan en iyi sonucu verir canım bazı marka testler sıkıntılı. İnşallah bebişin seninledir
Geçen başka konuda arkadaşımız da bu markayla yaptı yalancı pozitif çıktı baya üzülmüştük hep beraber. Umarım seninki doğrudur canım benim yaPr
prodoctor markaso aynı markayla 2,3 gün önce yaptığımda çıkmamıştı ama bi belirtim yok anlamadım
PrTest pozitif gösteriyor ama kan en iyi sonucu verir canım bazı marka testler sıkıntılı. İnşallah bebişin seninledir
Test pozitif gösteriyor ama kan en iyi sonucu verir canım bazı marka testler sıkıntılı. İnşallah
Farklı marka deneyeceğim yarınGeçen başka konuda arkadaşımız da bu markayla yaptı yalancı pozitif çıktı baya üzülmüştük hep beraber. Umarım seninki doğrudur canım benim ya
Dene canım oda pozitif çıkarsa direk kan ver bencePr
Farklı marka deneyeceğim yarın
Ya ilk idrar değildi ondan ikilemdeyim yarın yapayım haber vereceğimBence gayet net var hayırlı olsun
Tam emin olmadan yapmak istemiyorum pekDene canım oda pozitif çıkarsa direk kan ver bence
Canım test pozitif gözüküyor ama yanlış anlamadıysam yarım saat sonra görmüşsün benzemiyor ama belki kuruma çizgisi olabilir yarın ilk idrarla ve güvenilir bir testle (Awox, predictor , prodoctor) tekrarla sonrasında sonuca göre kan ver derim2 gün önce ilk idrarımla gebelik testi yaptım ama negatif çıktı bugün ilk idrarım değil test yaptım ama kenara bıraktım yarım saat sonra baktığımda böyleydi bi belirtim yok reglime bugünle beraber 4 gün var 7 gün varken ilk testi yapmıştım son bat 20 aralık göğüsümün belli yerlerinde sızlama sıcaklık ağrı büyüme hassasiyet var sizce ne yapmaylım ya da pozitif mi bilemiyorum
Kuruma çizgisi hiç böyle görmedim bu pembemsi kırmızı kalın soluk değil daha ney fotoğraf koyuyorumCanım test pozitif gözüküyor ama yanlış anlamadıysam yarım saat sonra görmüşsün benzemiyor ama belki kuruma çizgisi olabilir yarın ilk idrarla ve güvenilir bir testle (Awox, predictor , prodoctor) tekrarla sonrasında sonuca göre kan ver derim
Kuruma çizgisi hiç böyle görmedim bu pembemsi kırmızı kalın soluk değil daha ney fotoğraf koyuyorum
Evet canım ben de pek benzetmedim zaten ama yine de testi tekrarlaman sağlıklı olur demek istedim sonuçta yarım saat sonra görmüşsün.Kuruma çizgisi hiç böyle görmedim bu pembemsi kırmızı kalın soluk değil daha ney fotoğraf koyuyorum
Evet maalesef de benim de aklımı bu karıştırıyor yarın yapacağım haber veririm sizeEvet canım ben de pek benzetmedim zaten ama yine de testi tekrarlaman sağlıklı olur demek istedim sonuçta yarım saat sonra görmüşsün.
Beklemedeyim canımEvet maalesef de benim de aklımı bu karıştırıyor yarın yapacağım haber veririm size
Bakalım ya hep yalancı çıktı bana ama böylrsiBence net şekilde hamilesin kuruma falan olduğunu düşünmüyorum
Bence net şekilde hamilesin kuruma falan olduğunu düşünmüyorum
Dayanamadım yaptım bi tane daha tam görünmeyen yeni test 5 dk içinde çıktı çizgiBeklemedeyim canım
Bence net var . Hatta tahmin yapıyorum 150 300 arası çıkacak betan yarın versen kanDayanamadım yaptım bi tane daha tam görünmeyen yeni test 5 dk içinde çıktı çizgi
Hamilesin inşallah canım kan vererek nerleştirebilirsinDayanamadım yaptım bi tane daha tam görünmeyen yeni test 5 dk içinde çıktı çizgi