Galiba hamileyiz beybi ben 3.testtede pozitif gördüm reglime 2 gün var. Çarşamba kan vereceğim hayırlısı olsun ikimiz içinde sen ne zaman vericeksin. Reglin geçti miAyy
y hayırlı olsun
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
Galiba hamileyiz beybi ben 3.testtede pozitif gördüm reglime 2 gün var. Çarşamba kan vereceğim hayırlısı olsun ikimiz içinde sen ne zaman vericeksin. Reglin geçti miAyy
y hayırlı olsun
Reglime 3 gün var kan testi verdim yarım saat önce 4 tane test yaptım hepsi pozitifGaliba hamileyiz beybi ben 3.testtede pozitif gördüm reglime 2 gün var. Çarşamba kan vereceğim hayırlısı olsun ikimiz içinde sen ne zaman vericeksin. Reglin geçti mi
Ayyy kan verdin miiii:) hadi hayırlısı yazzzz bizeReglime 3 gün var kan testi verdim yarım saat önce 4 tane test yaptım hepsi pozitif
Hemen yazacağımmmAyyy kan verdin miiii:) hadi hayırlısı yazzzz bize
Aldım sonucuuAyyy kan verdin miiii:) hadi hayırlısı yazzzz bize
Ben sana ne demiştim yarın kan verirsen 150 300 arası olur değerin demistimAldım sonucuu
Kız bildin vallaBen sana ne demiştim yarın kan verirsen 150 300 arası olur değerin demistim![]()
Sen yine iyisin ben 45 ile öğrenmiştim kaç gün tutacak mı kimyasal mı olacak diye tedirginlikle geçmişti çok şükğr kızım büyüdüAldım sonucuu
Belirtin falan varmı bende hafif karın krampları oluyoAldım sonucuu
Evet ediyorum takip verdim bütün kanlarımı sonuçları bekliyorumSen yine iyisin ben 45 ile öğrenmiştim kaç gün tutacak mı kimyasal mı olacak diye tedirginlikle geçmişti çok şükğr kızım büyüdütakip edecekmisin bi kaç gün sonra tekrar kan verecekmisin
Evet çok kötü ağrılar yaşıyorum bende gidiyor geliyor korkuyorum birazBelirtin falan varmı bende hafif karın krampları oluyo
Merhaba benimki kaç çıkar sizceeBence net var . Hatta tahmin yapıyorum 150 300 arası çıkacak betan yarın versen kan
Verdiniz mi kan 150lerde cıkar reglin geciktiyseMerhaba benimki kaç çıkar sizcee
Evet bugün verdim yarına çıkıcak bekliyorum heyecanla 1 gün geçmiş oldu yarın ikinci gün olacakVerdiniz mi kan 150lerde cıkar reglin geciktiyse
Merhaba benim testime bakar mısınız 4 gün geciktimVerdiniz mi kan 150lerde cıkar reglin geciktiyse
Pozitif gözüküyor ne yaptınızMerhaba benim testime bakar mısınız 4 gün geciktim
Evet hamileyim 9 şubatta beta 450 çıktıPozitif gözüküyor ne yaptınız