- Katılım
- 18 Şubat 2025
- Mesajlar
- 265
- Emoji Skoru
- 138
- Puanlar
- 23
- Konu Sahibi kendihaline
- #1
Reglim yaklaşık altı gün gecikti,normalde böyle bir şey yaşamadım hiç , iki üç gün test yaptım negatifti.testin adı Avox bu arada ,bugün yaptım negatif diyordum ki kenarda hafif bir morluk görüp içini açtım,bu silik çizgi mi şimdi? Yeni evliyim çok anlamıyorum yardımcı olursanız sevinirim.beklediğim ya da planladığım bir şey değil ,bu yüzden çok ihtimal vermiyorum