• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Gebelik testimi yorumlar mısınız,bu işlere yabancıyım , anlamıyorum

kendihaline

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
18 Şubat 2025
Mesajlar
265
Emoji Skoru
138
Puanlar
23
Reglim yaklaşık altı gün gecikti,normalde böyle bir şey yaşamadım hiç , iki üç gün test yaptım negatifti.testin adı Avox bu arada ,bugün yaptım negatif diyordum ki kenarda hafif bir morluk görüp içini açtım,bu silik çizgi mi şimdi? Yeni evliyim çok anlamıyorum yardımcı olursanız sevinirim.beklediğim ya da planladığım bir şey değil ,bu yüzden çok ihtimal vermiyorum
 

Eklentiler

  • IMG_3452.webp
    IMG_3452.webp
    9,2 KB · Görüntüleme: 166
  • IMG_3453.webp
    IMG_3453.webp
    7,1 KB · Görüntüleme: 158
Reglim yaklaşık altı gün gecikti,normalde böyle bir şey yaşamadım hiç , iki üç gün test yaptım negatifti.testin adı Avox bu arada ,bugün yaptım negatif diyordum ki kenarda hafif bir morluk görüp içini açtım,bu silik çizgi mi şimdi? Yeni evliyim çok anlamıyorum yardımcı olursanız sevinirim.beklediğim ya da planladığım bir şey değil ,bu yüzden çok ihtimal vermiyorum
Bir şey yok negatif testin
 
Benim testime de bakar mısınız biraz önce yaptım yapar yapmaz test ilerlerken çıktı silik çizgi
 

Eklentiler

  • 1000065177.webp
    1000065177.webp
    36,2 KB · Görüntüleme: 157
  • 1000065172.webp
    1000065172.webp
    13,4 KB · Görüntüleme: 143
  • 1000065173.webp
    1000065173.webp
    10,1 KB · Görüntüleme: 145
Yarin tekrar yapin koyulasma olursa pozitiftir
Sabah yapacağım yine çıkarsa gidip kan vereceğim erken öğrenmem daha iyi olacak çünkü kan pıhtılaşması var bende ne kadar erken ilaç başlarsak o kadar sağlıklı olur inşallah 🫰🏻
 
Sabah yapacağım yine çıkarsa gidip kan vereceğim erken öğrenmem daha iyi olacak çünkü kan pıhtılaşması var bende ne kadar erken ilaç başlarsak o kadar sağlıklı olur inşallah 🫰🏻
Sizinki pozitif gibi duruyor özel durumunuzda varmis o yüzden dediginiz gibi yarin netlestirin kan vererek kesin sonucta alabilirsiniz
 
Sabah yapacağım yine çıkarsa gidip kan vereceğim erken öğrenmem daha iyi olacak çünkü kan pıhtılaşması var bende ne kadar erken ilaç başlarsak o kadar sağlıklı olur inşallah 🫰🏻
Sizin de her şey dilediğiniz gibi olur umarım 🙏🏻
 
Kuruduktan sonra böyle olmuş sanırım var ama sevinemiyorum da kesin olmadığı için🫥 oğlum tam 2 yaşında nasıl olur bilmiyorum hayırlısı artık
 

Eklentiler

  • 1000065204.webp
    1000065204.webp
    8,1 KB · Görüntüleme: 144
O testin kendi cizgisi..yarin ilk idrarla tekrarlayin
Merhaba🌸Bu sabah yaptığım test yine aynısı gibi,çok mu sonda başka bir test ve hemen çektim boşu boşuna kan vermek istemiyorum bakar mısınız
 

Eklentiler

  • IMG_3486.webp
    IMG_3486.webp
    10,6 KB · Görüntüleme: 96
  • IMG_3477.webp
    IMG_3477.webp
    7,9 KB · Görüntüleme: 104
Merhaba🌸Bu sabah yaptığım test yine aynısı gibi,çok mu sonda başka bir test ve hemen çektim boşu boşuna kan vermek istemiyorum bakar mısınız
Sondaki birikmeyi dikkate almayın. Daha ortalarda bir çizgi olması gerekiyor, bu test negatif gibi duruyor. Bence kan vermeyin boşuna ama siz bilirsiniz tabii
 
Reglim yaklaşık altı gün gecikti,normalde böyle bir şey yaşamadım hiç , iki üç gün test yaptım negatifti.testin adı Avox bu arada ,bugün yaptım negatif diyordum ki kenarda hafif bir morluk görüp içini açtım,bu silik çizgi mi şimdi? Yeni evliyim çok anlamıyorum yardımcı olursanız sevinirim.beklediğim ya da planladığım bir şey değil ,bu yüzden çok ihtimal vermiyorum
negatif sizinki de
 
Merhaba yeni yaptığım test bu şekilde oldu,silik çizgiyi görüyor musunuz var mı yok mu :/
 

Eklentiler

  • IMG_3536.webp
    IMG_3536.webp
    4,7 KB · Görüntüleme: 91
  • IMG_3557.webp
    IMG_3557.webp
    17,8 KB · Görüntüleme: 107
Back
X