• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Gebelik testimi yorumlar mısınız,bu işlere yabancıyım , anlamıyorum

Evet bu kez görünüyor çizgi gerçekten. İnşallah yarın koyulaşma olur da pozitif haberi alırsınız 🙏🏻
Daha altı aylik evliyim ve çocuk falan yapmadım diye biliyorum yanlış çıkma ihtimali de var degil mi :(aksi halde çok cahilim rezil olucam
 
Daha altı aylik evliyim ve çocuk falan yapmadım diye biliyorum yanlış çıkma ihtimali de var degil mi :(aksi halde çok cahilim rezil olucam
Bazı testler kuruma çizgisi çıkarıyor. Bu testin markası neydi? Ben de ilk denediğim ay zorla çizgiler bulmuştum kendime, olmamıştı. Çok şükür sonraki ay olmuştu. Ayrıca neden rezil olasınız ki bunda bir şey yok yüklenmeyin kendinize. Herkes yanılabilir. En doğrusu yarın sabah ilk idrarla tekrar test yapmak. Zaten varsa giderek belirginleşir. Sonra kan vermeye gidersiniz o yüzde yüz sonuç verir 😊
 
Bazı testler kuruma çizgisi çıkarıyor. Bu testin markası neydi? Ben de ilk denediğim ay zorla çizgiler bulmuştum kendime, olmamıştı. Çok şükür sonraki ay olmuştu. Ayrıca neden rezil olasınız ki bunda bir şey yok yüklenmeyin kendinize. Herkes yanılabilir. En doğrusu yarın sabah ilk idrarla tekrar test yapmak. Zaten varsa giderek belirginleşir. Sonra kan vermeye gidersiniz o yüzde yüz sonuç verir 😊
Days doctor diye bir test,eczanede bu varmış bunu aldım hemen çıktı ama belki de kurumadır bilmiyorum ki😧teşekkür ederim desteginiz için 😇
 
Days doctor diye bir test,eczanede bu varmış bunu aldım hemen çıktı ama belki de kurumadır bilmiyorum ki😧teşekkür ederim desteginiz için 😇
Canınızı sıkmak istemiyorum ama yanlış pozitif verebiliyormuş bu test. İnşallah doğrudur. Birkaç güne kesin durum öğrenilir. Rica ederim ne demekk
 
Canınızı sıkmak istemiyorum ama yanlış pozitif verebiliyormuş bu test. İnşallah doğrudur. Birkaç güne kesin durum öğrenilir. Rica ederim ne demekk
Size haber vermek istedim dün yaptığım test de bu sefer bariz bir çift çizgi çıktı çok az silik sonra regl oldum .öyle pembemsi falan değil bildiğimiz regl gibi.sonuç olarak hamile değilim😅düşük müşük yapıyor olsam anlardım herhalde değil mi anormal bir durum yok hafif karnım ağrıyor regldeki gibi.hiç gebelik yaşamadığım için bilmiyorum hiç bir şey.
 
Size haber vermek istedim dün yaptığım test de bu sefer bariz bir çift çizgi çıktı çok az silik sonra regl oldum .öyle pembemsi falan değil bildiğimiz regl gibi.sonuç olarak hamile değilim😅düşük müşük yapıyor olsam anlardım herhalde değil mi anormal bir durum yok hafif karnım ağrıyor regldeki gibi.hiç gebelik yaşamadığım için bilmiyorum hiç bir şey.
Önceki testin hatalı olma ihtimali var. Hatalı değilse de kimyasal gebelik olmuş olabilir. Yani gebelik başlıyor ama hemen kendiliğinden sonlanıyor. Birçok kadın anlamıyor bile. Düşük daha ağrılı bir süreç sanırım onu çok bilmiyorum. Ama kanamanız normal süresinde ve miktarındaysa sıkıntı yapacak bir şey yoktur sanıyorum.
 
Önceki testin hatalı olma ihtimali var. Hatalı değilse de kimyasal gebelik olmuş olabilir. Yani gebelik başlıyor ama hemen kendiliğinden sonlanıyor. Birçok kadın anlamıyor bile. Düşük daha ağrılı bir süreç sanırım onu çok bilmiyorum. Ama kanamanız normal süresinde ve miktarındaysa sıkıntı yapacak bir şey yoktur sanıyorum.
Süre olarak 9 gün gecikmeli ama miktar olarak normal Reglim gibi ,bence de ya test hatalı ya da dediğiniz gibi oldu çok teşekkür ederim 🙏🏻
 
merhaba yine ben,regl olduğum için kan vermemiştim ama önceden sipariş verdiğim prodoctor gebelik testleri gelince öylesine bir deneyeyim dedim bugün akşam 3.günü olucak aşırı silik bir çizgi var mı yok mu bakar mısınız kafayı yiycem artık ve varsa bu ne demek oluyor?
 

Eklentiler

  • IMG_3727.webp
    IMG_3727.webp
    36,4 KB · Görüntüleme: 42
  • IMG_3719.webp
    IMG_3719.webp
    6,9 KB · Görüntüleme: 41
Back
X