- Katılım
- 5 Eylül 2025
- Mesajlar
- 20
- Emoji Skoru
- 1
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 22
- Konu Sahibi sahmaran_02
- #1
Merhaba adetime 1 gün var uygulama hesabına göre yarın olmam gerekiyor ama ben pikosluyum ve düzensiz adet günlerim konumuza gelecek olursak da ben bu gün idrar testi yaptım daha önce pozitif olup kanda negatif olduğu için 2 tane yaptım sabah ilk idrarla 2 testte silik çizgi oldu bu sefer var dedim oldu dedim akşamsı yani bir kaç saat önce kan testi verdim ve negatif değerim 2.0 yarın kendi doktoruma görüneceğim her yerde birşey yazıyor çok erkense çıkmayabilir ama benim bildiğimde kan testi kesin çıkarır bunun sebebi ne artık testlerin bozuk olduğunu düşünüyorum en iyisini aldım çünkü sabah pozitif akşam negatif artık bunaldım yaşayan varsa ne olur beni bilgikendirsin asli taktırde kafayı yemek üzereyim lütfen