- Katılım
- 21 Ekim 2021
- Mesajlar
- 1.456
- Emoji Skoru
- 1.346
- Puanlar
- 83
Selamlar. Biraz uzun anlatacağım kusura bakmayın. Uzun süredir baş dönmesi problemi ile uğraşıyordum, ayda en azından 3 kere bazen daha fazla durduk yere başım dönmeye başlıyordu. Hani tansiyonum düştü başım bir gitti geldi şeklinde değil, dakikalarca önce bir yana sonra bir yana dönüyordu ve sıcak basıyordu. Bu süreçte bir kaç farklı nörolog ile görüştüm, MR çekildi hiçbir sorun yok. Kbb ile görüştüm yine temiz. Göze gittim temiz. Kadın doğuma sordum bizlik bir şey yoktur dedi. Beyin cerrahisine gittim, boyun düzleşmesi yapabilir dedi ama kesin konuşmadı. Ben de herhalde ondan diyip kabul etmiştim.
Ta ki hamile kalana kadar. Hamile kaldığım gibi baş dönmem iyileşti, 25 haftalık gebeyim hiç başım dönmedi. Demek ki boyunla, kulakla, gözle vs alakalı bir durum yok. Daha önce böyle bir şey yaşayan var mı? Senelerdir hiçbir doktorun sebebini anlayamaması zaten çok saçma. Üstüne tam yarım yamalak da olsa bir sebep buldum derken o da değilmiş. Ben nerelere gideyim, nereden randevu alayım?
Ta ki hamile kalana kadar. Hamile kaldığım gibi baş dönmem iyileşti, 25 haftalık gebeyim hiç başım dönmedi. Demek ki boyunla, kulakla, gözle vs alakalı bir durum yok. Daha önce böyle bir şey yaşayan var mı? Senelerdir hiçbir doktorun sebebini anlayamaması zaten çok saçma. Üstüne tam yarım yamalak da olsa bir sebep buldum derken o da değilmiş. Ben nerelere gideyim, nereden randevu alayım?