Selam kızlar 27 yaşındayım 2buçuk senede dört gebelik geçirdim.
İlk gebeliğimde 7. Haftada kalbinin durduğunu öğrendik
İkinci gebeliğimde sekizinci haftada kalbinin durduğunu öğrendik
Üçüncü gebeliğimde beşinci hafta da düşük oldu
Dördüncü gebeliğimde altıncı haftada kalbini durduğunu öğrendik
Bir türlü sebep bulamıyoruz ilk kaybımdan sonra pıhtı testi yaptırdım, doktor kese oluşunca hemen kan sulandırıcıya başlayacağız dedi 4000oksapar kullandım diğer gebeliklerim, hatta 4.de gebeliğimde öncesinde coraspirine başlayıp kese oluşunca da 4000oksapara başladım ama sonuç değişmedi yine kalbi durdu.
Dr lar tüp bebek yaptır diyip geçiyorlar, ama tüp bebeğinde sonucu değiştireceğini düşünmüyorum çünkü genetiklerimiz zaten temiz yumurtalık ve sperm test lerimizde sorun yok. Böyle bir durum başına gelen varmı?
İlk gebeliğimde 7. Haftada kalbinin durduğunu öğrendik
İkinci gebeliğimde sekizinci haftada kalbinin durduğunu öğrendik
Üçüncü gebeliğimde beşinci hafta da düşük oldu
Dördüncü gebeliğimde altıncı haftada kalbini durduğunu öğrendik
Bir türlü sebep bulamıyoruz ilk kaybımdan sonra pıhtı testi yaptırdım, doktor kese oluşunca hemen kan sulandırıcıya başlayacağız dedi 4000oksapar kullandım diğer gebeliklerim, hatta 4.de gebeliğimde öncesinde coraspirine başlayıp kese oluşunca da 4000oksapara başladım ama sonuç değişmedi yine kalbi durdu.
Dr lar tüp bebek yaptır diyip geçiyorlar, ama tüp bebeğinde sonucu değiştireceğini düşünmüyorum çünkü genetiklerimiz zaten temiz yumurtalık ve sperm test lerimizde sorun yok. Böyle bir durum başına gelen varmı?