• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Gebelikte tekrarlayan kalp durmaları

odymtr

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
9 Nisan 2026
Mesajlar
20
Emoji Skoru
8
Puanlar
1
Yaş
27
Selam kızlar 27 yaşındayım 2buçuk senede dört gebelik geçirdim.
İlk gebeliğimde 7. Haftada kalbinin durduğunu öğrendik
İkinci gebeliğimde sekizinci haftada kalbinin durduğunu öğrendik
Üçüncü gebeliğimde beşinci hafta da düşük oldu
Dördüncü gebeliğimde altıncı haftada kalbini durduğunu öğrendik
Bir türlü sebep bulamıyoruz ilk kaybımdan sonra pıhtı testi yaptırdım, doktor kese oluşunca hemen kan sulandırıcıya başlayacağız dedi 4000oksapar kullandım diğer gebeliklerim, hatta 4.de gebeliğimde öncesinde coraspirine başlayıp kese oluşunca da 4000oksapara başladım ama sonuç değişmedi yine kalbi durdu.
Dr lar tüp bebek yaptır diyip geçiyorlar, ama tüp bebeğinde sonucu değiştireceğini düşünmüyorum çünkü genetiklerimiz zaten temiz yumurtalık ve sperm test lerimizde sorun yok. Böyle bir durum başına gelen varmı?
 

Eklentiler

  • IMG_0174.webp
    IMG_0174.webp
    4,4 KB · Görüntüleme: 202
Benimkiyle aynı neredeyse sizde fazladan mthr 1298 var. Ben gebelikten 3 ay önce coraspine başladım. Gebelik testi pozitif çıkınca da oksapar. 4000likle başladım ama kilom artınca 6000e çıktık. Sizde kilo fazlalığı var mı?
 
Benimkiyle aynı neredeyse sizde fazladan mthr 1298 var. Ben gebelikten 3 ay önce coraspine başladım. Gebelik testi pozitif çıkınca da oksapar. 4000likle başladım ama kilom artınca 6000e çıktık. Sizde kilo fazlalığı var mı?
69 kiloyum , 4000kullandım hep geçen gün hemotolojiye gittim bu sana yeterli değil 6000lik kullanman gerekiyordu dedi bir sonraki gebeliğimde öyle yapacağım. Kimi doktorlar keseyi görmeden iğneye başlamıyor siz pozitifi görür görmez mi başladınız birde yanıt alabildinizmi hamilemisiniz yoksa doğum yaptınızmı 🙏🏻
 
Evet ben de 70leri geçtiğimde 6000e çıktık. Pozitif görür görmez başlattı doktorum hiç beklemedik, hamilelikte de bir problem yaşamadım. Kızım 13 aylık oldu :) darısı başınıza sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah🙏
 
Bizde transfer olduğumuz gün başladık
 
Selam kızlar 27 yaşındayım 2buçuk senede dört gebelik geçirdim.
İlk gebeliğimde 7. Haftada kalbinin durduğunu öğrendik
İkinci gebeliğimde sekizinci haftada kalbinin durduğunu öğrendik
Üçüncü gebeliğimde beşinci hafta da düşük oldu
Dördüncü gebeliğimde altıncı haftada kalbini durduğunu öğrendik
Bir türlü sebep bulamıyoruz ilk kaybımdan sonra pıhtı testi yaptırdım, doktor kese oluşunca hemen kan sulandırıcıya başlayacağız dedi 4000oksapar kullandım diğer gebeliklerim, hatta 4.de gebeliğimde öncesinde coraspirine başlayıp kese oluşunca da 4000oksapara başladım ama sonuç değişmedi yine kalbi durdu.
Dr lar tüp bebek yaptır diyip geçiyorlar, ama tüp bebeğinde sonucu değiştireceğini düşünmüyorum çünkü genetiklerimiz zaten temiz yumurtalık ve sperm test lerimizde sorun yok. Böyle bir durum başına gelen varmı?
Allah hayırlı kapılar açsın size patoloji sonuçlarınızda ne yazıyordu acaba
 
Arkadaşım sizin gibi son hamileliğinde artık herşeyi hazır etti kapı süsüne kadar 29. Haftada kalbi durdu .hamile kalabiliyor tüp bebekler pozitif sonuç alıyor hatta ikiz sonuç aldığı bile oldu ama malesef sonuç böyle😔
 
Selam kızlar 27 yaşındayım 2buçuk senede dört gebelik geçirdim.
İlk gebeliğimde 7. Haftada kalbinin durduğunu öğrendik
İkinci gebeliğimde sekizinci haftada kalbinin durduğunu öğrendik
Üçüncü gebeliğimde beşinci hafta da düşük oldu
Dördüncü gebeliğimde altıncı haftada kalbini durduğunu öğrendik
Bir türlü sebep bulamıyoruz ilk kaybımdan sonra pıhtı testi yaptırdım, doktor kese oluşunca hemen kan sulandırıcıya başlayacağız dedi 4000oksapar kullandım diğer gebeliklerim, hatta 4.de gebeliğimde öncesinde coraspirine başlayıp kese oluşunca da 4000oksapara başladım ama sonuç değişmedi yine kalbi durdu.
Dr lar tüp bebek yaptır diyip geçiyorlar, ama tüp bebeğinde sonucu değiştireceğini düşünmüyorum çünkü genetiklerimiz zaten temiz yumurtalık ve sperm test lerimizde sorun yok. Böyle bir durum başına gelen varmı?
şehir hastanesinde tıbbi genetikten genetik testi yaptırabilirsiniz yumurtalık ve spermden farklı oluyor, eğer genetikte bişey çıkarsa rüp bebekte pgt testli tedavi öneriyorlar. Birde rahim filmi çektirmediyseniz çektirin ondaki faktörler de etkiliymiş.
 
Allah hayırlı kapılar açsın size patoloji sonuçlarınızda ne yazıyordu
Allah hayırlı kapılar açsın size patoloji sonuçlarınızda ne yazıyordu acaba
Amin 🤲
sadece ikinci gebeliğinmde kürtaj olmuştum onu da araştırmaya göndermedik. Diğerlerini evde kendim düşük yaptım. Doktorlar araştırmaya göndersek de kesin sonuç alamayabiliyoruz demişti biz de göndermedik bir de rahime zarar vermesinden korktuğum için kürtaj olmak istemedim.
 
şehir hastanesinde tıbbi genetikten genetik testi yaptırabilirsiniz yumurtalık ve spermden farklı oluyor, eğer genetikte bişey çıkarsa rüp bebekte pgt testli tedavi öneriyorlar. Birde rahim filmi çektirmediyseniz çektirin ondaki faktörler de etkiliymiş.
Karyotip analizi ve array genetik testlerini yaptırdık temiz çıktı. Rahim filminde de ciddi birşey çıkmadı çok hafif yukarıdan basıklık var ama ciddi birşey değil bundan olmaz dediler
 
Karyotip analizi ve array genetik testlerini yaptırdık temiz çıktı. Rahim filminde de ciddi birşey çıkmadı çok hafif yukarıdan basıklık var ama ciddi birşey değil bundan olmaz dediler
Ben de ayni durumdayım. Tup bebek çare midir. Geceb hafta kurtaj oldum 2 defa oldum. Tahlilleri verdim bekliyorum
 
Progesteron hormonu eksikliği de sebep olmuş olabilir. Tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım transferden 3.aya kadar kan sulandırıcı ve progesteron iğnesi oldum. Başka bir arkadaşımın da doğal yolla gebeliği oluyor ancak devam etmiyordu sizin gibi. O da kese oluşur oluşmaz benim gibi ilaç kullandı şimdi o da riskli dönemi atlattı. İnşallah tez zamanda kolaylıkla kavuşursunuz miniğinize 🙏💜
 
Progesteron hormonu eksikliği de sebep olmuş olabilir. Tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım transferden 3.aya kadar kan sulandırıcı ve progesteron iğnesi oldum. Başka bir arkadaşımın da doğal yolla gebeliği oluyor ancak devam etmiyordu sizin gibi. O da kese oluşur oluşmaz benim gibi ilaç kullandı şimdi o da riskli dönemi atlattı. İnşallah tez zamanda kolaylıkla kavuşursunuz miniğinize 🙏💜
Progesteron değerime geçen ay baktırdım 13dü düşük değildi ama aydan aya değişkenlik gösteriyor sanırım bu değer. Birde benim son gebelik hariç ilk üç gebeliğimmde hep lekelenme vardı bundan dolayı progesteron kullanıyordum zaten😔 şu an tek umudum kan sulandırıcı iğnem 6000lik olduğunda ve bağışıklık baskılaması için kortizon kullandığımdan olumlu sonuç alabilmem. Diğer her şeyi denedim sanırım.
 

Ben de ayni durumdayım. Tup bebek çare midir. Geceb hafta kurtaj oldum 2 defa oldum. Tahlilleri verdim bekliyorum
Tüp bebekte aynı durumu yaşayan kişiler yine var genetik testlerim temiz olduğu için şu an tüp bebek yaptırmayı düşünmüyorum. 1-2 defa daha denicem olmazsa tüp bebeğe geçebilirim. Birde romotolojiye gitmeyi düşünüyorum oradada bir araştırma yaptıracağım
 
Selam kızlar 27 yaşındayım 2buçuk senede dört gebelik geçirdim.
İlk gebeliğimde 7. Haftada kalbinin durduğunu öğrendik
İkinci gebeliğimde sekizinci haftada kalbinin durduğunu öğrendik
Üçüncü gebeliğimde beşinci hafta da düşük oldu
Dördüncü gebeliğimde altıncı haftada kalbini durduğunu öğrendik
Bir türlü sebep bulamıyoruz ilk kaybımdan sonra pıhtı testi yaptırdım, doktor kese oluşunca hemen kan sulandırıcıya başlayacağız dedi 4000oksapar kullandım diğer gebeliklerim, hatta 4.de gebeliğimde öncesinde coraspirine başlayıp kese oluşunca da 4000oksapara başladım ama sonuç değişmedi yine kalbi durdu.
Dr lar tüp bebek yaptır diyip geçiyorlar, ama tüp bebeğinde sonucu değiştireceğini düşünmüyorum çünkü genetiklerimiz zaten temiz yumurtalık ve sperm test lerimizde sorun yok. Böyle bir durum başına gelen varmı?
Aynısı başıma geldi 4 gebeliğim de aynı haftalarda kalp durması oldu Kasım'da ikizlere hamileydim onlarda kalbî durdu biz genetik test yaptırdık bende faktör 5 heterozigt mthfr heterozigt çıktı kromozom sorunu yok bişey çıkmadı eşimle bende ama bebekelrimi incelemeye verdik kürtaj sonrası hepsi Robert translakosyon sendromu İkizler de aynısı hatta biri trizomi13 çıktı bütün bebekelrde kız çıktı cinsiyet olarak.pgt tüp Bebek önerdi ler tekrar ediyor sürekli diye ben yine denemek istedim suan hamileyim 5+1 yarın randevum var bakalım ne olacak bu sefer tüm gebelikler de coraspin 100 mg kullandım igneye geçerken kalp duruyor du fırsat olmadı genetik doktoru pıhtılaşma değil gizli genetik taşıyıcılık var dedi genetikli tüp bebekte sağlıklı çıkıyorsa belki bu sefer denk gelir diye yine hamileyim Allah'tan hayırlısı
 
Aynısı başıma geldi 4 gebeliğim de aynı haftalarda kalp durması oldu Kasım'da ikizlere hamileydim onlarda kalbî durdu biz genetik test yaptırdık bende faktör 5 heterozigt mthfr heterozigt çıktı kromozom sorunu yok bişey çıkmadı eşimle bende ama bebekelrimi incelemeye verdik kürtaj sonrası hepsi Robert translakosyon sendromu İkizler de aynısı hatta biri trizomi13 çıktı bütün bebekelrde kız çıktı cinsiyet olarak.pgt tüp Bebek önerdi ler tekrar ediyor sürekli diye ben yine denemek istedim suan hamileyim 5+1 yarın randevum var bakalım ne olacak bu sefer tüm gebelikler de coraspin 100 mg kullandım igneye geçerken kalp duruyor du fırsat olmadı genetik doktoru pıhtılaşma değil gizli genetik taşıyıcılık var dedi genetikli tüp bebekte sağlıklı çıkıyorsa belki bu sefer denk gelir diye yine hamileyim Allah'tan hayırlısı
Çok geçmiş olsun sizede, inşAllah bu gebeliğinizde herşey yolunda sağlıkla ilerler. Muayene sonrasında burada yazabilirmisiniz gelişmeleri 🙏🏻
 
Aynısı başıma geldi 4 gebeliğim de aynı haftalarda kalp durması oldu Kasım'da ikizlere hamileydim onlarda kalbî durdu biz genetik test yaptırdık bende faktör 5 heterozigt mthfr heterozigt çıktı kromozom sorunu yok bişey çıkmadı eşimle bende ama bebekelrimi incelemeye verdik kürtaj sonrası hepsi Robert translakosyon sendromu İkizler de aynısı hatta biri trizomi13 çıktı bütün bebekelrde kız çıktı cinsiyet olarak.pgt tüp Bebek önerdi ler tekrar ediyor sürekli diye ben yine denemek istedim suan hamileyim 5+1 yarın randevum var bakalım ne olacak bu sefer tüm gebelikler de coraspin 100 mg kullandım igneye geçerken kalp duruyor du fırsat olmadı genetik doktoru pıhtılaşma değil gizli genetik taşıyıcılık var dedi genetikli tüp bebekte sağlıklı çıkıyorsa belki bu sefer denk gelir diye yine hamileyim Allah'tan hayırlısı
Hayırlı olsun sonucunuzu merak ettim bende
 
Çok geçmiş olsun sizede, inşAllah bu gebeliğinizde herşey yolunda sağlıkla ilerler. Muayene sonrasında burada yazabilirmisiniz gelişmeleri 🙏🏻
Canım ilk kadın doğuma gittim 5+2 dedi ileride çıktı kese boyutu sonra beni genetik hastalıktan kaynaklı perinatoliji ye verdi ertesi gün muane oldum kese büyümüş önceki günden 6+2 dedi crl 1.8 mm dedi sorun yok haftaya gel kalp atışı için dedi iğne başlatacak ti ama kalp damar onayi istedi bende gittim doktor varisler ne durumda pıhtılaşma varmi bakmam lazım ona göre dedi cuma günü doopler ultrason bide kalp atışı kontrol var bende bilmiyorum ne olacak bejekemedeyim inşallah sağlıklıdır kucağıma almak nasip olur
 
Canım ilk kadın doğuma gittim 5+2 dedi ileride çıktı kese boyutu sonra beni genetik hastalıktan kaynaklı perinatoliji ye verdi ertesi gün muane oldum kese büyümüş önceki günden 6+2 dedi crl 1.8 mm dedi sorun yok haftaya gel kalp atışı için dedi iğne başlatacak ti ama kalp damar onayi istedi bende gittim doktor varisler ne durumda pıhtılaşma varmi bakmam lazım ona göre dedi cuma günü doopler ultrason bide kalp atışı kontrol var bende bilmiyorum ne olacak bejekemedeyim inşallah sağlıklıdır kucağıma almak nasip olur
Benim de ilk gebelik kesenin görüldüğü gün 5+1 dedi ama adeta göre 4+4 oluyordum bişey demedi bana açıkçası heyacandan fark etmedim ben sonradan fark ettim sıkıntı yoktur inşallah yanılmada olabilir miş
 
Back
X