• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Geç döllenme

Ev doktoruma gittim kan verdiğim gün sordum dahada gelmezse adet söktürücü yazar mısınız diye, kendiliğinden gelmediği sürece yumurtlama olmaz dedi sadece kanama olur söktürücü ile dedi pcos olduğun için bu durum normal dedi.. yurt dışında ilaç yazdırmak kolay olmuyor malesef😓
Rabbim şifamızı versin çok geçmiş olsun. Yaradanın vardır bildiği, belki sınıyor belki en güzelini göndermesi için zamanımız vardır. Hayırla sonuçlansın inşallah. Kendinize çok iyi bakın, sevgiler.
 
Rabbim şifamızı versin çok geçmiş olsun. Yaradanın vardır bildiği, belki sınıyor belki en güzelini göndermesi için zamanımız vardır. Hayırla sonuçlansın inşallah. Kendinize çok iyi bakın, sevgiler.
Amin canım inşallah🥺🤲🏼❤️
 
Öncelikle hayırlı olsun bebeğiniz sağlıklı gelsin inşallah 🌸 Tam olarak ne kadar süre sonra öğrendiniz? Ben hâla adet olamadım bazen öyle bir kasıklarım ağrıyorki tamam artık oldum herhalde diyorum bakıyorum olmamışım. Adet belirtim var neredeyse 10 gündür göğüs hassasiyetim yoktu ki normalde olurdu 2 gündür göğüs hassasiyetimde başladı 2 gün evvel erken gebelik testi yaptım yine negatif çıktı sanırım artık hamilelik yok diye düşünüyorum ama yarın kan vereceğim artık
Merhaba son durumunuz nedir acaba geç döllenme falan mı oldu hamile misiniz ?
 
Benim adetim tam 25 gün gecikti 10. 15. 20. Günlerde hem evde test yaptım negatif çıktı hemde hastanede kan verdim negatif çıktı ama 25. Günde pozitife döndü beta hcg 57 falandı daha yeni döllenme olmuştu o yüzden herşey olabilir geç döllenme de olabilir normal anormal bir gecikme de olabilir bilemiyorum kan verdiniz mi? Sonuç nedir
Öncelikle allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsn 10. Gündeki gecikmemde verdm 0,1 di hcg
Bugüb yani 20. Gündeki gecikmemde verdm yine negatif 0,2 adet söktürücü verdi sizce almalu mıym en ufak bi hissiyatım yok ve 1 yıldan fazladır korunmuyorz
 
Öncelikle allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsn 10. Gündeki gecikmemde verdm 0,1 di hcg
Bugüb yani 20. Gündeki gecikmemde verdm yine negatif 0,2 adet söktürücü verdi sizce almalu mıym en ufak bi hissiyatım yok ve 1 yıldan fazladır korunmuyorz
adet söktürücü kullanmayın özelden yazdım bakarsınız
 
Öncelikle allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsn 10. Gündeki gecikmemde verdm 0,1 di hcg
Bugüb yani 20. Gündeki gecikmemde verdm yine negatif 0,2 adet söktürücü verdi sizce almalu mıym en ufak bi hissiyatım yok ve 1 yıldan fazladır korunmuyorz
geçmiş olsun hakkınızda hayırlısı olsun inşallah
benim tavsiyem kafaya takmadan bir süre daha beklemeniz sonra beta negatif çıkarsa iyi bir doktora gidin 3 ay adet olamadım gittim 2 farklı doktor 2 farklı söktürücü yazdı ilki zararlıydı içmedim ama ikincisini gebeler de içebiliyormuş kafanızda acabanız varsa onu içebilirsiniz içmeden adet olamadım maalesef
 
Back
X