• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

'gel'

nurbanu7

Nirvana
Kayıtlı Üye
Katılım
3 Ocak 2011
Mesajlar
16.437
Emoji Skoru
11.420
Puanlar
823
Yaş
37
Yer
istanbul
iyi gunler hocam size birşey sormak istıyorum yaklaşık 1 hafta önce psikolojık yardım almaya başladım doktorum bipo kişilik bozuklugu olarak adlandırdı ilaç verdı kullanıyorum . yaklaşık 1 senelık evlıyım çoçuğum yok. eşimle birgun evde otururken üstümü değiştirmek için yatak odasına geçtim ve 'gel' diye kulağıma fısıldayan bır bayan sesı duydum acaba kullandığım ilaçların etkisinden mı kaynaklanıyor bu ses anlam veremedım çünkü evımızde benden başka bır bayan yok eşimin telefonundan yada benım telefonumdan gelme ihtimali yok bunu psikologumla paylaşmalımıyım? yardımcı olursanız minnettar olurum
 
iyi gunler hocam size birşey sormak istıyorum yaklaşık 1 hafta önce psikolojık yardım almaya başladım doktorum bipo kişilik bozuklugu olarak adlandırdı ilaç verdı kullanıyorum . yaklaşık 1 senelık evlıyım çoçuğum yok. eşimle birgun evde otururken üstümü değiştirmek için yatak odasına geçtim ve 'gel' diye kulağıma fısıldayan bır bayan sesı duydum acaba kullandığım ilaçların etkisinden mı kaynaklanıyor bu ses anlam veremedım çünkü evımızde benden başka bır bayan yok eşimin telefonundan yada benım telefonumdan gelme ihtimali yok bunu psikologumla paylaşmalımıyım? yardımcı olursanız minnettar olurum

İlaçlar bu tarz bir duruma yol açmaz. Bunu mutlak doktorunuzla paylaşmalısınız. İhmal etmeyin
 
Back