• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Gelin olarak ben görümcemin çeyiz serme gününde gitmeyi düşünmüyorum hakketmiyor

burcumburcu4

Kullanıcı üyeliğini pasifleştirmiştir.
Üyelik İptali
Kayıtlı Üye
Katılım
5 Ekim 2024
Mesajlar
12
Emoji Skoru
1
Puanlar
6
Yaş
25
4 senelik evliyim kaynanam olacak insan benden habersiz evlendiğim ilk gece bana sormadan 3 görümcemi benim evime göndermiş gelinlik üzerimde kapıda gorumceler 3 tane kaynanam göndermiş güya kaldılar bende o gece haliyle bişey olmadı eşimle tartıştık istemiyorum falan demiş ama anası dinlememiş hondermiş kızlarını benim evime neyse balayından geldik evine cagardı gittik geldik baya tribe girdi falan ama niye eve gidiyormuşuz orda kalmıyomuşuz evde nabcakmışız falan filan işde eşime dedim kalmak istemiyorum diye kalmadık zaten oda istemedi buara tabi sürekli tarla işleri bitmiyor habere tarlada iş var gelin oğlum bi işi oluyo 3 tane hayvan gibi kızları var oğluyla gelin koşturcak herşeye oyle böyle sustum sabrettim 7=8 ay eşim işten geldi koye gittik geldik tabi ben bu ay içerisinde kendi ailemi görmedim aynı şehirdeyiz kendi aracımızlq 30 dk da gider gorur gelirim ailemi aslında ama işler var diye eşime bişey demesinler diye sustum cunku eşim tek erkek diğer 3ü kız cadı görümceler
Baktım sustukça ben aileme gidemiyorum en son eşime bagardım artık kavga ettik dedim 7 8 ay oldu ben ailemi hep telefondayım görecem goturmicekmisin diye oyle gittik annemlere somra eşim baya beni götürmeyince bi kaçhafta peşpeşe götürdü getirdi o ara bende sinirlendiğim için koye gitmedim hqstane işim vardı bikaçgün anneme gidcemi orada kalcamı söyledik kaynanama oraya gidipde tamam dedi neyse ben anneme gittim somra aradı beni sen kocanla yatmıyorsun bilmem ne demeye bu laflarını bende eşime dedim eşim kızdı aramasın beni bidaha dedim eşim konuştu kızmış kaynanaya aradı ben konuşurken anlatamadım sende anlamadın kötü bişey demek istemedim özür dilerim falan dedi konuştuk kapattık bilmem ne uzatmadım kalp kırmayı beceremem pek buda benm öküzlügüm hep ezilen ben olurum


Bana bu yaptıklarınızın birazı anlatsam buraya sığmaz zaten neyse
Bundan birkaç ay once görümcem nişanlandı evlenecek kaynanam kardeşlerinin yanında bana Bi cümle kurdu dedi gorumcenin düğününe kadar inşallah cocugunuz olmaz dedi dugunu halledelim sonra yaparsınız gibi Bi cümle kurdu bana kaynana denen şahıs kızı mutlu olsun ama oğlu mutlu olmasada olur yani

Şimdi benim sorum şu ceyiz dizilmeye gidilcek birkaç hafta sonra ama oğlunun eşine yani bana ablanın düğününe kadar cocugunuz olmaz inşallah diyen bi kaynana sizce gelin tarafından yardım edilmeyi hakediyomu
Görümcelerle misafirliğe gideriz mesela insan kalkar ev sahibine nezaketende olsa yardım edilecek bişi varmı diye sorar ama bunlarda oda yok ben her gittiğim yerde neyi nezaman ne yapacağımı iyi bilen biriyim arkamdan insanların konuşmasına müsadee etmem hizmetimi yaparım oyle otururum bn onlara insan olurken onlar bana hayvan gibi davranıyorlar

Gelin olarak ben görümcemin ceyiz sevilme gününde gitmeyi düşünmüyorum hakketmiyor

Mesajıma cevap verirseniz sevinirim 😍
 
Şimdi benim sorum şu ceyiz dizilmeye gidilcek birkaç hafta sonra ama oğlunun eşine yani bana ablanın düğününe kadar cocugunuz olmaz inşallah diyen bi kaynana sizce gelin tarafından yardım edilmeyi hakediyomu

Diğer sorunlarınızı bilmem ama düğüne kadar çocuğun olmaz demesinde bir artı niyet göremedim. İnşallah o zamana kadar doğmaz da her şey üst üste gelmez demek istemiş. Onun dışında gitmek istemiyorsaniz gitmeyin.
 
Ben evlilik gecesi 3 görüncenin neden sizin eve geldiğini anlamadım. Kvnin amacı neymiş kızlarını gönderirken? Hadi anneleri gönderdi 3 kızın hiçbiri mi ne yapıyosunuz ben gitmem dememiş mal gibi düğün gecesi çiftin evine gittiler? Siz ve kocanızda iş yokmuş açıkça kovacaktınız ben bu olayı anlayamadım ya.
 
Bana bu yaptıklarınızın birazı anlatsam buraya sığmaz zaten neyse
Bundan birkaç ay once görümcem nişanlandı evlenecek kaynanam kardeşlerinin yanında bana Bi cümle kurdu dedi gorumcenin düğününe kadar inşallah cocugunuz olmaz dedi dugunu halledelim sonra yaparsınız gibi Bi cümle kurdu bana kaynana denen şahıs kızı mutlu olsun ama oğlu mutlu olmasada olur yani

Ne olur görümcen evlenince gece yatıya git onun yaptığı pisliğin aynısını yap, rezil olsun. Hak ediyor bu davranışı 3 tane iğrenç görümce. Hadi anneleri saygısız kötü kalpli, üç tane kız kardeş sapıklar mı utanmaları yok mu ilk gece gidiyorlar. Sapıklık bu resmen.

Kaynanan hiç utanmıyor mu üç bekar kızı abisinin evlendiği ilk gün yatıya gönderiyor. Üzgünüm cidden sapıklık bu.
 
Ya herkesin evi kapısı ailesi ayrı. Görümce olarak ben diye bir şeyler yapmak saçma değil mi? Devlet saltanat protokolü mü bu? Abuk sabuk konuşan saçmalayan insanlarla aynı ortamda bulunmak zorunda değilsiniz. Çeyiz sermeye gitmezsem laf edilir dedikodum yapılır endişeniz mi var? Benim arkamdan tüm dünya birleşip konuşsa umrumda bile olmaz. Canım isterse ve karşımdakiyle sorunum yoksa giderim, hoşlaşmıyorsam gitmem. Kayınvalide sabahlara kadar arkamdan konuşabilir herkese kötüleyebilir. Muhatap bile olmam.

Düğün gecesi 3 tane kazık kadar kadın anaları gidin dedi diye yeni evli çiftin evine geliyorlar. Bence siz, bu gece ya onlar ya ben kalırım bu evde diyip rest çekmeliydiniz. Kavga edip edip oturmuş yaptıklarını kabullenmişsiniz. Kovmak gerekirse kovacaksınız. Kocanız nasıl susup pusup oturdu ablalarıyla? İlişki olsun veya olmasın hiç mi düğün yorgunluğu yoktu? İlk gün herkes tavrını koymuş ortaya, siz pasif onlar aktif davranmış ve kendi evinizde onların istedikleri olmuş.
 
Görümcelerle misafirliğe gideriz mesela insan kalkar ev sahibine nezaketende olsa yardım edilecek bişi varmı diye sorar ama bunlarda oda yok ben her gittiğim yerde neyi nezaman ne yapacağımı iyi bilen biriyim arkamdan insanların konuşmasına müsadee etmem hizmetimi yaparım oyle otururum
Misafirliğe gittiğin evde sen neden hizmet ediyorsun onu anlamadım
 
4 senelik evliyim kaynanam olacak insan benden habersiz evlendiğim ilk gece bana sormadan 3 görümcemi benim evime göndermiş gelinlik üzerimde kapıda gorumceler 3 tane kaynanam göndermiş güya kaldılar bende o gece haliyle bişey olmadı eşimle tartıştık istemiyorum falan demiş ama anası dinlememiş hondermiş kızlarını benim evime neyse balayından geldik evine cagardı gittik geldik baya tribe girdi falan ama niye eve gidiyormuşuz orda kalmıyomuşuz evde nabcakmışız falan filan işde eşime dedim kalmak istemiyorum diye kalmadık zaten oda istemedi buara tabi sürekli tarla işleri bitmiyor habere tarlada iş var gelin oğlum bi işi oluyo 3 tane hayvan gibi kızları var oğluyla gelin koşturcak herşeye oyle böyle sustum sabrettim 7=8 ay eşim işten geldi koye gittik geldik tabi ben bu ay içerisinde kendi ailemi görmedim aynı şehirdeyiz kendi aracımızlq 30 dk da gider gorur gelirim ailemi aslında ama işler var diye eşime bişey demesinler diye sustum cunku eşim tek erkek diğer 3ü kız cadı görümceler
Baktım sustukça ben aileme gidemiyorum en son eşime bagardım artık kavga ettik dedim 7 8 ay oldu ben ailemi hep telefondayım görecem goturmicekmisin diye oyle gittik annemlere somra eşim baya beni götürmeyince bi kaçhafta peşpeşe götürdü getirdi o ara bende sinirlendiğim için koye gitmedim hqstane işim vardı bikaçgün anneme gidcemi orada kalcamı söyledik kaynanama oraya gidipde tamam dedi neyse ben anneme gittim somra aradı beni sen kocanla yatmıyorsun bilmem ne demeye bu laflarını bende eşime dedim eşim kızdı aramasın beni bidaha dedim eşim konuştu kızmış kaynanaya aradı ben konuşurken anlatamadım sende anlamadın kötü bişey demek istemedim özür dilerim falan dedi konuştuk kapattık bilmem ne uzatmadım kalp kırmayı beceremem pek buda benm öküzlügüm hep ezilen ben olurum


Bana bu yaptıklarınızın birazı anlatsam buraya sığmaz zaten neyse
Bundan birkaç ay once görümcem nişanlandı evlenecek kaynanam kardeşlerinin yanında bana Bi cümle kurdu dedi gorumcenin düğününe kadar inşallah cocugunuz olmaz dedi dugunu halledelim sonra yaparsınız gibi Bi cümle kurdu bana kaynana denen şahıs kızı mutlu olsun ama oğlu mutlu olmasada olur yani

Şimdi benim sorum şu ceyiz dizilmeye gidilcek birkaç hafta sonra ama oğlunun eşine yani bana ablanın düğününe kadar cocugunuz olmaz inşallah diyen bi kaynana sizce gelin tarafından yardım edilmeyi hakediyomu
Görümcelerle misafirliğe gideriz mesela insan kalkar ev sahibine nezaketende olsa yardım edilecek bişi varmı diye sorar ama bunlarda oda yok ben her gittiğim yerde neyi nezaman ne yapacağımı iyi bilen biriyim arkamdan insanların konuşmasına müsadee etmem hizmetimi yaparım oyle otururum bn onlara insan olurken onlar bana hayvan gibi davranıyorlar

Gelin olarak ben görümcemin ceyiz sevilme gününde gitmeyi düşünmüyorum hakketmiyor

Mesajıma cevap verirseniz sevinirim 😍
E gitme
 
Bence gidin yardım etmeye gitmeyin ama sırf bak bak gelinde gelmedi demesinler. Süslen puslen giyin kusan otur bir köşeye elestir herseyi 😂 yani ben olsam öyle yapardım şükür gorumcem yok 🤗
4 senelik evliyim kaynanam olacak insan benden habersiz evlendiğim ilk gece bana sormadan 3 görümcemi benim evime göndermiş gelinlik üzerimde kapıda gorumceler 3 tane kaynanam göndermiş güya kaldılar bende o gece haliyle bişey olmadı eşimle tartıştık istemiyorum falan demiş ama anası dinlememiş hondermiş kızlarını benim evime neyse balayından geldik evine cagardı gittik geldik baya tribe girdi falan ama niye eve gidiyormuşuz orda kalmıyomuşuz evde nabcakmışız falan filan işde eşime dedim kalmak istemiyorum diye kalmadık zaten oda istemedi buara tabi sürekli tarla işleri bitmiyor habere tarlada iş var gelin oğlum bi işi oluyo 3 tane hayvan gibi kızları var oğluyla gelin koşturcak herşeye oyle böyle sustum sabrettim 7=8 ay eşim işten geldi koye gittik geldik tabi ben bu ay içerisinde kendi ailemi görmedim aynı şehirdeyiz kendi aracımızlq 30 dk da gider gorur gelirim ailemi aslında ama işler var diye eşime bişey demesinler diye sustum cunku eşim tek erkek diğer 3ü kız cadı görümceler
Baktım sustukça ben aileme gidemiyorum en son eşime bagardım artık kavga ettik dedim 7 8 ay oldu ben ailemi hep telefondayım görecem goturmicekmisin diye oyle gittik annemlere somra eşim baya beni götürmeyince bi kaçhafta peşpeşe götürdü getirdi o ara bende sinirlendiğim için koye gitmedim hqstane işim vardı bikaçgün anneme gidcemi orada kalcamı söyledik kaynanama oraya gidipde tamam dedi neyse ben anneme gittim somra aradı beni sen kocanla yatmıyorsun bilmem ne demeye bu laflarını bende eşime dedim eşim kızdı aramasın beni bidaha dedim eşim konuştu kızmış kaynanaya aradı ben konuşurken anlatamadım sende anlamadın kötü bişey demek istemedim özür dilerim falan dedi konuştuk kapattık bilmem ne uzatmadım kalp kırmayı beceremem pek buda benm öküzlügüm hep ezilen ben olurum


Bana bu yaptıklarınızın birazı anlatsam buraya sığmaz zaten neyse
Bundan birkaç ay once görümcem nişanlandı evlenecek kaynanam kardeşlerinin yanında bana Bi cümle kurdu dedi gorumcenin düğününe kadar inşallah cocugunuz olmaz dedi dugunu halledelim sonra yaparsınız gibi Bi cümle kurdu bana kaynana denen şahıs kızı mutlu olsun ama oğlu mutlu olmasada olur yani

Şimdi benim sorum şu ceyiz dizilmeye gidilcek birkaç hafta sonra ama oğlunun eşine yani bana ablanın düğününe kadar cocugunuz olmaz inşallah diyen bi kaynana sizce gelin tarafından yardım edilmeyi hakediyomu
Görümcelerle misafirliğe gideriz mesela insan kalkar ev sahibine nezaketende olsa yardım edilecek bişi varmı diye sorar ama bunlarda oda yok ben her gittiğim yerde neyi nezaman ne yapacağımı iyi bilen biriyim arkamdan insanların konuşmasına müsadee etmem hizmetimi yaparım oyle otururum bn onlara insan olurken onlar bana hayvan gibi davranıyorlar

Gelin olarak ben görümcemin ceyiz sevilme gününde gitmeyi düşünmüyorum hakketmiyor

Mesajıma cevap verirseniz sevinirim 😍
 
4 senelik evliyim kaynanam olacak insan benden habersiz evlendiğim ilk gece bana sormadan 3 görümcemi benim evime göndermiş gelinlik üzerimde kapıda gorumceler 3 tane kaynanam göndermiş güya kaldılar bende o gece haliyle bişey olmadı eşimle tartıştık istemiyorum falan demiş ama anası dinlememiş hondermiş kızlarını benim evime neyse balayından geldik evine cagardı gittik geldik baya tribe girdi falan ama niye eve gidiyormuşuz orda kalmıyomuşuz evde nabcakmışız falan filan işde eşime dedim kalmak istemiyorum diye kalmadık zaten oda istemedi buara tabi sürekli tarla işleri bitmiyor habere tarlada iş var gelin oğlum bi işi oluyo 3 tane hayvan gibi kızları var oğluyla gelin koşturcak herşeye oyle böyle sustum sabrettim 7=8 ay eşim işten geldi koye gittik geldik tabi ben bu ay içerisinde kendi ailemi görmedim aynı şehirdeyiz kendi aracımızlq 30 dk da gider gorur gelirim ailemi aslında ama işler var diye eşime bişey demesinler diye sustum cunku eşim tek erkek diğer 3ü kız cadı görümceler
Baktım sustukça ben aileme gidemiyorum en son eşime bagardım artık kavga ettik dedim 7 8 ay oldu ben ailemi hep telefondayım görecem goturmicekmisin diye oyle gittik annemlere somra eşim baya beni götürmeyince bi kaçhafta peşpeşe götürdü getirdi o ara bende sinirlendiğim için koye gitmedim hqstane işim vardı bikaçgün anneme gidcemi orada kalcamı söyledik kaynanama oraya gidipde tamam dedi neyse ben anneme gittim somra aradı beni sen kocanla yatmıyorsun bilmem ne demeye bu laflarını bende eşime dedim eşim kızdı aramasın beni bidaha dedim eşim konuştu kızmış kaynanaya aradı ben konuşurken anlatamadım sende anlamadın kötü bişey demek istemedim özür dilerim falan dedi konuştuk kapattık bilmem ne uzatmadım kalp kırmayı beceremem pek buda benm öküzlügüm hep ezilen ben olurum


Bana bu yaptıklarınızın birazı anlatsam buraya sığmaz zaten neyse
Bundan birkaç ay once görümcem nişanlandı evlenecek kaynanam kardeşlerinin yanında bana Bi cümle kurdu dedi gorumcenin düğününe kadar inşallah cocugunuz olmaz dedi dugunu halledelim sonra yaparsınız gibi Bi cümle kurdu bana kaynana denen şahıs kızı mutlu olsun ama oğlu mutlu olmasada olur yani

Şimdi benim sorum şu ceyiz dizilmeye gidilcek birkaç hafta sonra ama oğlunun eşine yani bana ablanın düğününe kadar cocugunuz olmaz inşallah diyen bi kaynana sizce gelin tarafından yardım edilmeyi hakediyomu
Görümcelerle misafirliğe gideriz mesela insan kalkar ev sahibine nezaketende olsa yardım edilecek bişi varmı diye sorar ama bunlarda oda yok ben her gittiğim yerde neyi nezaman ne yapacağımı iyi bilen biriyim arkamdan insanların konuşmasına müsadee etmem hizmetimi yaparım oyle otururum bn onlara insan olurken onlar bana hayvan gibi davranıyorlar

Gelin olarak ben görümcemin ceyiz sevilme gününde gitmeyi düşünmüyorum hakketmiyor

Mesajıma cevap verirseniz sevinirim 😍
Buna benzer bir eltim var ama kendisi 14 yılık gelin ben daha 2 senelik evliyim beraber kaynanama gidince 3 çocuğunun tabağını bile yıkamaz. Başta ben kaynanama kalmasın diye yapıyordum baktım bunun huyu bu onlar bir seu yerken yiyip içmiyorum yesem de kendiminkini topluyorum abla sen de bulasiklarini yıkarsın diyorum çekiliyorum.
 
4 senelik evliyim kaynanam olacak insan benden habersiz evlendiğim ilk gece bana sormadan 3 görümcemi benim evime göndermiş gelinlik üzerimde kapıda gorumceler 3 tane kaynanam göndermiş güya kaldılar bende o gece haliyle bişey olmadı eşimle tartıştık istemiyorum falan demiş ama anası dinlememiş hondermiş kızlarını benim evime neyse balayından geldik evine cagardı gittik geldik baya tribe girdi falan ama niye eve gidiyormuşuz orda kalmıyomuşuz evde nabcakmışız falan filan işde eşime dedim kalmak istemiyorum diye kalmadık zaten oda istemedi buara tabi sürekli tarla işleri bitmiyor habere tarlada iş var gelin oğlum bi işi oluyo 3 tane hayvan gibi kızları var oğluyla gelin koşturcak herşeye oyle böyle sustum sabrettim 7=8 ay eşim işten geldi koye gittik geldik tabi ben bu ay içerisinde kendi ailemi görmedim aynı şehirdeyiz kendi aracımızlq 30 dk da gider gorur gelirim ailemi aslında ama işler var diye eşime bişey demesinler diye sustum cunku eşim tek erkek diğer 3ü kız cadı görümceler
Baktım sustukça ben aileme gidemiyorum en son eşime bagardım artık kavga ettik dedim 7 8 ay oldu ben ailemi hep telefondayım görecem goturmicekmisin diye oyle gittik annemlere somra eşim baya beni götürmeyince bi kaçhafta peşpeşe götürdü getirdi o ara bende sinirlendiğim için koye gitmedim hqstane işim vardı bikaçgün anneme gidcemi orada kalcamı söyledik kaynanama oraya gidipde tamam dedi neyse ben anneme gittim somra aradı beni sen kocanla yatmıyorsun bilmem ne demeye bu laflarını bende eşime dedim eşim kızdı aramasın beni bidaha dedim eşim konuştu kızmış kaynanaya aradı ben konuşurken anlatamadım sende anlamadın kötü bişey demek istemedim özür dilerim falan dedi konuştuk kapattık bilmem ne uzatmadım kalp kırmayı beceremem pek buda benm öküzlügüm hep ezilen ben olurum


Bana bu yaptıklarınızın birazı anlatsam buraya sığmaz zaten neyse
Bundan birkaç ay once görümcem nişanlandı evlenecek kaynanam kardeşlerinin yanında bana Bi cümle kurdu dedi gorumcenin düğününe kadar inşallah cocugunuz olmaz dedi dugunu halledelim sonra yaparsınız gibi Bi cümle kurdu bana kaynana denen şahıs kızı mutlu olsun ama oğlu mutlu olmasada olur yani

Şimdi benim sorum şu ceyiz dizilmeye gidilcek birkaç hafta sonra ama oğlunun eşine yani bana ablanın düğününe kadar cocugunuz olmaz inşallah diyen bi kaynana sizce gelin tarafından yardım edilmeyi hakediyomu
Görümcelerle misafirliğe gideriz mesela insan kalkar ev sahibine nezaketende olsa yardım edilecek bişi varmı diye sorar ama bunlarda oda yok ben her gittiğim yerde neyi nezaman ne yapacağımı iyi bilen biriyim arkamdan insanların konuşmasına müsadee etmem hizmetimi yaparım oyle otururum bn onlara insan olurken onlar bana hayvan gibi davranıyorlar

Gelin olarak ben görümcemin ceyiz sevilme gününde gitmeyi düşünmüyorum hakketmiyor

Mesajıma cevap verirseniz sevinirim 😍
Bu yaşıma geldim gerdek gecesi 3 görümce yollandı ilk defa duydum
Maksat neymiş gerdek olmasın diye mi
Ay siz bunu nasıl sindirdiniz
Ben olsam yemin ediyorum görümcenin eş ailesinin yanında derdim ki gerdek gecesi kimler gelecek sizden çünkü burda adet 3 görümce bize gelmişti öyle değil mi canım

Eminim yapmazsınız ama yapsanız harika olurdu
 
Ay sizin kocada da iş yok. Bu gece olmaz diyecek üç görümceyi gece arabayla bırakıp dönecekti. Yaptıkları şey dangalaklık ötesi bir şey çünkü.
Ben gitmezdim ama sadece bu olayda değil genel anlamda mesafe koyar az gider gelirdim. Ayarsız tipler belli ki
 
Ay sizin kocada da iş yok. Bu gece olmaz diyecek üç görümceyi gece arabayla bırakıp dönecekti. Yaptıkları şey dangalaklık ötesi bir şey çünkü.
Ben gitmezdim ama sadece bu olayda değil genel anlamda mesafe koyar az gider gelirdim. Ayarsız tipler belli ki
Kocamı bille dinlemeyen nalet insanlar bunlar laf geciremiyoruz şöyle söyliyim ben eşimle nişanlıyken eşimi benimle görüşmeye yollamazlardı eşimin arabası var sırf benimle buluşmasın dşye babası arabayı alıp başka yerlere gidiyomuş falan eşim otobüsle yanıma gelirdi işten cıktıgı zaman şimdi gorumcem nişanlı nişanlısıyla her hafta gezip tozuyo ona bişey dedikleri yok ağızlarını alamıyorum o gezebilir evliyiz şimdi biz çarsıya gideriz kudururlar ama kendi kızları nişanlı olduğunu halde elin şerefsizleriyle gece 10dan 11 den aşağı eve gelmez
Gerdek gecesine gelirsekde eşim kavga edip geldi evimize yine anlamadılar yolladı 3 gorumceyi başımıza naletler kocamda özür dilerim dinlemiyorlar görüyorsun kavga ettik de geldim dedi bnm eşim. Nabsın bunları eski kafalı insanlar işde allahdan içlerinde eşim. Çok iyide hep arkamda duruyor sabrettim hep ama artık taştım eşimde nazardan yap ben senin yanındayım herzaman hakediyolar dedi dedi
 
Back
X