- Katılım
- 5 Ekim 2024
- Mesajlar
- 12
- Emoji Skoru
- 1
- Puanlar
- 6
- Yaş
- 25
- Konu Sahibi burcumburcu4
- #1
4 senelik evliyim kaynanam olacak insan benden habersiz evlendiğim ilk gece bana sormadan 3 görümcemi benim evime göndermiş gelinlik üzerimde kapıda gorumceler 3 tane kaynanam göndermiş güya kaldılar bende o gece haliyle bişey olmadı eşimle tartıştık istemiyorum falan demiş ama anası dinlememiş hondermiş kızlarını benim evime neyse balayından geldik evine cagardı gittik geldik baya tribe girdi falan ama niye eve gidiyormuşuz orda kalmıyomuşuz evde nabcakmışız falan filan işde eşime dedim kalmak istemiyorum diye kalmadık zaten oda istemedi buara tabi sürekli tarla işleri bitmiyor habere tarlada iş var gelin oğlum bi işi oluyo 3 tane hayvan gibi kızları var oğluyla gelin koşturcak herşeye oyle böyle sustum sabrettim 7=8 ay eşim işten geldi koye gittik geldik tabi ben bu ay içerisinde kendi ailemi görmedim aynı şehirdeyiz kendi aracımızlq 30 dk da gider gorur gelirim ailemi aslında ama işler var diye eşime bişey demesinler diye sustum cunku eşim tek erkek diğer 3ü kız cadı görümceler
Baktım sustukça ben aileme gidemiyorum en son eşime bagardım artık kavga ettik dedim 7 8 ay oldu ben ailemi hep telefondayım görecem goturmicekmisin diye oyle gittik annemlere somra eşim baya beni götürmeyince bi kaçhafta peşpeşe götürdü getirdi o ara bende sinirlendiğim için koye gitmedim hqstane işim vardı bikaçgün anneme gidcemi orada kalcamı söyledik kaynanama oraya gidipde tamam dedi neyse ben anneme gittim somra aradı beni sen kocanla yatmıyorsun bilmem ne demeye bu laflarını bende eşime dedim eşim kızdı aramasın beni bidaha dedim eşim konuştu kızmış kaynanaya aradı ben konuşurken anlatamadım sende anlamadın kötü bişey demek istemedim özür dilerim falan dedi konuştuk kapattık bilmem ne uzatmadım kalp kırmayı beceremem pek buda benm öküzlügüm hep ezilen ben olurum
Bana bu yaptıklarınızın birazı anlatsam buraya sığmaz zaten neyse
Bundan birkaç ay once görümcem nişanlandı evlenecek kaynanam kardeşlerinin yanında bana Bi cümle kurdu dedi gorumcenin düğününe kadar inşallah cocugunuz olmaz dedi dugunu halledelim sonra yaparsınız gibi Bi cümle kurdu bana kaynana denen şahıs kızı mutlu olsun ama oğlu mutlu olmasada olur yani
Şimdi benim sorum şu ceyiz dizilmeye gidilcek birkaç hafta sonra ama oğlunun eşine yani bana ablanın düğününe kadar cocugunuz olmaz inşallah diyen bi kaynana sizce gelin tarafından yardım edilmeyi hakediyomu
Görümcelerle misafirliğe gideriz mesela insan kalkar ev sahibine nezaketende olsa yardım edilecek bişi varmı diye sorar ama bunlarda oda yok ben her gittiğim yerde neyi nezaman ne yapacağımı iyi bilen biriyim arkamdan insanların konuşmasına müsadee etmem hizmetimi yaparım oyle otururum bn onlara insan olurken onlar bana hayvan gibi davranıyorlar
Gelin olarak ben görümcemin ceyiz sevilme gününde gitmeyi düşünmüyorum hakketmiyor
Mesajıma cevap verirseniz sevinirim
Baktım sustukça ben aileme gidemiyorum en son eşime bagardım artık kavga ettik dedim 7 8 ay oldu ben ailemi hep telefondayım görecem goturmicekmisin diye oyle gittik annemlere somra eşim baya beni götürmeyince bi kaçhafta peşpeşe götürdü getirdi o ara bende sinirlendiğim için koye gitmedim hqstane işim vardı bikaçgün anneme gidcemi orada kalcamı söyledik kaynanama oraya gidipde tamam dedi neyse ben anneme gittim somra aradı beni sen kocanla yatmıyorsun bilmem ne demeye bu laflarını bende eşime dedim eşim kızdı aramasın beni bidaha dedim eşim konuştu kızmış kaynanaya aradı ben konuşurken anlatamadım sende anlamadın kötü bişey demek istemedim özür dilerim falan dedi konuştuk kapattık bilmem ne uzatmadım kalp kırmayı beceremem pek buda benm öküzlügüm hep ezilen ben olurum
Bana bu yaptıklarınızın birazı anlatsam buraya sığmaz zaten neyse
Bundan birkaç ay once görümcem nişanlandı evlenecek kaynanam kardeşlerinin yanında bana Bi cümle kurdu dedi gorumcenin düğününe kadar inşallah cocugunuz olmaz dedi dugunu halledelim sonra yaparsınız gibi Bi cümle kurdu bana kaynana denen şahıs kızı mutlu olsun ama oğlu mutlu olmasada olur yani
Şimdi benim sorum şu ceyiz dizilmeye gidilcek birkaç hafta sonra ama oğlunun eşine yani bana ablanın düğününe kadar cocugunuz olmaz inşallah diyen bi kaynana sizce gelin tarafından yardım edilmeyi hakediyomu
Görümcelerle misafirliğe gideriz mesela insan kalkar ev sahibine nezaketende olsa yardım edilecek bişi varmı diye sorar ama bunlarda oda yok ben her gittiğim yerde neyi nezaman ne yapacağımı iyi bilen biriyim arkamdan insanların konuşmasına müsadee etmem hizmetimi yaparım oyle otururum bn onlara insan olurken onlar bana hayvan gibi davranıyorlar
Gelin olarak ben görümcemin ceyiz sevilme gününde gitmeyi düşünmüyorum hakketmiyor
Mesajıma cevap verirseniz sevinirim