- Katılım
- 23 Ağustos 2012
- Mesajlar
- 53.497
- En iyi cevaplar
- 1
- Emoji Skoru
- 250.751
- Puanlar
- 898
- Konu Sahibi burcumburcu4
- #21
Gitmezdim hatta toptan sittir ederdim görüşmezdim
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
Bikere demesinde bende art niyet aramadım merak etmeyin böyle bişeyi 10 kere herkesin içinde ilan ederse art niyet ararım ben kusura bakmayın düşüncesi sacma bikere düğününe kızının 4 ay var ben 4 ay içinde hamile kaldım diyelim hemen dogurucammı yani fesatlık şeytanlık bu benm acımda kızım mutlu olsun ama oğlum ve gelinim olmasın demektir buDiğer sorunlarınızı bilmem ama düğüne kadar çocuğun olmaz demesinde bir artı niyet göremedim. İnşallah o zamana kadar doğmaz da her şey üst üste gelmez demek istemiş. Onun dışında gitmek istemiyorsaniz gitmeyin.
Gittiğim zaman oturamam işde yapamam onu ben hakkımda istediklerini düşünsünler umurumda degil görümceler bana geldiklerinde bana yardım etmişlerr mi ben gidiyim evini düzeyim onun evime gelir oturur gider biişe yardım etmez ben yaptıkları bütün herşeye katlandım Altan aldım sonunda ben kotü olayım artık rahat bıraksınlar beniGitme ama sorunlu olarak seni ilan edecekler ben olsam davet ederlerse gider süslenir püslenir takar takıştırır bacak bacak üstüne atar baş köşeye otururum
Bir görümce olarak yazıyorum gelinler asla umurumuzda değil4 senelik evliyim kaynanam olacak insan benden habersiz evlendiğim ilk gece bana sormadan 3 görümcemi benim evime göndermiş gelinlik üzerimde kapıda gorumceler 3 tane kaynanam göndermiş güya kaldılar bende o gece haliyle bişey olmadı eşimle tartıştık istemiyorum falan demiş ama anası dinlememiş hondermiş kızlarını benim evime neyse balayından geldik evine cagardı gittik geldik baya tribe girdi falan ama niye eve gidiyormuşuz orda kalmıyomuşuz evde nabcakmışız falan filan işde eşime dedim kalmak istemiyorum diye kalmadık zaten oda istemedi buara tabi sürekli tarla işleri bitmiyor habere tarlada iş var gelin oğlum bi işi oluyo 3 tane hayvan gibi kızları var oğluyla gelin koşturcak herşeye oyle böyle sustum sabrettim 7=8 ay eşim işten geldi koye gittik geldik tabi ben bu ay içerisinde kendi ailemi görmedim aynı şehirdeyiz kendi aracımızlq 30 dk da gider gorur gelirim ailemi aslında ama işler var diye eşime bişey demesinler diye sustum cunku eşim tek erkek diğer 3ü kız cadı görümceler
Baktım sustukça ben aileme gidemiyorum en son eşime bagardım artık kavga ettik dedim 7 8 ay oldu ben ailemi hep telefondayım görecem goturmicekmisin diye oyle gittik annemlere somra eşim baya beni götürmeyince bi kaçhafta peşpeşe götürdü getirdi o ara bende sinirlendiğim için koye gitmedim hqstane işim vardı bikaçgün anneme gidcemi orada kalcamı söyledik kaynanama oraya gidipde tamam dedi neyse ben anneme gittim somra aradı beni sen kocanla yatmıyorsun bilmem ne demeye bu laflarını bende eşime dedim eşim kızdı aramasın beni bidaha dedim eşim konuştu kızmış kaynanaya aradı ben konuşurken anlatamadım sende anlamadın kötü bişey demek istemedim özür dilerim falan dedi konuştuk kapattık bilmem ne uzatmadım kalp kırmayı beceremem pek buda benm öküzlügüm hep ezilen ben olurum
Bana bu yaptıklarınızın birazı anlatsam buraya sığmaz zaten neyse
Bundan birkaç ay once görümcem nişanlandı evlenecek kaynanam kardeşlerinin yanında bana Bi cümle kurdu dedi gorumcenin düğününe kadar inşallah cocugunuz olmaz dedi dugunu halledelim sonra yaparsınız gibi Bi cümle kurdu bana kaynana denen şahıs kızı mutlu olsun ama oğlu mutlu olmasada olur yani
Şimdi benim sorum şu ceyiz dizilmeye gidilcek birkaç hafta sonra ama oğlunun eşine yani bana ablanın düğününe kadar cocugunuz olmaz inşallah diyen bi kaynana sizce gelin tarafından yardım edilmeyi hakediyomu
Görümcelerle misafirliğe gideriz mesela insan kalkar ev sahibine nezaketende olsa yardım edilecek bişi varmı diye sorar ama bunlarda oda yok ben her gittiğim yerde neyi nezaman ne yapacağımı iyi bilen biriyim arkamdan insanların konuşmasına müsadee etmem hizmetimi yaparım oyle otururum bn onlara insan olurken onlar bana hayvan gibi davranıyorlar
Gelin olarak ben görümcemin ceyiz sevilme gününde gitmeyi düşünmüyorum hakketmiyor
Mesajıma cevap verirseniz sevinirim![]()
Dügüne mecbur gidicem zaten cevizi eve yerleştirmeye itmicem inşallah o kavga cıkar bana yaşattıklarının binbeterini yaşasınlar Rabbım havale ettim ben. Artık Allah mutluluk nasip etmesin onaYardım gitmezdim de nasılsa ilerde evleri karışır kim neciymiş diye görmeye giderdim. Kesin karşı taraftan birileriyle kavga çıkar o düğünde, sinsi sinsi oh demeye gidilir.
görümce olan ben de çalışırken yengemin çeyiz sermesine gitmedim. kimse de hesap sormadı. insanlar her yerde kıta hazır kimse için bekleyemez.siz canınız ne istiyorsa onu yapın.4 senelik evliyim kaynanam olacak insan benden habersiz evlendiğim ilk gece bana sormadan 3 görümcemi benim evime göndermiş gelinlik üzerimde kapıda gorumceler 3 tane kaynanam göndermiş güya kaldılar bende o gece haliyle bişey olmadı eşimle tartıştık istemiyorum falan demiş ama anası dinlememiş hondermiş kızlarını benim evime neyse balayından geldik evine cagardı gittik geldik baya tribe girdi falan ama niye eve gidiyormuşuz orda kalmıyomuşuz evde nabcakmışız falan filan işde eşime dedim kalmak istemiyorum diye kalmadık zaten oda istemedi buara tabi sürekli tarla işleri bitmiyor habere tarlada iş var gelin oğlum bi işi oluyo 3 tane hayvan gibi kızları var oğluyla gelin koşturcak herşeye oyle böyle sustum sabrettim 7=8 ay eşim işten geldi koye gittik geldik tabi ben bu ay içerisinde kendi ailemi görmedim aynı şehirdeyiz kendi aracımızlq 30 dk da gider gorur gelirim ailemi aslında ama işler var diye eşime bişey demesinler diye sustum cunku eşim tek erkek diğer 3ü kız cadı görümceler
Baktım sustukça ben aileme gidemiyorum en son eşime bagardım artık kavga ettik dedim 7 8 ay oldu ben ailemi hep telefondayım görecem goturmicekmisin diye oyle gittik annemlere somra eşim baya beni götürmeyince bi kaçhafta peşpeşe götürdü getirdi o ara bende sinirlendiğim için koye gitmedim hqstane işim vardı bikaçgün anneme gidcemi orada kalcamı söyledik kaynanama oraya gidipde tamam dedi neyse ben anneme gittim somra aradı beni sen kocanla yatmıyorsun bilmem ne demeye bu laflarını bende eşime dedim eşim kızdı aramasın beni bidaha dedim eşim konuştu kızmış kaynanaya aradı ben konuşurken anlatamadım sende anlamadın kötü bişey demek istemedim özür dilerim falan dedi konuştuk kapattık bilmem ne uzatmadım kalp kırmayı beceremem pek buda benm öküzlügüm hep ezilen ben olurum
Bana bu yaptıklarınızın birazı anlatsam buraya sığmaz zaten neyse
Bundan birkaç ay once görümcem nişanlandı evlenecek kaynanam kardeşlerinin yanında bana Bi cümle kurdu dedi gorumcenin düğününe kadar inşallah cocugunuz olmaz dedi dugunu halledelim sonra yaparsınız gibi Bi cümle kurdu bana kaynana denen şahıs kızı mutlu olsun ama oğlu mutlu olmasada olur yani
Şimdi benim sorum şu ceyiz dizilmeye gidilcek birkaç hafta sonra ama oğlunun eşine yani bana ablanın düğününe kadar cocugunuz olmaz inşallah diyen bi kaynana sizce gelin tarafından yardım edilmeyi hakediyomu
Görümcelerle misafirliğe gideriz mesela insan kalkar ev sahibine nezaketende olsa yardım edilecek bişi varmı diye sorar ama bunlarda oda yok ben her gittiğim yerde neyi nezaman ne yapacağımı iyi bilen biriyim arkamdan insanların konuşmasına müsadee etmem hizmetimi yaparım oyle otururum bn onlara insan olurken onlar bana hayvan gibi davranıyorlar
Gelin olarak ben görümcemin ceyiz sevilme gününde gitmeyi düşünmüyorum hakketmiyor
Mesajıma cevap verirseniz sevinirim![]()
Çok kötü insanlarmış. Eşin arkandaysa elinden geleni arkana koymaKocamı bille dinlemeyen nalet insanlar bunlar laf geciremiyoruz şöyle söyliyim ben eşimle nişanlıyken eşimi benimle görüşmeye yollamazlardı eşimin arabası var sırf benimle buluşmasın dşye babası arabayı alıp başka yerlere gidiyomuş falan eşim otobüsle yanıma gelirdi işten cıktıgı zaman şimdi gorumcem nişanlı nişanlısıyla her hafta gezip tozuyo ona bişey dedikleri yok ağızlarını alamıyorum o gezebilir evliyiz şimdi biz çarsıya gideriz kudururlar ama kendi kızları nişanlı olduğunu halde elin şerefsizleriyle gece 10dan 11 den aşağı eve gelmez
Gerdek gecesine gelirsekde eşim kavga edip geldi evimize yine anlamadılar yolladı 3 gorumceyi başımıza naletler kocamda özür dilerim dinlemiyorlar görüyorsun kavga ettik de geldim dedi bnm eşim. Nabsın bunları eski kafalı insanlar işde allahdan içlerinde eşim. Çok iyide hep arkamda duruyor sabrettim hep ama artık taştım eşimde nazardan yap ben senin yanındayım herzaman hakediyolar dedi dedi
4 yıllık evliyim 2.5 sene birliktelik yaşanmadı yanlışlık olmuş başka bişeyle karıştırdım yazarken sanırım düzeltirim hemenÇarşamba günü bir konuya 2.5 yıllık evliyim diye yazmışsınız burda 4 yıl demişsiniz kac yıllık evlisiniz merak ettim... Ayrica evliliğiniz süresince ilişkiye dahi girememissin nasil görümcenin düğününde hamile olacaksın
Sizin yetişkin 3 erkek kardeşiniz düğün gecesi evinize gelebilir miydi, kocanız kabul eder miydi? Etmezdi değil mi, ya kardeşlerinizi gönderirdi ya da kendi çıkar giderdi. Bırakın şu kocam da napsın söz geçiremiyor bahanelerini. En moderninden en muhafazakarına kimsenin asla kabul etmeyeceği etmemesi gereken şeyleri kabul edip kocamı da dinlemiyorlar naletler demeyin. O gün oturup kabullenmişsiniz, kocanız da ailesinin kendine layık gördüklerini kabul ediyor. Yani böyle gelmiş böyle gider, niye gitmesin?Kocamı bille dinlemeyen nalet insanlar bunlar laf geciremiyoruz şöyle söyliyim ben eşimle nişanlıyken eşimi benimle görüşmeye yollamazlardı eşimin arabası var sırf benimle buluşmasın dşye babası arabayı alıp başka yerlere gidiyomuş falan eşim otobüsle yanıma gelirdi işten cıktıgı zaman şimdi gorumcem nişanlı nişanlısıyla her hafta gezip tozuyo ona bişey dedikleri yok ağızlarını alamıyorum o gezebilir evliyiz şimdi biz çarsıya gideriz kudururlar ama kendi kızları nişanlı olduğunu halde elin şerefsizleriyle gece 10dan 11 den aşağı eve gelmez
Gerdek gecesine gelirsekde eşim kavga edip geldi evimize yine anlamadılar yolladı 3 gorumceyi başımıza naletler kocamda özür dilerim dinlemiyorlar görüyorsun kavga ettik de geldim dedi bnm eşim. Nabsın bunları eski kafalı insanlar işde allahdan içlerinde eşim. Çok iyide hep arkamda duruyor sabrettim hep ama artık taştım eşimde nazardan yap ben senin yanındayım herzaman hakediyolar dedi dedi
Kocamı bille dinlemeyen nalet insanlar bunlar laf geciremiyoruz şöyle söyliyim ben eşimle nişanlıyken eşimi benimle görüşmeye yollamazlardı eşimin arabası var sırf benimle buluşmasın dşye babası arabayı alıp başka yerlere gidiyomuş falan eşim otobüsle yanıma gelirdi işten cıktıgı zaman şimdi gorumcem nişanlı nişanlısıyla her hafta gezip tozuyo ona bişey dedikleri yok ağızlarını alamıyorum o gezebilir evliyiz şimdi biz çarsıya gideriz kudururlar ama kendi kızları nişanlı olduğunu halde elin şerefsizleriyle gece 10dan 11 den aşağı eve gelmez
Gerdek gecesine gelirsekde eşim kavga edip geldi evimize yine anlamadılar yolladı 3 gorumceyi başımıza naletler kocamda özür dilerim dinlemiyorlar görüyorsun kavga ettik de geldim dedi bnm eşim. Nabsın bunları eski kafalı insanlar işde allahdan içlerinde eşim. Çok iyide hep arkamda duruyor sabrettim hep ama artık taştım eşimde nazardan yap ben senin yanındayım herzaman hakediyolar dedi dedi
somra aradı beni sen kocanla yatmıyorsun bilmem ne demeye
bunu bir karı bir de koca bilir. kayınvalideniz arayıp da size bunu diyorsa ve bunu oma siz söylemediyseniz eşinize de çok güvenmeyin bence2.5 sene birliktelik yaşanmadı
Sizin yetişkin 3 erkek kardeşiniz düğün gecesi evinize gelebilir miydi, kocanız kabul eder miydi? Etmezdi değil mi, ya kardeşlerinizi gönderirdi ya da kendi çıkar giderdi. Bırakın şu kocam da napsın söz geçiremiyor bahanelerini. En moderninden en muhafazakarına kimsenin asla kabul etmeyeceği etmemesi gereken şeyleri kabul edip kocamı da dinlemiyorlar naletler demeyin. O gün oturup kabullenmişsiniz, kocanız da ailesinin kendine layık gördüklerini kabul ediyor. Yani böyle gelmiş böyle gider, niye gitmesin?
Kocamı bille dinlemeyen nalet insanlar bunlar laf geciremiyoruz
Bikere demesinde bende art niyet aramadım merak etmeyin böyle bişeyi 10 kere herkesin içinde ilan ederse art niyet ararı
Kocamı bille dinlemeyen nalet insanlar bunlar laf geciremiyoruz