• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Gelin olarak ben görümcemin çeyiz serme gününde gitmeyi düşünmüyorum hakketmiyor

Diğer sorunlarınızı bilmem ama düğüne kadar çocuğun olmaz demesinde bir artı niyet göremedim. İnşallah o zamana kadar doğmaz da her şey üst üste gelmez demek istemiş. Onun dışında gitmek istemiyorsaniz gitmeyin.
Bikere demesinde bende art niyet aramadım merak etmeyin böyle bişeyi 10 kere herkesin içinde ilan ederse art niyet ararım ben kusura bakmayın düşüncesi sacma bikere düğününe kızının 4 ay var ben 4 ay içinde hamile kaldım diyelim hemen dogurucammı yani fesatlık şeytanlık bu benm acımda kızım mutlu olsun ama oğlum ve gelinim olmasın demektir bu
 
Gitme ama sorunlu olarak seni ilan edecekler ben olsam davet ederlerse gider süslenir püslenir takar takıştırır bacak bacak üstüne atar baş köşeye otururum
Gittiğim zaman oturamam işde yapamam onu ben hakkımda istediklerini düşünsünler umurumda degil görümceler bana geldiklerinde bana yardım etmişlerr mi ben gidiyim evini düzeyim onun evime gelir oturur gider biişe yardım etmez ben yaptıkları bütün herşeye katlandım Altan aldım sonunda ben kotü olayım artık rahat bıraksınlar beni
 
4 senelik evliyim kaynanam olacak insan benden habersiz evlendiğim ilk gece bana sormadan 3 görümcemi benim evime göndermiş gelinlik üzerimde kapıda gorumceler 3 tane kaynanam göndermiş güya kaldılar bende o gece haliyle bişey olmadı eşimle tartıştık istemiyorum falan demiş ama anası dinlememiş hondermiş kızlarını benim evime neyse balayından geldik evine cagardı gittik geldik baya tribe girdi falan ama niye eve gidiyormuşuz orda kalmıyomuşuz evde nabcakmışız falan filan işde eşime dedim kalmak istemiyorum diye kalmadık zaten oda istemedi buara tabi sürekli tarla işleri bitmiyor habere tarlada iş var gelin oğlum bi işi oluyo 3 tane hayvan gibi kızları var oğluyla gelin koşturcak herşeye oyle böyle sustum sabrettim 7=8 ay eşim işten geldi koye gittik geldik tabi ben bu ay içerisinde kendi ailemi görmedim aynı şehirdeyiz kendi aracımızlq 30 dk da gider gorur gelirim ailemi aslında ama işler var diye eşime bişey demesinler diye sustum cunku eşim tek erkek diğer 3ü kız cadı görümceler
Baktım sustukça ben aileme gidemiyorum en son eşime bagardım artık kavga ettik dedim 7 8 ay oldu ben ailemi hep telefondayım görecem goturmicekmisin diye oyle gittik annemlere somra eşim baya beni götürmeyince bi kaçhafta peşpeşe götürdü getirdi o ara bende sinirlendiğim için koye gitmedim hqstane işim vardı bikaçgün anneme gidcemi orada kalcamı söyledik kaynanama oraya gidipde tamam dedi neyse ben anneme gittim somra aradı beni sen kocanla yatmıyorsun bilmem ne demeye bu laflarını bende eşime dedim eşim kızdı aramasın beni bidaha dedim eşim konuştu kızmış kaynanaya aradı ben konuşurken anlatamadım sende anlamadın kötü bişey demek istemedim özür dilerim falan dedi konuştuk kapattık bilmem ne uzatmadım kalp kırmayı beceremem pek buda benm öküzlügüm hep ezilen ben olurum


Bana bu yaptıklarınızın birazı anlatsam buraya sığmaz zaten neyse
Bundan birkaç ay once görümcem nişanlandı evlenecek kaynanam kardeşlerinin yanında bana Bi cümle kurdu dedi gorumcenin düğününe kadar inşallah cocugunuz olmaz dedi dugunu halledelim sonra yaparsınız gibi Bi cümle kurdu bana kaynana denen şahıs kızı mutlu olsun ama oğlu mutlu olmasada olur yani

Şimdi benim sorum şu ceyiz dizilmeye gidilcek birkaç hafta sonra ama oğlunun eşine yani bana ablanın düğününe kadar cocugunuz olmaz inşallah diyen bi kaynana sizce gelin tarafından yardım edilmeyi hakediyomu
Görümcelerle misafirliğe gideriz mesela insan kalkar ev sahibine nezaketende olsa yardım edilecek bişi varmı diye sorar ama bunlarda oda yok ben her gittiğim yerde neyi nezaman ne yapacağımı iyi bilen biriyim arkamdan insanların konuşmasına müsadee etmem hizmetimi yaparım oyle otururum bn onlara insan olurken onlar bana hayvan gibi davranıyorlar

Gelin olarak ben görümcemin ceyiz sevilme gününde gitmeyi düşünmüyorum hakketmiyor

Mesajıma cevap verirseniz sevinirim 😍
Bir görümce olarak yazıyorum gelinler asla umurumuzda değil 😂 gitmeyin sizde. Ya umrumda değil yazdım ama ben gelinimi çok severim 🩷 burdan ona sesleniyorum iyi ki canım gelinimsin🫶🏻
 
Yardım gitmezdim de nasılsa ilerde evleri karışır kim neciymiş diye görmeye giderdim. Kesin karşı taraftan birileriyle kavga çıkar o düğünde, sinsi sinsi oh demeye gidilir.
Dügüne mecbur gidicem zaten cevizi eve yerleştirmeye itmicem inşallah o kavga cıkar bana yaşattıklarının binbeterini yaşasınlar Rabbım havale ettim ben. Artık Allah mutluluk nasip etmesin ona
 
4 senelik evliyim kaynanam olacak insan benden habersiz evlendiğim ilk gece bana sormadan 3 görümcemi benim evime göndermiş gelinlik üzerimde kapıda gorumceler 3 tane kaynanam göndermiş güya kaldılar bende o gece haliyle bişey olmadı eşimle tartıştık istemiyorum falan demiş ama anası dinlememiş hondermiş kızlarını benim evime neyse balayından geldik evine cagardı gittik geldik baya tribe girdi falan ama niye eve gidiyormuşuz orda kalmıyomuşuz evde nabcakmışız falan filan işde eşime dedim kalmak istemiyorum diye kalmadık zaten oda istemedi buara tabi sürekli tarla işleri bitmiyor habere tarlada iş var gelin oğlum bi işi oluyo 3 tane hayvan gibi kızları var oğluyla gelin koşturcak herşeye oyle böyle sustum sabrettim 7=8 ay eşim işten geldi koye gittik geldik tabi ben bu ay içerisinde kendi ailemi görmedim aynı şehirdeyiz kendi aracımızlq 30 dk da gider gorur gelirim ailemi aslında ama işler var diye eşime bişey demesinler diye sustum cunku eşim tek erkek diğer 3ü kız cadı görümceler
Baktım sustukça ben aileme gidemiyorum en son eşime bagardım artık kavga ettik dedim 7 8 ay oldu ben ailemi hep telefondayım görecem goturmicekmisin diye oyle gittik annemlere somra eşim baya beni götürmeyince bi kaçhafta peşpeşe götürdü getirdi o ara bende sinirlendiğim için koye gitmedim hqstane işim vardı bikaçgün anneme gidcemi orada kalcamı söyledik kaynanama oraya gidipde tamam dedi neyse ben anneme gittim somra aradı beni sen kocanla yatmıyorsun bilmem ne demeye bu laflarını bende eşime dedim eşim kızdı aramasın beni bidaha dedim eşim konuştu kızmış kaynanaya aradı ben konuşurken anlatamadım sende anlamadın kötü bişey demek istemedim özür dilerim falan dedi konuştuk kapattık bilmem ne uzatmadım kalp kırmayı beceremem pek buda benm öküzlügüm hep ezilen ben olurum


Bana bu yaptıklarınızın birazı anlatsam buraya sığmaz zaten neyse
Bundan birkaç ay once görümcem nişanlandı evlenecek kaynanam kardeşlerinin yanında bana Bi cümle kurdu dedi gorumcenin düğününe kadar inşallah cocugunuz olmaz dedi dugunu halledelim sonra yaparsınız gibi Bi cümle kurdu bana kaynana denen şahıs kızı mutlu olsun ama oğlu mutlu olmasada olur yani

Şimdi benim sorum şu ceyiz dizilmeye gidilcek birkaç hafta sonra ama oğlunun eşine yani bana ablanın düğününe kadar cocugunuz olmaz inşallah diyen bi kaynana sizce gelin tarafından yardım edilmeyi hakediyomu
Görümcelerle misafirliğe gideriz mesela insan kalkar ev sahibine nezaketende olsa yardım edilecek bişi varmı diye sorar ama bunlarda oda yok ben her gittiğim yerde neyi nezaman ne yapacağımı iyi bilen biriyim arkamdan insanların konuşmasına müsadee etmem hizmetimi yaparım oyle otururum bn onlara insan olurken onlar bana hayvan gibi davranıyorlar

Gelin olarak ben görümcemin ceyiz sevilme gününde gitmeyi düşünmüyorum hakketmiyor

Mesajıma cevap verirseniz sevinirim 😍
görümce olan ben de çalışırken yengemin çeyiz sermesine gitmedim. kimse de hesap sormadı. insanlar her yerde kıta hazır kimse için bekleyemez.siz canınız ne istiyorsa onu yapın.

ne güzel evleniyor ve siz birinden kurtuluyorsunuz. diğer ikilide sıra :D
 
Çarşamba günü bir konuya 2.5 yıllık evliyim diye yazmışsınız burda 4 yıl demişsiniz kac yıllık evlisiniz merak ettim... Ayrica evliliğiniz süresince ilişkiye dahi girememissin nasil görümcenin düğününde hamile olacaksın
 
Kocamı bille dinlemeyen nalet insanlar bunlar laf geciremiyoruz şöyle söyliyim ben eşimle nişanlıyken eşimi benimle görüşmeye yollamazlardı eşimin arabası var sırf benimle buluşmasın dşye babası arabayı alıp başka yerlere gidiyomuş falan eşim otobüsle yanıma gelirdi işten cıktıgı zaman şimdi gorumcem nişanlı nişanlısıyla her hafta gezip tozuyo ona bişey dedikleri yok ağızlarını alamıyorum o gezebilir evliyiz şimdi biz çarsıya gideriz kudururlar ama kendi kızları nişanlı olduğunu halde elin şerefsizleriyle gece 10dan 11 den aşağı eve gelmez
Gerdek gecesine gelirsekde eşim kavga edip geldi evimize yine anlamadılar yolladı 3 gorumceyi başımıza naletler kocamda özür dilerim dinlemiyorlar görüyorsun kavga ettik de geldim dedi bnm eşim. Nabsın bunları eski kafalı insanlar işde allahdan içlerinde eşim. Çok iyide hep arkamda duruyor sabrettim hep ama artık taştım eşimde nazardan yap ben senin yanındayım herzaman hakediyolar dedi dedi
Çok kötü insanlarmış. Eşin arkandaysa elinden geleni arkana koyma 😂 Laf sok hiçbir işe elini sürme gerekli zamanlarda gitme vs.
 
Çarşamba günü bir konuya 2.5 yıllık evliyim diye yazmışsınız burda 4 yıl demişsiniz kac yıllık evlisiniz merak ettim... Ayrica evliliğiniz süresince ilişkiye dahi girememissin nasil görümcenin düğününde hamile olacaksın
4 yıllık evliyim 2.5 sene birliktelik yaşanmadı yanlışlık olmuş başka bişeyle karıştırdım yazarken sanırım düzeltirim hemen
 
Kocamı bille dinlemeyen nalet insanlar bunlar laf geciremiyoruz şöyle söyliyim ben eşimle nişanlıyken eşimi benimle görüşmeye yollamazlardı eşimin arabası var sırf benimle buluşmasın dşye babası arabayı alıp başka yerlere gidiyomuş falan eşim otobüsle yanıma gelirdi işten cıktıgı zaman şimdi gorumcem nişanlı nişanlısıyla her hafta gezip tozuyo ona bişey dedikleri yok ağızlarını alamıyorum o gezebilir evliyiz şimdi biz çarsıya gideriz kudururlar ama kendi kızları nişanlı olduğunu halde elin şerefsizleriyle gece 10dan 11 den aşağı eve gelmez
Gerdek gecesine gelirsekde eşim kavga edip geldi evimize yine anlamadılar yolladı 3 gorumceyi başımıza naletler kocamda özür dilerim dinlemiyorlar görüyorsun kavga ettik de geldim dedi bnm eşim. Nabsın bunları eski kafalı insanlar işde allahdan içlerinde eşim. Çok iyide hep arkamda duruyor sabrettim hep ama artık taştım eşimde nazardan yap ben senin yanındayım herzaman hakediyolar dedi dedi
Sizin yetişkin 3 erkek kardeşiniz düğün gecesi evinize gelebilir miydi, kocanız kabul eder miydi? Etmezdi değil mi, ya kardeşlerinizi gönderirdi ya da kendi çıkar giderdi. Bırakın şu kocam da napsın söz geçiremiyor bahanelerini. En moderninden en muhafazakarına kimsenin asla kabul etmeyeceği etmemesi gereken şeyleri kabul edip kocamı da dinlemiyorlar naletler demeyin. O gün oturup kabullenmişsiniz, kocanız da ailesinin kendine layık gördüklerini kabul ediyor. Yani böyle gelmiş böyle gider, niye gitmesin?
 
Kocamı bille dinlemeyen nalet insanlar bunlar laf geciremiyoruz şöyle söyliyim ben eşimle nişanlıyken eşimi benimle görüşmeye yollamazlardı eşimin arabası var sırf benimle buluşmasın dşye babası arabayı alıp başka yerlere gidiyomuş falan eşim otobüsle yanıma gelirdi işten cıktıgı zaman şimdi gorumcem nişanlı nişanlısıyla her hafta gezip tozuyo ona bişey dedikleri yok ağızlarını alamıyorum o gezebilir evliyiz şimdi biz çarsıya gideriz kudururlar ama kendi kızları nişanlı olduğunu halde elin şerefsizleriyle gece 10dan 11 den aşağı eve gelmez
Gerdek gecesine gelirsekde eşim kavga edip geldi evimize yine anlamadılar yolladı 3 gorumceyi başımıza naletler kocamda özür dilerim dinlemiyorlar görüyorsun kavga ettik de geldim dedi bnm eşim. Nabsın bunları eski kafalı insanlar işde allahdan içlerinde eşim. Çok iyide hep arkamda duruyor sabrettim hep ama artık taştım eşimde nazardan yap ben senin yanındayım herzaman hakediyolar dedi dedi

Kocanız istese öyle bir söz geçirir ki, siz bile şaşarsınız.
 
Sizin yetişkin 3 erkek kardeşiniz düğün gecesi evinize gelebilir miydi, kocanız kabul eder miydi? Etmezdi değil mi, ya kardeşlerinizi gönderirdi ya da kendi çıkar giderdi. Bırakın şu kocam da napsın söz geçiremiyor bahanelerini. En moderninden en muhafazakarına kimsenin asla kabul etmeyeceği etmemesi gereken şeyleri kabul edip kocamı da dinlemiyorlar naletler demeyin. O gün oturup kabullenmişsiniz, kocanız da ailesinin kendine layık gördüklerini kabul ediyor. Yani böyle gelmiş böyle gider, niye gitmesin?

İnsan madem çıkmıyorsunuz siz oturun burda der alır karısını çeker gider otelde kalırdı
Sözünü dinlemiyolar diye bişey olabilir mi
Eş ailesi sorunu diye bir sorun yoktur eş sorunudur o
Pasif adamları eş diye seçtikleri için bunları yaşıyorlar
 
Back
X