- Katılım
- 12 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 76
- Emoji Skoru
- 19
- Puanlar
- 3
- Yaş
- 36
- Konu Sahibi derin ruya
- #1
Merhaba ; bebeğim 38 hafta doğdu 2,5kg yoğunbakıma alındı enfeksiyon sebebiyle 2 hafta yoğun bakım 5 gün entübe sonrasında hiç emziremedim. Şuanda 5 aylık ama başını tutamıyor ellerini tutup kaldırdığımda başı geriye düşüyor nöroloji doktorlarına gittik refleks var ama biraz salık bebek dedi. Göz teması kurar ama çok hareketli ve canlı bir bebek değil gülümser ama çok az ve kısa . Sesler çıkarsam da canı isterse bakar .Kucakta tutarken ara ara kafasını dik tutar ama oturamaz çivi gibi çocuk diyemem. Çok korkuyorum böyle olan sonra geçen var mı ? Fizik tedavi de aldık bebekde kaslar çalışıyor sadece güçsüz dediler ama 5 aylık hala hızlı kilo alamıyor mama ile besliyorum 4.800 ancak olduk . Ne yapmalıyım acil destek lütfen