Merhaba
Geçtiğimiz 15 şubatta hamile oldugumu öğrenmiştim. Maalesef 11 martta düşükle (kürtajlı) sonlandırıldı gebelik.
Ardından 11 gün düşük sonrası kanamam oldu.
Dr. Nisan adeti bitiminden itibaren tekrar deneyenileceğimi söyledi.
Son adetim 5 nisan
Ve bu düşük olayından sonra sadece bir kez korunmasız ilişkim oldu o da 16 nisanda.
Adet düzensizliğim var yani adet döngüm ortalama 34 gün. Şun 38. Gündeyiz yani adetim 3 gün gecikti. Bu sabah Test yaptım 2 tane ama hayalet gibi ikinci çizgi var. Emin olmadım geçirdiğim süreçten dolayı kendim heveslendirme ya da üzmek istemediğim için çok kararsız kaldım. İnternetten araştırdığıma göre ilişkin üzerinden 26 gün geçmiş oldugunda 2. Çizginin net olabileceği yazıyordu.
Bu tarz bir durum yaşayan oldu mu acaba
Kan testi vermek istiyorum ama korkuyorum kendimi durduk yere heveslendirip umutlandırmak istemiyorum çünkü bir kere umutlanmıştım.
Önceki gebelikte 21. gün test yapmıştım ilişkin üzerinden ve ikinci çizgi bariz çıkmıştı.
Şu anda da 16 Nisan 28 günlük yumurtayı mamaya giriyor acaba düştükten sonra 28 güne mi düştüm diye de kafam karıştı