Merhaba arkadaşlar. Kısaca bahsetmek istiyorum. 29 yaşındayım 3 yıllık evliyim. Sağ yumurtalığımda pcos görüntüsü var. Sol normal şekilde. Geçen yıl kasım ayında gonalf ve ovitrelle ile gebe kaldım ama 7 haftalıkken kalp atışı durdu vakumlu kürtaj oldum. Ondan sonra gebelik oluşmadı. Doktora gittim 2 ay letu kullandık yumurta gelişimi göremedik. Bu ay 5 haziranda regl oldum 3. Gün dozu 75ıu gonal f kullandım. Ayın 15 pazattesii doktora gittiğimde 14-15-16 mm 3 adet yumurtamın olduğunu söyledi. 2 güne biraz daha gelişecekler çatlatmak için uygun boyutta olacak dedi. 19 mm yada 20 mm olmuştu. 17 haziran çarşamba sabahı 10.30 da ovitrelleyi vurdum. 17-18-19 haziranı eşimle değerlendirdik. Bugün 26 nisan iğnenin 10. Günü. İlk gebeliğe hazırlığımı pek hatırlamıyorum ne zaman test yaptım falan hatırlamıyorum. Ne zaman test yapmalıyım? Bugün yaptım 2. Çizgi çok silik. Ovitrellenin etkisi olduğunu biliyorum. Bundan sonra hangi gün test yapmalıyım bilgilendirirseniz çok sevinirim