• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Gonal f ve ovitrelle kullananlar

  • Konu Sahibi Konu Sahibi Ez34
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi

Ez34

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
17 Nisan 2025
Mesajlar
118
Emoji Skoru
21
Puanlar
18
Yaş
29
Merhaba arkadaşlar. Kısaca bahsetmek istiyorum. 29 yaşındayım 3 yıllık evliyim. Sağ yumurtalığımda pcos görüntüsü var. Sol normal şekilde. Geçen yıl kasım ayında gonalf ve ovitrelle ile gebe kaldım ama 7 haftalıkken kalp atışı durdu vakumlu kürtaj oldum. Ondan sonra gebelik oluşmadı. Doktora gittim 2 ay letu kullandık yumurta gelişimi göremedik. Bu ay 5 haziranda regl oldum 3. Gün dozu 75ıu gonal f kullandım. Ayın 15 pazattesii doktora gittiğimde 14-15-16 mm 3 adet yumurtamın olduğunu söyledi. 2 güne biraz daha gelişecekler çatlatmak için uygun boyutta olacak dedi. 19 mm yada 20 mm olmuştu. 17 haziran çarşamba sabahı 10.30 da ovitrelleyi vurdum. 17-18-19 haziranı eşimle değerlendirdik. Bugün 26 nisan iğnenin 10. Günü. İlk gebeliğe hazırlığımı pek hatırlamıyorum ne zaman test yaptım falan hatırlamıyorum. Ne zaman test yapmalıyım? Bugün yaptım 2. Çizgi çok silik. Ovitrellenin etkisi olduğunu biliyorum. Bundan sonra hangi gün test yapmalıyım bilgilendirirseniz çok sevinirim
 

Eklentiler

  • IMG_0080.webp
    IMG_0080.webp
    62,2 KB · Görüntüleme: 21
Bence fikrimce 2 gün sonra direk kan verin
Doktorumda 12.gün kan ver ve 14. Gün ver dedi ama araştırdığım kadarıyla hcg 12. Güne kadar devam edebiliyormuş. Daha önce kaybımda olduğu için korkuyorum. 15. Gün gidip kan versem daha sağlıklı olmaz mı? Hayal kırıklığına uğramaktan çok korkuyorum
 
5 günlük letu kullanımı bugün ovitrelle yapıldım hayırla sonuçlanır inşallah tüm bekleyenlerin
 
Doktorumda 12.gün kan ver ve 14. Gün ver dedi ama araştırdığım kadarıyla hcg 12. Güne kadar devam edebiliyormuş. Daha önce kaybımda olduğu için korkuyorum. 15. Gün gidip kan versem daha sağlıklı olmaz mı? Hayal kırıklığına uğramaktan çok korkuyorum
Dayanabilirim diyursan bekleyin ben olsam sabırsızım 🫠😁
 
Dayanabilirim diyursan bekleyin ben olsam sabırsızım 🫠😁
Bende çok sabırsızım ya 🥹 her ay gebelik testi yapmaktan gına geldi. Hep olumsuz oldu. Bu ay 15. Güne kadar bekleyeceğim inşallah beklediğime değer bir sonuç alırım
 
Bende çok sabırsızım ya 🥹 her ay gebelik testi yapmaktan gına geldi. Hep olumsuz oldu. Bu ay 15. Güne kadar bekleyeceğim inşallah beklediğime değer bir sonuç alırım
İğneden sonra mı 15.ci günü bekleyeceksiniz. Bende dün iğne vuruldum ama nasıl hesaplamam gerekli bilmiyorum
 
İğneden sonra mı 15.ci günü bekleyeceksiniz. Bende dün iğne vuruldum ama nasıl hesaplamam gerekli bilmiyorum
İğne yaptığınız gün hesaplanmıyo. İğneden sonraki günü 1. Gün olarak hesaplayabilirsiniz
 
Zaten beklemek insanı mahvediyo, Allah iyi haberler almayı nasip etsin
Peki belirtiniz varmi terleme ağızda tat değişiklik falan benim şuan gonalf 5nci günüm yanmam bugün var bol su içiyorum ve uykum 50 ile başladım pazartesi inşallah iptal olacak bir şey cikmaz
 
Peki belirtiniz varmi terleme ağızda tat değişiklik falan benim şuan gonalf 5nci günüm yanmam bugün var bol su içiyorum ve uykum 50 ile başladım pazartesi inşallah iptal olacak bir şey cikmaz
Bu iğneler hormon olduğu için terleme yapıyo ki benim hâlâ terlemem oluyo. 11 gün geçmesine rağmen. Ama şuan hiçbir belirti hissetmiyorum. Ara ara kasık ağrım oluyo oda regli dönemlerim yaklaşırken olan bi kasık ağrısı. Hiçbir belirtim yok yani
 
Bu iğneler hormon olduğu için terleme yapıyo ki benim hâlâ terlemem oluyo. 11 gün geçmesine rağmen. Ama şuan hiçbir belirti hissetmiyorum. Ara ara kasık ağrım oluyo oda regli dönemlerim yaklaşırken olan bi kasık ağrısı. Hiçbir belirtim yok yani
İlk aşılama mı sizin
 
Oda iyiymiş aslında bir umut neden olmasın ne yol varsa deneyin inşallah gerek kalmazda aşılama, benimde ilk olursa aşılamam fazla yumurta olmadıysa pazartesi görecem ya çok merak ediyorum ne olacak zaman nasıl geçecek bilmiyorum
Aşılamaya henüz geçilmedi. Yumurtayı çatlattı doğal yoldan denedik. Bu ayda olmazsa temmuzda aşılamaya geçilecek
 
Oda iyiymiş aslında bir umut neden olmasın ne yol varsa deneyin inşallah gerek kalmazda aşılama, benimde ilk olursa aşılamam fazla yumurta olmadıysa pazartesi görecem ya çok merak ediyorum ne olacak zaman nasıl geçecek bilmiyorum
Güzel düşünün güzel şeyler olsun. Benim içinde dua edin🙏🏻
 
Back
X