- Katılım
- 11 Mayıs 2009
- Mesajlar
- 27.926
- Emoji Skoru
- 15.237
- Puanlar
- 823
Çocuk yapmak istediğinizi neden söylüyorsunuz ki düşünüyoruz diye şimdiden yani olunca zaten söylersiniz belki bir sorun çıkar belki hemen olmaz ben böyle şeylerin önceden söylenme taraftarı değilim kaldı ki kızınıza da kaynananızın ismini zaten koymamışsınız anladığım kadarıyla ee onun deemesiyle kaıynpederinin de ismini koymazsın yani konuşsun kendisi boşverin onu mu takıyorsunuz yanii
