• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

HADİ GELİN BERABER DPO SAYALIM📢

Semaca

Kaderimize güzellikler yaz Allah’ım..🤲🏻🌼
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Eylül 2025
Mesajlar
192
Emoji Skoru
92
Puanlar
13
Yaş
27
Yer
Bruxelles
Selam kızlar... Uygulamaya göre tahmini yumurtlamam 12 ya da 13 Mart, ovülasyon ile de takip ettim ama pek birşey anlayamadım tam koyulaşmadan silikleşmeye başladı. Artık olursa nasip olmassa da zamanı var o da nasip değil mi?🫢 Şimdi gün sayıyorum eminim benim gibi olanlar vardır. Bir de şu belirtiler var meşhur adet öncesi olan ama gebelikle aynı bir de onları karşılaştıralım daha önce ben 3 gebelik geçirdim sadece bir sağlıklı doğum hikayem var o yüzden ayırt edebiliyorum biraz. Neyse benim dpo 5 ya da 6 olması lazım. İnşallah bu ay hepimiz güzel hayırlı haberler alırız..🤲🤲😊😍
 
Aynı günlerimiz inşallah olur ya. Benim de yumurtlamam 11 ya da 12 de oldu. Beklemektem helak oldum :) ve benim de 1 sağlıklo doğumum 2 kimyasalım var
 
Selam kızlar... Uygulamaya göre tahmini yumurtlamam 12 ya da 13 Mart, ovülasyon ile de takip ettim ama pek birşey anlayamadım tam koyulaşmadan silikleşmeye başladı. Artık olursa nasip olmassa da zamanı var o da nasip değil mi?🫢 Şimdi gün sayıyorum eminim benim gibi olanlar vardır. Bir de şu belirtiler var meşhur adet öncesi olan ama gebelikle aynı bir de onları karşılaştıralım daha önce ben 3 gebelik geçirdim sadece bir sağlıklı doğum hikayem var o yüzden ayırt edebiliyorum biraz. Neyse benim dpo 5 ya da 6 olması lazım. İnşallah bu ay hepimiz güzel hayırlı haberler alırız..🤲🤲😊😍
Selam canımm benimde 2 güne falan pik olacak sanırm bugün çizgi belirgindi çok olmasada geçen ay 12. Günde pik olmuştu bu arada 28 yaşındayım daha yeni bebek istiyoruz 3 ay bitti 4. Ayıma girdim inşallah bunay gebe kalabilirim ilk çocuğunuzda ne kadar sürede gebe kaldınız ben çok takıyorum ya
 
Aynı günlerimiz inşallah olur ya. Benim de yumurtlamam 11 ya da 12 de oldu. Beklemektem helak oldum :) ve benim de 1 sağlıklo doğumum 2 kimyasalım var
İnşallah olur canım bu ay😊🤲
 
Selam canımm benimde 2 güne falan pik olacak sanırm bugün çizgi belirgindi çok olmasada geçen ay 12. Günde pik olmuştu bu arada 28 yaşındayım daha yeni bebek istiyoruz 3 ay bitti 4. Ayıma girdim inşallah bunay gebe kalabilirim ilk çocuğunuzda ne kadar sürede gebe kaldınız ben çok takıyorum ya
Evlendiğim sene pek düşünmüyordum canım ama korunmuyordumda bi baktım hamileyim, 12 haftalık düşük yaptım. Düşükten üç ay sonra tekrar hamile kaldım canım. Oğlum üç yaşına girmeden tekrar düşünmeye başladım o ay ilkte hamile kaldım onu da 6 haftalık düşük yaptım. Kaderin cilvesimidir bilmiyorum? Ekim ayından beri deniyoruz olmadı inşallah bu ay olur..🤲 Takınca olmuyor canım, stres yapmamak gerek. Hayırlısı ile bu ay olur inşallah.🤲😊
 
Evlendiğim sene pek düşünmüyordum canım ama korunmuyordumda bi baktım hamileyim, 12 haftalık düşük yaptım. Düşükten üç ay sonra tekrar hamile kaldım canım. Oğlum üç yaşına girmeden tekrar düşünmeye başladım o ay ilkte hamile kaldım onu da 6 haftalık düşük yaptım. Kaderin cilvesimidir bilmiyorum? Ekim ayından beri deniyoruz olmadı inşallah bu ay olur..🤲 Takınca olmuyor canım, stres yapmamak gerek. Hayırlısı ile bu ay olur inşallah.🤲😊
İnşallah ya keşke isteyince hemen olsa sağlıklı bir şekilde nasip herşey güzel düşünelim iyi olsun 💙
 
İnşallah ya keşke isteyince hemen olsa sağlıklı bir şekilde nasip herşey güzel düşünelim iyi olsun 💙
Dimii keşke öyle bişey olsa, olabilse… İşte nasip herşey🤲🏻 inşAllah sağlıklı bir şekilde Rabbim isteyen herkese nasip etsin..🤲🏻🥰
 
Adete 4 veya 5 gün var 8 martta yumurtladım yumurtlamadan 5 gün sonra göğüs uçlarım hassaslaştı hep acıdı bu güne kadar dün adet ağrısı gibi kasıklarım ağrıdı 3.5 yıldır hamile kalamadım sebepsiz o yüzden test yapmaya korkuyorum bu ay bal çörek otu tarçın kürü yapmıştım kızlar sizce gebelik var mıdır sizin belirtileriniz neydi
 
Selam kızlar... Uygulamaya göre tahmini yumurtlamam 12 ya da 13 Mart, ovülasyon ile de takip ettim ama pek birşey anlayamadım tam koyulaşmadan silikleşmeye başladı. Artık olursa nasip olmassa da zamanı var o da nasip değil mi?🫢 Şimdi gün sayıyorum eminim benim gibi olanlar vardır. Bir de şu belirtiler var meşhur adet öncesi olan ama gebelikle aynı bir de onları karşılaştıralım daha önce ben 3 gebelik geçirdim sadece bir sağlıklı doğum hikayem var o yüzden ayırt edebiliyorum biraz. Neyse benim dpo 5 ya da 6 olması lazım. İnşallah bu ay hepimiz güzel hayırlı haberler alırız..🤲🤲😊😍
Merhaba benim de 22 si gibi yumurtlamam olucak geçen ay rahim filmi çekildim bu ay takviye falan kullandım bakalım nasip olucak mı inşallah güzel haberler alırız bu ay
 
Adete 4 veya 5 gün var 8 martta yumurtladım yumurtlamadan 5 gün sonra göğüs uçlarım hassaslaştı hep acıdı bu güne kadar dün adet ağrısı gibi kasıklarım ağrıdı 3.5 yıldır hamile kalamadım sebepsiz o yüzden test yapmaya korkuyorum bu ay bal çörek otu tarçın kürü yapmıştım kızlar sizce gebelik var mıdır sizin belirtileriniz neydi
İnşAllah gebesindir canım. Benim hamile olduğumu öğrenmeden önce çok bariz bi şekilde kasık batması yaşamıştım hatta dedim hamileyim sonra test yaptım çıkmadı geç döllenmeymiş regl gecikince pozitife döndü. Rabbim bu ay nasip etsin hepimize☺️🤲🏻🤲🏻
 
Merhaba benim de 22 si gibi yumurtlamam olucak geçen ay rahim filmi çekildim bu ay takviye falan kullandım bakalım nasip olucak mı inşallah güzel haberler alırız bu ay
Hoş geldin cnm. Rabbim sağlıklı bişekilde nasip etsin.. İsteyen herkesin kucağı dolsun inşAllah..🤲🏻☺️
 
İnşAllah gebesindir canım. Benim hamile olduğumu öğrenmeden önce çok bariz bi şekilde kasık batması yaşamıştım hatta dedim hamileyim sonra test yaptım çıkmadı geç döllenmeymiş regl gecikince pozitife döndü. Rabbim bu ay nasip etsin hepimize☺️🤲🏻🤲🏻
İnşallah canımm
 
Dimii keşke öyle bişey olsa, olabilse… İşte nasip herşey🤲🏻 inşAllah sağlıklı bir şekilde Rabbim isteyen herkese nasip etsin..🤲🏻🥰
Canım ya dün ovülasyonda çizgi pike yakındı bugün düşmüş niye böyle oldu anlamadım hiç biraz su içmiştim acaba seyreldimi anlamadım akşam 8de tekrar yapıcam
 

Eklentiler

  • IMG_6485.webp
    IMG_6485.webp
    34,1 KB · Görüntüleme: 137
Canım ya dün ovülasyonda çizgi pike yakındı bugün düşmüş niye böyle oldu anlamadım hiç biraz su içmiştim acaba seyreldimi anlamadım akşam 8de tekrar yapıcam
Yumurtan çatlamış canım ondan silikleşmiş.☺️🤭 bugünü de değerlendir mutlaka..🥰
 
Selam kızlar... Uygulamaya göre tahmini yumurtlamam 12 ya da 13 Mart, ovülasyon ile de takip ettim ama pek birşey anlayamadım tam koyulaşmadan silikleşmeye başladı. Artık olursa nasip olmassa da zamanı var o da nasip değil mi?🫢 Şimdi gün sayıyorum eminim benim gibi olanlar vardır. Bir de şu belirtiler var meşhur adet öncesi olan ama gebelikle aynı bir de onları karşılaştıralım daha önce ben 3 gebelik geçirdim sadece bir sağlıklı doğum hikayem var o yüzden ayırt edebiliyorum biraz. Neyse benim dpo 5 ya da 6 olması lazım. İnşallah bu ay hepimiz güzel hayırlı haberler alırız..🤲🤲😊😍
Ay kızlar ben bu ay hep karıştırdım ben daha yeni yumurtladım ya da gebelik var. Ama gebelik olsa bu kadar koyu çıkmaz ya… kafam çok pis karıştı. Neyse her ihtimale karşı değerlendiricem mecbur.🥺☺️ GÖRSELİ EKLEDİM BAKIN.🤭
 

Eklentiler

  • B24DCB75-4612-43DE-BFF9-E1D3322435E9.webp
    B24DCB75-4612-43DE-BFF9-E1D3322435E9.webp
    159,5 KB · Görüntüleme: 140
Yumurtan çatlamış canım ondan silikleşmiş.☺️🤭 bugünü de değerlendir mutlaka..🥰
Ama tam pik olmadıki dün gece mi pik oldu acaba anlamadım hiç bugünü değerlendiririm yine yarın yapayım test
 
Adetime 10 gün var daha beklemek için çok sabırsızım kızlar
 
Ama tam pik olmadıki dün gece mi pik oldu acaba anlamadım hiç bugünü değerlendiririm yine yarın yapayım test
Evet canım olabilir kaçırmış değilsin ama inşAllah tutar bu ay.🤲🏻☺️
 
Adetime 10 gün var daha beklemek için çok sabırsızım kızlar
Bilmezmiyim bence minik mucizesini bekleyen yolunu gözleyen herkes sabırsız.🤭 Benim bir oğlum var bir de kızım olsun diye sabırsızlanıyorum mesela☺️
 
Evet canım olabilir kaçırmış değilsin ama inşAllah tutar bu ay.🤲🏻☺️
İnşallah bazen dalgalanma olabiliyormuş dünü değerlendirmiştim bugünü de değerlendiririm yarın devam ederim testlere
 
Back
X