Selam kızlar... Uygulamaya göre tahmini yumurtlamam 12 ya da 13 Mart, ovülasyon ile de takip ettim ama pek birşey anlayamadım tam koyulaşmadan silikleşmeye başladı. Artık olursa nasip olmassa da zamanı var o da nasip değil mi?
Şimdi gün sayıyorum eminim benim gibi olanlar vardır. Bir de şu belirtiler var meşhur adet öncesi olan ama gebelikle aynı bir de onları karşılaştıralım daha önce ben 3 gebelik geçirdim sadece bir sağlıklı doğum hikayem var o yüzden ayırt edebiliyorum biraz. Neyse benim dpo 5 ya da 6 olması lazım. İnşallah bu ay hepimiz güzel hayırlı haberler alırız..


