• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

gebe haberleri

  1. A

    Hızla düşen beta

    Hanımlar merhaba kimyasal gebelik geçirdim beta değerim artmak yerine bir süre sonra düşmeye başladı kese oluşmadı TSH değerim 3.5 çıktı doktor bu değer yüksek dedi ama başka bir doktorda normal dedi bilemiyorum çok üzgünüm anne olmak istiyorum aranızda TSH yüksekliği sebebiyle sorun yaşayan var mı
  2. leosion

    dpo 8 ağızda metalik tat

    kızlar merhaba dpo 8 deyim bugün kahvaltı yaparken çataldan berbat bir metalik tat geldi ağzıma. daha sonra acaba çatal mı iyi yıkanmadı diye diye 5 çatal değiştirdim ve aynı tat ağzım da kaldı. ilk defa böyle bişey yaşıyorum. buna benzer yaşayan var mı ?
  3. Semaca

    HADİ GELİN BERABER DPO SAYALIM📢

    Selam kızlar... Uygulamaya göre tahmini yumurtlamam 12 ya da 13 Mart, ovülasyon ile de takip ettim ama pek birşey anlayamadım tam koyulaşmadan silikleşmeye başladı. Artık olursa nasip olmassa da zamanı var o da nasip değil mi?🫢 Şimdi gün sayıyorum eminim benim gibi olanlar vardır. Bir de şu...
  4. S

    Hamilelik testi için bakar mısınız

    31 aralık ve 31 ocakta regl oldum son 2 ay bu şekildeydi son reglimin bitişinden sonra her gün ovülasyon testi kullandım pik günü 22 şubattı yani ben neredeyse Reglime 1 hafta kala yumurtlam günüm şimdi ben ne zaman test yapmalıyım aşır geç yumurtlama değil mi ya normale göre
  5. W

    Gebeliğe Hazırlık Gebeliğe Hazırlık

    Merhaba Anneler ve anne adayları. Ağustosta evlendik. Çocuk istediğimiz için korunmuyoruz. Bir sonuç alamadık . Sizce doktora gitmeli miyiz? Yoksa daha erken mi?
  6. G

    Kan testimin sonucu kesin midir

    Arkadaşlar merhaba. Benim 22-24 ağustos tarihlerinde yumurtlamam oldu (uygulamaya göre) ve biz eşimle bu günleri değerlendirdik. 1 eylül yani 9 gün sonra gündüz idrar testi yaptırdım negatif cıktı. Akşamına da şiddetli baş ağrısı sebebiyle acilr gittim gebelikten şüphelendiğimi söyleyince kan...
  7. 1

    Gebeliğe Hazırlık Bat 2 Eylül belirtiler hakkında

    Kızlar merhaba reglime henüz 5 gün var Bat 2 eylül yani ama bu sabah kahverengi 2 damla kan geldi test yapmamak için çok zorlanıyorum sabretmek çok zor ve ilk deneme olduğu için ayrıca sabırsızım
  8. H

    Tedavi sürecimi değerlendirir misiniz

    Kızlar 2 sene daha olmadı ama doğal yoldan gebe kalamadım eşimde de ben de de bir problem çıkmayınca doktor klomen+çatlatma iğnesi(ovitrelle)+ duphastona başlattı iğneyi olalı bugün 7-8 gün oldu çatlatma iğnesi için gittiğimde 5 yumurta geliştiğini söyledi benim 2-3 gündür aşırı derecede canım...
  9. H

    Fitil kullanırken lekelenme

    Kızlar adetime 7 gün var iki gündür de akıntım için gynomax lx kullanıyordum doktor hamile kalmışsanda sorun olmaz demişti ama iki gündür tek seferlik fitil kendini akıtırken lekede geldi pembemsi anlamadım sizce neden olabilir hamile kalmıştımda zarar mı verdim diye korkuyorum
  10. S

    Gebeliğe Hazırlık Kimyasal ola bilirmi?

    Kizlar ben 33- gunden bir axet olurum. 2gun once kan degerim 40.86 idi, 2gun sonra ise 94.43 oldu. Adetimde daha gelmedi, belim cok agriyo. Kimyasal ola bilirmi? Yani 2 katina cikdiysa bittimi yoxsa sonradan kimyasala donuse bilirmi
  11. Sunny-

    Beta artışım normal mi ?

    İlk beta 186 İkinci beta 670 Son beta 1260 Son beta artışım iki kat olmamış sizce normal mi? Betam kaçken doktora gidip keseyi görebilirim ?
  12. Z

    Vajinal varis

    Merhaba 30 haftalık gebeyim vajinada varis olduğunu fark ettm. Olablir dediler ama sanırım bazı doktorlar normal doğum yerine varis var diye sezaryen yapıyor bu durumları yaşayan var mı. İlk çocuğum normal doğum cam sakurada oldu. Özellikle bu hastanede varisli doğum yapan oldu mu ya da doktor...
  13. B

    Gebelik testim

    Kızlar selam reglimden 4 gün öncesine kadar bu şekilde test yaptım bugün de regl günüm en alttaki olan iki test bugün yaptığım testler kan için de Salı günü gideceğim sizce bebeğim tutunmusmudur kimyasal vs olma ihtimali olur mu bu şekilde koyu testle
  14. P

    Gebelikte bepanthol derma kremi

    Gebeyim bepanthol derma kremi kullanmak sakıncası olur mu? Doktora danışan var mı aranızda
  15. T

    Kızlar bakarmısınız bu ovülasyon testi neden böyle?

    ya kızlar adetime 3 gün kala ovülasyon testi yaptım. Bu şekilde cıktı. Nedenini bilmiyorum merak ediyorum. Anlamını bilen yazabilir mi?
  16. K

    Gebelik tahmini

    Kızlar selam ultrasona göre cinsiyet tahmini yapabilen var mı ☺️
  17. mrvpskk

    Yumurtlama kanaması olabilir mi?

    Kızlar merhaba, iki adet arasında yaşanan kanlı lekenlenme akıntı tarzı durum yumurta çatlama kanaması olabilir mi acaba? Yakın zamanda smear hpv testi yaptırdım bir şey çıkmadı. Doktora gideceğim. Niye böyle oldu anlamadım :(
  18. P

    Aşılma ve gebelik

    Merhaba arkadaşlar, 02.12.2024 günü aşılama oldum. 16.12.2024’te beta baktırdım, 71 çıktı. İki gün sonra 138 oldu. Bugün ise 2212 çıktı. Sizce ikiz gebelik olabilir mi? Daha bir ayımı bile doldurmadım.
  19. fufucum

    Gebeliğin başında göğüs ağrısı (hamilelik belirtileri)

    Merhaba sevgili hanımlar,🌸 Sat 4 eylül ve gebeyim. Dahaca keseyi göremedik ama pazartesi kontrolünde inşallah göreceğiz 🙏 Daha önce birkaç defa daha oldu ama asıl dün gece sabaha kadar göğüslerimin ağrısından uyuyamadım. Sanki patlayacaklar gibi hissediyorum, göğüslerim de çok sıcaktı, daha da...
  20. Mkrrmergl

    Arkadaşlar hamile miyim testlerden anlayanlar yazar misiniz

    4 Eylül de Regl oldum daha sonra ovulasyon günlerini takip ettim gün aşırı ilişki yaşadım son 5 gündür bel ağrısı ve kasık ağrısı gaz duadak kenarında uçuk yaşadım bugün erken gebelik testi yaptım akşam üzeri ama ilk idrarla değil görülmeyecek kadar hayalet bir çizgi var ışıkla zor anlıyorum...
Back
X