- Katılım
- 7 Kasım 2014
- Mesajlar
- 14
- Emoji Skoru
- 5
- Puanlar
- 3
- Konu Sahibi aliyev_asya
-
- #1
bence git kan testi yap,ertesi gün hapını hemen ilişkinin ertesi günü mü aldın?test yaparsan için rahat eder,bir hafta az bir süre değil.Gecen ay esimle bir kere korunmasiz iliskimiz oldu.Ertesi gun hapi aldik.5. gune kadar aliniyormus diye esim cozuttu biraz.neyse son gunu aldim.Ama ben de cok fazla gaz oldu.kizartmalardan midem bulanmaya basladi.agrim var ve gogus uclarim aciyor.adetim 1 hafta gecikti.iki gun once test yaptim negatif.birde akintim var yumurta aki kivaminda renksiz.bir kizim var 20 aylik.ona hamileyken 3. aya kadar belirtim olmamisti.o yuzden anlayamadim.sizce hamilemiyim? Gidip kan testi yaptirayim mi yoksa adetimi mi bekleyeyim?
Ne yaptın canım test sonucun ne?
Ertesi gün hapları 72 saat içinde alınması gerekiyor en geç.ilk saatlerde alınınca koruma yüzdesi daha fazla tabiki.3 gün içinde içmekiydin en geç.tabiki 1. Gün içilenle 3. Gün içilen hap arasında koruma yüzdesi çok farklı.ne kadar gec içilirse okadar koruması düşük olur.senin 5. Gün içtiğin ilacın koruma etkisi yok ne yazıkki.
Ertesi gün hapı kullanmak kadar zararlı bişey yok... Bebek istemiyorsanız bi şekilde korunun derim ben.
Zaten korunuyoruz normalde.bir kere oldu.bebegimizde var.yasimda genc.biraz daha beklemek istiyorum.bunun icin hesap vermem gerekmez zaten diye dusunuyorum.teste gerek kalmadi.adet gordum.
Yorum yapan arkadaslara tesekkurler.
Ertesi gün hapı kullanmak kadar zararlı bişey yok... Bebek istemiyorsanız bi şekilde korunun derim ben.
Kusura bakmayin.Bir kusurumuz olduysa affola.Gec gelince bende ki gerginlik tavan yapti.Evet zararli ama surekli kullandigim bir sey degil.Zararin neresinden donsen kar.Regl olduğunuz belli, fazlasıyla agresifsiniz. Nacizane fikrimi söylemiştim sadece. Her şeyin hayırlısı...