Azicik uyumaya calissan canim benim cok agridigi zaman biraz uyuyorum gecmis oluyoMerhaba arkadaşlar. 10 haftalık hamileyim sabahtan beri başım ağrıyor ne yaptıysam ağrısı geçmedi. Soğuk uyguladım, kolonya sürdüm, başıma eşarp bağladım filan işe yaramadı. ağrısı yetmiyor gibi birde yüzümde yanma hissi hissetmeye başladım. Evde ateş ölçer olmadığı için ölçüm de yapamıyorum kendimi çok kötü hissediyorumsizce ne yapmalıyım önerisi olan var mı?
Ağrıdan dolayı uykuya dalamiyorumAzicik uyumaya calissan canim benim cok agridigi zaman biraz uyuyorum gecmis oluyo
Karanlik sessiz bi odada yat ve mentollu seyler kokla iyi gelirAğrıdan dolayı uykuya dalamiyorum
Tavsiyen için teşekkür ederimKaranlik sessiz bi odada yat ve mentollu seyler kokla iyi gelir
Evde yok ki :/Vicks süren birisini görmüştüm yani basinin agriyan verlerini vicks ile ovabilirsin
NeeeeeeeYüzünüzü soğuk suyla yıkayın .. erkek bebek belirtilerindendir baş ağrısı
Benim kiz cocugu hayalim vardı ve bu gebeligimde 3. Haftam civarimda 3 gun boyunca gecmeyen bir bas agrisiyla bogustum ondan sonrada olmadi amaYüzünüzü soğuk suyla yıkayın .. erkek bebek belirtilerindendir baş ağrısı
Bunu bir yerde daha okumuştum. Cinsiyet henüz belli değil kısmet bakalım :) sağlıklı olsun daYüzünüzü soğuk suyla yıkayın .. erkek bebek belirtilerindendir baş ağrısı