• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Gmzlicglar

Papatyacı kız.
Kayıtlı Üye
Katılım
21 Ağustos 2016
Mesajlar
1.047
Emoji Skoru
525
Puanlar
123
kızlar merhaba,

sat 23.08.25 tarihindeydi eylü 6-7-8 de ovu de pik dördüm ve değerlendirdim, 22 eylülde silik bir test ve beta hgc ile hamile olduğumu öğrendim 🌼🥹🤗
beta hgc ilk 61.52 2 gün sonra 134.6 Çıktı. doktor kontrolü için 29.09 tarihi çok mu erken biraz beklemeli miyim? tekrar kan vermeli miyim? beta hgc düşük mü lütfen aydınlatınnn 🤗🌸🌸🌸
 
kızlar merhaba,

sat 23.08.25 tarihindeydi eylü 6-7-8 de ovu de pik dördüm ve değerlendirdim, 22 eylülde silik bir test ve beta hgc ile hamile olduğumu öğrendim 🌼🥹🤗
beta hgc ilk 61.52 2 gün sonra 134.6 Çıktı. doktor kontrolü için 29.09 tarihi çok mu erken biraz beklemeli miyim? tekrar kan vermeli miyim? beta hgc düşük mü lütfen aydınlatınnn 🤗🌸🌸🌸
Kese görünmesi için en az 5 5.5 haftalık olması gerek hatırladığım kadarıyla 1-2 ekim gibi randevu alıp gidebilirsin bence
 
Biraz erken olmuş rabdevu birşey görünür mü emin değilim, beta düşük yüksek diye bı durum yok düzenli artış varsa sıkıntı yoktur merak etme, sağlıkla gelişir inşallah 😊
 
Merhaba, bildiğim kadarıyla 48 saatte bir hcg için kan verilmesi iyi. Doktora gidip keseyi görene kadar bu şekilde kan vermeyi öneriyorlar diye biliyorum. Mümkünse hep aynı kurumda ve günün aynı saatlerinde kan verin. Hcg değerlerinin artışını öyle daha net takip edebiliyor doktorlar. Aynı kurum dememin sebebi aynı laboratuarda incelensin ki lab.dan kaynaklı bir ölçüm farkı olmasın, karşılaştırma yapmak daha kolay oluyor öyle.
 
Merhaba, bildiğim kadarıyla 48 saatte bir hcg için kan verilmesi iyi. Doktora gidip keseyi görene kadar bu şekilde kan vermeyi öneriyorlar diye biliyorum. Mümkünse hep aynı kurumda ve günün aynı saatlerinde kan verin. Hcg değerlerinin artışını öyle daha net takip edebiliyor doktorlar. Aynı kurum dememin sebebi aynı laboratuarda incelensin ki lab.dan kaynaklı bir ölçüm farkı olmasın, karşılaştırma yapmak daha kolay oluyor öyle.
selam,

verdim artış düzenli çok şükür ki :) çarşamba için de randevu aldım bakalım çok heyecanlı
 
Kese görünmesi için en az 5 5.5 haftalık olması gerek hatırladığım kadarıyla 1-2 ekim gibi randevu alıp gidebilirsin bence
ekim 1 tarihinde haftası 5+4 oluyor randevuyu o güne aldım sende durumlar ne canım
 
Biraz erken olmuş rabdevu birşey görünür mü emin değilim, beta düşük yüksek diye bı durum yok düzenli artış varsa sıkıntı yoktur merak etme, sağlıkla gelişir inşallah 😊
valla ilk bebiş olduğundan biraz heyecanlıyım
 
hayırlısı olsun ekim ayı sana şans getirir inşallah ilk bebeğiniz mi olacak ne zamandır deniyorsunuz?
İkinci olacak oğlum 8 yaşına girecek ekimde daha yeni düşünüyoruö ama ben hemen olur sanmıştım spiral vardı
 
Belki ondandır bazen ara verince tekrar olması zor oluyor der annemler, allah bağışlasın :)
Herşeyin hayırlısı kolaylıklısı bakalım Rabbim ne yazdıysa o size tekrar hayırlı olsun sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim 🧿
 
Back
X