Merhaba arkadaşlar benim normalde regl'ım geçiyor da ayın 24'ü 25'i civarlarında genellikle hep reglım olurdum düzenli oluyordum ama bu ay hiç olmadım ve ay'ın şu an 28'i geçen bir iki gün önce sol Kasım'da bir diken batması gibi ağrı oldu geçti ve aradan bir gün sonra da karnımın altında ağrısı tarzında bir ağrı oldu ama şu an herhangi bir ağrım yok ve dün erken gebelik testi yaptım awox markasının ama çıkmadı negatif yani sizce yanlış mı yaptım erken gebelik testi değil de normal gebelik testi mi yapmam gerekiyordu bilmiyorum şu an herhangi bir regl olmadım yani lütfen bir bilgi verir misiniz?