• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Hamilemiyim bilmiyorum

umay3504

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Aralık 2024
Mesajlar
57
Emoji Skoru
7
Puanlar
6
Yaş
22
Merhaba arkadaşlar benim normalde regl'ım geçiyor da ayın 24'ü 25'i civarlarında genellikle hep reglım olurdum düzenli oluyordum ama bu ay hiç olmadım ve ay'ın şu an 28'i geçen bir iki gün önce sol Kasım'da bir diken batması gibi ağrı oldu geçti ve aradan bir gün sonra da karnımın altında ağrısı tarzında bir ağrı oldu ama şu an herhangi bir ağrım yok ve dün erken gebelik testi yaptım awox markasının ama çıkmadı negatif yani sizce yanlış mı yaptım erken gebelik testi değil de normal gebelik testi mi yapmam gerekiyordu bilmiyorum şu an herhangi bir regl olmadım yani lütfen bir bilgi verir misiniz?
 
Yok erken gebelik testi yapmakla doğru yapmışsınız onlar daha hassas oluyor. Bence bir iki gün daha bekleyip kan testi verin direk. Ama erken gebelik testi regl gecikmesi olduktan sonra pozitif gösteriyor normalde gebelik varsa.
 
Merhaba arkadaşlar benim normalde regl'ım geçiyor da ayın 24'ü 25'i civarlarında genellikle hep reglım olurdum düzenli oluyordum ama bu ay hiç olmadım ve ay'ın şu an 28'i geçen bir iki gün önce sol Kasım'da bir diken batması gibi ağrı oldu geçti ve aradan bir gün sonra da karnımın altında ağrısı tarzında bir ağrı oldu ama şu an herhangi bir ağrım yok ve dün erken gebelik testi yaptım awox markasının ama çıkmadı negatif yani sizce yanlış mı yaptım erken gebelik testi değil de normal gebelik testi mi yapmam gerekiyordu bilmiyorum şu an herhangi bir regl olmadım yani lütfen bir bilgi verir misiniz?
Sizi umutlandırmak istemem ama ilk çocuğuma hamile olduğumu öğrenmeden bir gün önce sol kasığımda iğne batması gibi bir his oldu. Tam iki senedir de ikinci çocuk için uğraşıyoruz bütün belirtileri yaşadım adetten önce ama o iğne batması hissini hiç yaşamadım nedense. Bıçak saplanır gibi bir ağrı yaşıyorum adetimden önce ama iğne batması hiç yaşamadım bu süreçte. Bu bahsettiğim iğne batması daha hafif daha inceden bir his gibi.
 
Merhaba arkadaşlar benim normalde regl'ım geçiyor da ayın 24'ü 25'i civarlarında genellikle hep reglım olurdum düzenli oluyordum ama bu ay hiç olmadım ve ay'ın şu an 28'i geçen bir iki gün önce sol Kasım'da bir diken batması gibi ağrı oldu geçti ve aradan bir gün sonra da karnımın altında ağrısı tarzında bir ağrı oldu ama şu an herhangi bir ağrım yok ve dün erken gebelik testi yaptım awox markasının ama çıkmadı negatif yani sizce yanlış mı yaptım erken gebelik testi değil de normal gebelik testi mi yapmam gerekiyordu bilmiyorum şu an herhangi bir regl olmadım yani lütfen bir bilgi verir misiniz?
Ben ne adete yakın test yaptım 5.6 aydır ne zaman negatif alsam bi gün yada bi kaç gün sonra net adet oldum
 
Back
X