- Katılım
- 7 Mayıs 2016
- Mesajlar
- 1.117
- Emoji Skoru
- 801
- Puanlar
- 323
Yaaa ınsaallahGönlünü ferah tut sen Allah nasip ettiyse ki çok bekledim dua ettim diyorsun sesini duymak bile nasip olur bırak kalp atışını![]()
10 nisan da gitmeyi düşünüyorum doktor a ınsaallah dediğin gibi olur.. ınsaallah sende güzel haber verirsin yakında Rabbim isteyen herkese hayırlı ve sağlıklı evlatlar nasip etsin