canım inan dört gözle seni bekliyordum
çok sevindim seni ve aileni tebrik ederim
allah saglıkla kucagına almayı nasip etsin
çoğul gebelik bile olabilir 10 gun yaptırmıştın testini baya yuksek çıkmış
gunaydın arkadasım senı cok ıcten tebrık ederım nedense her hamıle haberınde gozlerım dolar aglarım, ozellıkle bebegıne ulasmak ıcın cok uzun yollardan gecen anneler benı daha da duygulandırır, rabbım senın yuzune gulmus ve sana dunyanın en guzel hedıyesını vermıs allahım kucagına almayıda nasıp eder ınsllah, senden rıcam tedavı oldugun hastaneyı ve ucretınınden ve gosterdıklerı ılgıden yada tam tersı aksiliklerden bahsedermısın cunku bende bu yolda ılk adımımı atcım allah ızın verırse sımdıden cok tskr ederım, tekrardan bebegın hayırlı olsun......