- Katılım
- 22 Haziran 2025
- Mesajlar
- 12
- Emoji Skoru
- 0
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 32
- Konu Sahibi alevertumur
- #1
Herkese merhabalar. İçinde olduğum bi durumu paylaşmak istiyorum. Akıl verirseniz çok sevinirim. Erkek arkadaşım son zamanlarda çok ilgisizleşmişti, ben de bunu dile getirdim ve 2 hafta kadar aramız bozuldu ve hiç konuşmadık. Sonrasında kendisi geldi ve bana hak verdi. Dikkat edeceğini söyledi. Ama dikkat etmesi 2 hafta sürdü. Sonra 2 gün boyunca hiç ne yazma ne de arama oldu. Bu durum beni çok üzdü ve ben de hiçbir açıklama yapmadan engelledim. Çünkü konuştuğumuz bi konuydu ve bana hak vermişti ama yine aynı şeyi yapması beni çok üzdü. Biraz zaman geçince acaba fazla mı tepki verdim diye bu sefer kendimi suçlamaya başladım. O da başka yerden ulaşmaya çalışmadı zaten. Yani şu an bitti mi bilmiyorum döner mi onu da bilmiyorum. Bir yanım sen dön diyor bi yanım seni bile bile kırdı sakın dönme diyor. Ne yapacağımı bilmiyorum