• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Hatalı mıyım

Herkese merhabalar. İçinde olduğum bi durumu paylaşmak istiyorum. Akıl verirseniz çok sevinirim. Erkek arkadaşım son zamanlarda çok ilgisizleşmişti, ben de bunu dile getirdim ve 2 hafta kadar aramız bozuldu ve hiç konuşmadık. Sonrasında kendisi geldi ve bana hak verdi. Dikkat edeceğini söyledi. Ama dikkat etmesi 2 hafta sürdü. Sonra 2 gün boyunca hiç ne yazma ne de arama oldu. Bu durum beni çok üzdü ve ben de hiçbir açıklama yapmadan engelledim. Çünkü konuştuğumuz bi konuydu ve bana hak vermişti ama yine aynı şeyi yapması beni çok üzdü. Biraz zaman geçince acaba fazla mı tepki verdim diye bu sefer kendimi suçlamaya başladım. O da başka yerden ulaşmaya çalışmadı zaten. Yani şu an bitti mi bilmiyorum döner mi onu da bilmiyorum. Bir yanım sen dön diyor bi yanım seni bile bile kırdı sakın dönme diyor. Ne yapacağımı bilmiyorum
Kız ne dönmesi dönse bile yallah de geç 2 hafta ne 2 gün bensiz durabilen bi ömür de durur
 
Ben bu yaşıma kadar sadece duygularımla hareket eden biri asla olmadım. Ama bu sefer farklıydı bende. Belki çocukluktur bu bilmiyorum ama seviyormuşum ben onu. Uzaklaşınca fark ettim. Bu durumdan dolayı kendimi kötü hissediyorum
Adam sizi sevmiyor, belki de başka biri var bilemiyorum. Ben olsam engellemezdim ama asla arayıp sormaz ve telefonlarına cevap vermezdim. Hayat kısa, böyle saçma sapan triplerle uğraşmak yersiz.
 
2 hafta çoook uzun bir süre, 2 gün de çok uzun süre. İstemsiz şu repliği hatırladım. Yol verin.
 
Engellemekle çok iyi yapmışsın şu an geri döner bşr adım atarsan haklı sancak kendini ve onu o ilgsiz haliyle kabul etmen gerekecek daha çok üzüleceksin. İsteseydi zaten bir çabası olurdu ama olmamış ne diye bir adım atıcaksın. Baştaki güzel günler aklına gelip o günlere dönmek istiyorsun anlıyorum ama ilişkiler süresiz değil vadesi dolmuş demek ki önüne bak bir kaç ay üzülür sonra yeni aşklara yelken açarsın unutursun ve iyi ki bitirmişim dersin.
 
Başkası var.
Engellemekle doğru olanı yapmışsın aferin sana, kendime saygım var davranışıdır bu.
 
Beklentilerini karşılamıyorsa bitmiştir zorla küse darıla aşk mi dileneceksin sana hakkını vermeyene hak verme
 
Şu an yapacağın en büyük hata ona adım atmak olur
Sessiz kal
Davranışının arkasında dur

Döner mi? Tabii ki döner. Hep söylerim, dönmeyen erkek yoktur.
Ama şu an başkasıyla fingirdeşiyor gibi geldi bana
 
cnm seni silmiş, kapat o defteri sen. 2 gün yazmayan erkek bi tuhaf zaten, ya başkası var, ya kendine güvenmiyor. evlilik için hazır hissetmeyip seni oyalıyor
 
dönme
dünyada son erkek o mu kaldı sanki
merak etse arardı
 
Herkese merhabalar. İçinde olduğum bi durumu paylaşmak istiyorum. Akıl verirseniz çok sevinirim. Erkek arkadaşım son zamanlarda çok ilgisizleşmişti, ben de bunu dile getirdim ve 2 hafta kadar aramız bozuldu ve hiç konuşmadık. Sonrasında kendisi geldi ve bana hak verdi. Dikkat edeceğini söyledi. Ama dikkat etmesi 2 hafta sürdü. Sonra 2 gün boyunca hiç ne yazma ne de arama oldu. Bu durum beni çok üzdü ve ben de hiçbir açıklama yapmadan engelledim. Çünkü konuştuğumuz bi konuydu ve bana hak vermişti ama yine aynı şeyi yapması beni çok üzdü. Biraz zaman geçince acaba fazla mı tepki verdim diye bu sefer kendimi suçlamaya başladım. O da başka yerden ulaşmaya çalışmadı zaten. Yani şu an bitti mi bilmiyorum döner mi onu da bilmiyorum. Bir yanım sen dön diyor bi yanım seni bile bile kırdı sakın dönme diyor. Ne yapacağımı bilmiyorum
Dönecek bir şey yokki , bitmiş gitmiş adam muhtemelen başkasını bulmuş
 
e adam seninle ilgisizmis, seni sallamiyormus. dikkar et demişsin etmemis, gunlerce sana yazmamis diye engellemissin, baska bir yoldan ulasmaya calismamis.
neden kendini sucluyorsun ki?
kendini suclamaya yer ariyorsun
bu adam erkek arkadasin bile degil.
bir artistlik yapip engelledin madem tükürdüğünü yalama
 
Ben bu yaşıma kadar sadece duygularımla hareket eden biri asla olmadım. Ama bu sefer farklıydı bende. Belki çocukluktur bu bilmiyorum ama seviyormuşum ben onu. Uzaklaşınca fark ettim. Bu durumdan dolayı kendimi kötü hissediyorum
Adam sevmiyor belli değil mi 2 hafta birbirini aramayan sevgili mi olur? Çoktan bitmiş sizin olayiniz, dönecek bir şey yok yani. Seni aramayan adamı da geri arama biraz ozdegeriniz olsun
 
Ulaşmak isteyen bir yolunu bulur ulaşırdı. Siz engeli kaldırıp dönseniz her şeye boyun eğmek zorundasınız diye düşünecek daha da beter olacak emin olun. Adamın size ilgisi, sevgisi maalesef yok çünkü seven insan 2 gün yazmadan aramadan duramaz.
 
Ne hatasi ya, birde kendi suclu hisstiriyor sana.
Ilgisi alakasi bitmis defet gitsin.
Kendine deger ver, sonrada sana deger vereni al hayatina
 
Beni o kadar etkilemiş ki. Farkında olmadan ona bu denli bağlanmışım. Evet şu anda beni kendime kötü hissettiriyor. Hiçbir açıklama yapmadan engellediğim için suçlu benim sanki. Yani bir açıklamayı hak etmez miydi diye düşünüyorum
 
Herkese merhabalar. İçinde olduğum bi durumu paylaşmak istiyorum. Akıl verirseniz çok sevinirim. Erkek arkadaşım son zamanlarda çok ilgisizleşmişti, ben de bunu dile getirdim ve 2 hafta kadar aramız bozuldu ve hiç konuşmadık. Sonrasında kendisi geldi ve bana hak verdi. Dikkat edeceğini söyledi. Ama dikkat etmesi 2 hafta sürdü. Sonra 2 gün boyunca hiç ne yazma ne de arama oldu. Bu durum beni çok üzdü ve ben de hiçbir açıklama yapmadan engelledim. Çünkü konuştuğumuz bi konuydu ve bana hak vermişti ama yine aynı şeyi yapması beni çok üzdü. Biraz zaman geçince acaba fazla mı tepki verdim diye bu sefer kendimi suçlamaya başladım. O da başka yerden ulaşmaya çalışmadı zaten. Yani şu an bitti mi bilmiyorum döner mi onu da bilmiyorum. Bir yanım sen dön diyor bi yanım seni bile bile kırdı sakın dönme diyor. Ne yapacağımı bilmiyorum
Hayırlı olsun aladatıldınız o sürede çoktan başka limanlara yol alıyor gibi geldi bana
 
Anlattiklariniza gore sevgiliniz yokmus zaten bombos ortada tanimlanmayan bi konuymus. Direkt engellemeniz iyi olmus bi saniye bile düşünmeyin bu konuyu
 
Yani tamam demiş takmamis .Engellemissiniz takmamış.Siz madem kendinize verdiğiniz sözün arkasinda durmayacak siniz niye kendinize söz veriyorsunuz.Bittimi bilmiyorum nedir .Bitmediyse bile size önem vermiyor o çok belli .Başkası var yada yok bitis sebebi size vermediği önem .Önem verse söz verdiği hareketleri düzeltirdi.Düzeltmedigi gibi engellemenizide takmamis .Daha öncede böyle gel git yapiyormuydunuz .Hem ilişki hem evlilikte insanın verdiği sözü yutmamasi o kadar önemliki .
 
Back
X