• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Herkes Hamile Ben kalamıyorum

bilinmeyenselen

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
2 Mayıs 2024
Mesajlar
395
Emoji Skoru
79
Puanlar
28
Yaş
28
Arkadaşlar dertleşirsek sevinirim :( 28 yaşındayım 2 buçuk senedir korunmuyoruz bi sıkıntımız yok bir kere düşüğüm var , arkadaşlarım kuzenlerim ilk aydan , 3-4 . Aydan hamile kaldı , ben kalamıyorum gerçekten kimseyi kıskanmıyorum ama kendime üzülüyorum bu konuyu çok takıyorum , böyle olup sonra hamile olan arkadaşlarım moral verilse sevinirim
 
Eşinizde ve sizde bir sıkıntı yok. (spermiyogram ve ultrason aramanız var diye kabul ederek yazıyorum) Bir kez düşük yapmışsınız, demek ki hamile kalabiliyorsunuz. E bir sorun yok o zaman. Demek ki bir zamanı var. Belki de kendinizi başkalarıyla bir yarışa sokmuş olmanın verdiği stres sebebiyle hamile kalamıyorsunuz. Herkesin hayat yolculuğu farklıdır. Neden yarış içindesiniz?
 
Eşinizde ve sizde bir sıkıntı yok. (spermiyogram ve ultrason aramanız var diye kabul ederek yazıyorum) Bir kez düşük yapmışsınız, demek ki hamile kalabiliyorsunuz. E bir sorun yok o zaman. Demek ki bir zamanı var. Belki de kendinizi başkalarıyla bir yarışa sokmuş olmanın verdiği stres sebebiyle hamile kalamıyorsunuz. Herkesin hayat yolculuğu farklıdır. Neden yarış içindesiniz?
Yarış değil aslında , o duyguyu tatmak istiyorum, eşimden bende bir parçayı yetiştirmek o anlara şahit olmak istiyorum. Belki de bilmediğim bi duyguya özeniyorum fazlasıyla
 
Yarış değil aslında , o duyguyu tatmak istiyorum, eşimden bende bir parçayı yetiştirmek o anlara şahit olmak istiyorum. Belki de bilmediğim bi duyguya özeniyorum fazlasıyla
Tamam anlıyorum da acaleye gerek yok. Daha fazla stres oluyorsunuz, daha da geciktiriyorsunuz.
 
Arkadaşlar dertleşirsek sevinirim :( 28 yaşındayım 2 buçuk senedir korunmuyoruz bi sıkıntımız yok bir kere düşüğüm var , arkadaşlarım kuzenlerim ilk aydan , 3-4 . Aydan hamile kaldı , ben kalamıyorum gerçekten kimseyi kıskanmıyorum ama kendime üzülüyorum bu konuyu çok takıyorum , böyle olup sonra hamile olan arkadaşlarım moral verilse sevinirim
Merhabana hanımefendi insanların 3-4 ayda hamile kaldım demesine de çok bakmayın. Bi sene deneyen de öyle söylüyor.
 
Ben de sizin gibiydim 1,5 yıl olmadı. Üstüne 1 tüp bebek denemesi yaptım olmadı. Bir iki ay ara verip hacamat, sülük yaptırdım etkili olduğunu düşünüyorum. Ayrıca proxyfemin, impyrl gibi yumurta uyarıcı vitaminler var. Bunları kullandım ve hamile kaldım çok şükür kısa sürede. Doktorlar ilk etapta bu vitaminleri önerseydi belki tüp bebek de denemeye gerek kalmayacaktı.
 
Stres yapmayın bebek fikrini aklınızdan çıkartın. Sanki her şey normal hatta yeni evlenmişsiniz gibi free takılın aklınıza bile gelmesin bu sürede bol bol aktivite yapın zihniniz meşgul olsun ben kursa falan yazılmıştım iş bulamıyordum
 
Ben de sizin gibiydim 1,5 yıl olmadı. Üstüne 1 tüp bebek denemesi yaptım olmadı. Bir iki ay ara verip hacamat, sülük yaptırdım etkili olduğunu düşünüyorum. Ayrıca proxyfemin, impyrl gibi yumurta uyarıcı vitaminler var. Bunları kullandım ve hamile kaldım çok şükür kısa sürede. Doktorlar ilk etapta bu vitaminleri önerseydi belki tüp bebek de denemeye gerek kalmayacaktı.
Ayy çok sevindim adınıza , gerçekten çok takıyorum neden bazılarının kolaylıkla oluyor bende sorun mu var diye
 
Stres yapmayın bebek fikrini aklınızdan çıkartın. Sanki her şey normal hatta yeni evlenmişsiniz gibi free takılın aklınıza bile gelmesin bu sürede bol bol aktivite yapın zihniniz meşgul olsun ben kursa falan yazılmıştım iş bulamıyordum
Sizin ne kadar zaman sonra oldu
 
Sizin ne kadar zaman sonra oldu
4 ay olmadı meğerse geç yumurtluyormuşum anlamadım ovülasyon testleriyle anladım onları kullanınca doğru zamanda değerlendirince 2 aya tuttu çok şükür. Zaten döngülerim bozulmaya başlamıştı 40 günde bir oluyordum 45 günde bir hatta. Prolaktin sıkıntım vardı
 
4 ay olmadı meğerse geç yumurtluyormuşum anlamadım ovülasyon testleriyle anladım onları kullanınca doğru zamanda değerlendirince 2 aya tuttu çok şükür. Zaten döngülerim bozulmaya başlamıştı 40 günde bir oluyordum 45 günde bir hatta. Prolaktin sıkıntım vardı
Kısa sürede olmuş maşallah , Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 🧿
 
Arkadaşlar dertleşirsek sevinirim :( 28 yaşındayım 2 buçuk senedir korunmuyoruz bi sıkıntımız yok bir kere düşüğüm var , arkadaşlarım kuzenlerim ilk aydan , 3-4 . Aydan hamile kaldı , ben kalamıyorum gerçekten kimseyi kıskanmıyorum ama kendime üzülüyorum bu konuyu çok takıyorum , böyle olup sonra hamile olan arkadaşlarım moral verilse sevinirim
Merhaba arkadaşım yaşımız da aynı deneme süremizde. Bir problem olmaması da. Seni o kadar iyi anlıyorum ki bu sürede öğrendiğim tek bir şey var hamile kalan insanlar genelde başkalarını küçümsemek amaçlı ve bunu bilerek ‘ tekte oldu ya ‘ kazayla oldu aslında planlamıyordum diyor. Sende görmüşsündür aslında o kadar kolay bir şey değil çocuk yapmak. Belki de en iy biz biliriz. Gün aşırı değil bazı aylar her gün denediğim bile oldu tüm doğruları da yaptım yanlışları da bir sonucu yok. Şimdi reglime 3 gün var , bu ay ıvülasyon kullandım beş gün kala da test yaptım negatif çıktı mesela biliyorum ki yine negatif çıkacak ama hala o ilk aydaki gibi umutla bekliyorum. Bazen diyorum ki acaba çocuk sahibi olmamam için bir neden mi var hayatımda yaşantımda , böylesi daha hayırlı sanırım ı yüzden olmuyor diyorum. Psikolojim kötü durumda ama dışarıya hiçbir şey belli edemiyorum etmiyorum da
 
Merhaba arkadaşım yaşımız da aynı deneme süremizde. Bir problem olmaması da. Seni o kadar iyi anlıyorum ki bu sürede öğrendiğim tek bir şey var hamile kalan insanlar genelde başkalarını küçümsemek amaçlı ve bunu bilerek ‘ tekte oldu ya ‘ kazayla oldu aslında planlamıyordum diyor. Sende görmüşsündür aslında o kadar kolay bir şey değil çocuk yapmak. Belki de en iy biz biliriz. Gün aşırı değil bazı aylar her gün denediğim bile oldu tüm doğruları da yaptım yanlışları da bir sonucu yok. Şimdi reglime 3 gün var , bu ay ıvülasyon kullandım beş gün kala da test yaptım negatif çıktı mesela biliyorum ki yine negatif çıkacak ama hala o ilk aydaki gibi umutla bekliyorum. Bazen diyorum ki acaba çocuk sahibi olmamam için bir neden mi var hayatımda yaşantımda , böylesi daha hayırlı sanırım ı yüzden olmuyor diyorum. Psikolojim kötü durumda ama dışarıya hiçbir şey belli edemiyorum etmiyorum da
Ah en iyi birbirimizi anlarız , etrafın saçma soruları ayrı , her ay regl olunca o hüzün ayrı neyi yanlış yaptım ki diye düşünüyorum olanlarda doğru olan ne bizde ne yanlış , o hissi yaşayabilecek miyim diye soruyor insan kendine
 
Merhaba arkadaşım yaşımız da aynı deneme süremizde. Bir problem olmaması da. Seni o kadar iyi anlıyorum ki bu sürede öğrendiğim tek bir şey var hamile kalan insanlar genelde başkalarını küçümsemek amaçlı ve bunu bilerek ‘ tekte oldu ya ‘ kazayla oldu aslında planlamıyordum diyor. Sende görmüşsündür aslında o kadar kolay bir şey değil çocuk yapmak. Belki de en iy biz biliriz. Gün aşırı değil bazı aylar her gün denediğim bile oldu tüm doğruları da yaptım yanlışları da bir sonucu yok. Şimdi reglime 3 gün var , bu ay ıvülasyon kullandım beş gün kala da test yaptım negatif çıktı mesela biliyorum ki yine negatif çıkacak ama hala o ilk aydaki gibi umutla bekliyorum. Bazen diyorum ki acaba çocuk sahibi olmamam için bir neden mi var hayatımda yaşantımda , böylesi daha hayırlı sanırım ı yüzden olmuyor diyorum. Psikolojim kötü durumda ama dışarıya hiçbir şey belli edemiyorum etmiyorum da
Canim bu yol.uzun.olabiliyor bazen. Gününden önce test yapmamani tavsiye ederim.
 
Back
X