• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Herkes Hamile Ben kalamıyorum

Arkadaşlar dertleşirsek sevinirim :( 28 yaşındayım 2 buçuk senedir korunmuyoruz bi sıkıntımız yok bir kere düşüğüm var , arkadaşlarım kuzenlerim ilk aydan , 3-4 . Aydan hamile kaldı , ben kalamıyorum gerçekten kimseyi kıskanmıyorum ama kendime üzülüyorum bu konuyu çok takıyorum , böyle olup sonra hamile olan arkadaşlarım moral verilse sevinirim
Sizi çok iyi anlıyorum. Bebek yapmaya karar verdiğimizde zannettim ki hemen oluyor. Olmadı 2 sene bekledik doktora gidiyoruz geliyoruz nafile. En son istanbuldaki şu meşhur tüp bebekçiye gittik. Rahminiz T şeklinde 2 senedir de olmuyorsa sebebsiz infertilite direk aşılama dahi önermem tüp bebek dedi. Annemde bana kıza kıza çıkardı ordan 27 yaşında tüp bebek mi yapılırmış daha 2 senedir istiyorsunuz dediz bende rabbime teslim oldum çıktım kendi doktoruma gittim sırasıyla eşime baktılar sorun yok, rahim filmi çekildi sorun yok. Yumurta takibi yapacağız dediler ve bir tane hap verdi doktorum yumurta çatlasın diye. O ay hamile kalmıştım şimdi oğlum 6 yaşında rabbim bağışlasın. Ve 3 ay önce süpriz bir gebelik haberi daha aldık. Rabbim size de en kısa zamanda sağlıkla nasip etsin 🤲💐
 
Sizi çok iyi anlıyorum. Bebek yapmaya karar verdiğimizde zannettim ki hemen oluyor. Olmadı 2 sene bekledik doktora gidiyoruz geliyoruz nafile. En son istanbuldaki şu meşhur tüp bebekçiye gittik. Rahminiz T şeklinde 2 senedir de olmuyorsa sebebsiz infertilite direk aşılama dahi önermem tüp bebek dedi. Annemde bana kıza kıza çıkardı ordan 27 yaşında tüp bebek mi yapılırmış daha 2 senedir istiyorsunuz dediz bende rabbime teslim oldum çıktım kendi doktoruma gittim sırasıyla eşime baktılar sorun yok, rahim filmi çekildi sorun yok. Yumurta takibi yapacağız dediler ve bir tane hap verdi doktorum yumurta çatlasın diye. O ay hamile kalmıştım şimdi oğlum 6 yaşında rabbim bağışlasın. Ve 3 ay önce süpriz bir gebelik haberi daha aldık. Rabbim size de en kısa zamanda sağlıkla nasip etsin 🤲💐
Ayyy çok sevindim adınıza , Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 🤲 bende 28 yaşındayım, düşükten sonra doktor bi problemin yok bi sene daha kalmazsan gel aşılama dedi , acaba çocuğum olacak mı diye düşünüyorum sürekli ✨😕
 
Ayyy çok sevindim adınıza , Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 🤲 bende 28 yaşındayım, düşükten sonra doktor bi problemin yok bi sene daha kalmazsan gel aşılama dedi , acaba çocuğum olacak mı diye düşünüyorum sürekli ✨😕
Olacak hiç şüphe etmeyin. Ben şu an 34 yaşındayım o günlerime baktığımda boşuna ağlayıp üzülmüşüm stres yapmayın lütfen 🥰
 
Ben de sizin gibiydim 1,5 yıl olmadı. Üstüne 1 tüp bebek denemesi yaptım olmadı. Bir iki ay ara verip hacamat, sülük yaptırdım etkili olduğunu düşünüyorum. Ayrıca proxyfemin, impyrl gibi yumurta uyarıcı vitaminler var. Bunları kullandım ve hamile kaldım çok şükür kısa sürede. Doktorlar ilk etapta bu vitaminleri önerseydi belki tüp bebek de denemeye gerek kalmayacaktı.
Merhaba hacamat, sülük nerenize yaptırdınız acaba, bende yaptırıyorum şifa olur inşallah. 9 senedir uğraşıyoruz.
 
Merhaba hacamat, sülük nerenize yaptırdınız acaba, bende yaptırıyorum şifa olur inşallah. 9 senedir uğraşıyoruz.
Hacamat genel, sülük karın bölgesine yumurtalıkların olduğu yerler. Hacamatçılar bilir diye düşünüyorum. Allah hakkınızda hayırlısını versin. Hamile kalma fikrini de akıldan çıkarmak gerekiyor bence. Stresle olmuyor
 
Arkadaşlar dertleşirsek sevinirim :( 28 yaşındayım 2 buçuk senedir korunmuyoruz bi sıkıntımız yok bir kere düşüğüm var , arkadaşlarım kuzenlerim ilk aydan , 3-4 . Aydan hamile kaldı , ben kalamıyorum gerçekten kimseyi kıskanmıyorum ama kendime üzülüyorum bu konuyu çok takıyorum , böyle olup sonra hamile olan arkadaşlarım moral verilse sevinirim
aşkım 4 ay olmuştu etrafımdaki herkes hamileydi evliliğimizin 3.senesi yaklaşıyor yasımda 28 aynıyız yani aslında 4 ay boyunca oldu olucak alışveriş bile yapmıştım sonra ailem umreye gidecekti aralık ayında o kadar telaşlı gelen gidenli bir aydı ki neden hamile kalamıyorum diye düşünemedim ama yine ovülasyon tarihlerini kaçırmadık sonra 24 aralıkta hamile olduğumu öğrendim demem o ki kafana takmadığın ay hamilesin düşünüp strese soktukça kendini süreç uzar tecrübe ile sabit
 
aşkım 4 ay olmuştu etrafımdaki herkes hamileydi evliliğimizin 3.senesi yaklaşıyor yasımda 28 aynıyız yani aslında 4 ay boyunca oldu olucak alışveriş bile yapmıştım sonra ailem umreye gidecekti aralık ayında o kadar telaşlı gelen gidenli bir aydı ki neden hamile kalamıyorum diye düşünemedim ama yine ovülasyon tarihlerini kaçırmadık sonra 24 aralıkta hamile olduğumu öğrendim demem o ki kafana takmadığın ay hamilesin düşünüp strese soktukça kendini süreç uzar tecrübe ile sabit
Bu başlığı açarken hamileymişim 🥹🥹
 
Back
X