• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Jinekoloji HPV 16 sürecim.

ugo

Kullanıcı üyeliğini pasifleştirmiştir.
Üyelik İptali
Kayıtlı Üye
Katılım
3 Eylül 2025
Mesajlar
5
Emoji Skoru
2
Puanlar
1
Yaş
33
Herkese merhabalar,
HPV 16 tanısı aldım. Yurt dışında yaşıyorum ve burada girişimsel işlem yapmıyorlar. Smear yapıldı ve smear sonucum normal geldi bu nedenle takip dediler sadece. Bir yıl boyunca gerekli jeller, bağışıklık güçlendirici takviyeler kullandım. Bir yıl geçti ancak hala pozitifliğim devam etti. Bunun üzerine türkiyeye ziyarete geldiğimde hemen doktora gittim ve yüksek riskli tip olması nedeniyle kolposkopi yapıldı. Sonucunda da cin 3 geldi.. doğal olarak yıkıldım, çünkü bir yıl boyunca normal smear dan nasıl cin 3 e ilerleyebilir. Ve gerçekten mümkün olan herşeyi yaptım. 34 yaşındayım, evliyim ama çocuğum yok. Şimdi youtube da izlediğimde hep kötü senaryolar görüyorum ve ağlamaktan mahvoldum. Yaşadığım yere geri döndüm ve doktor randevusu en erken 2 hafta sonraya bulabildim. Ama sanki o iki haftada CIN 3 kanser yapacak hemen diye korku sardı beni, delirmiş gibiyim. Aynı durumda olanlar ya da başından geçenler var ise belki tecrübelerinizi duymak rahatlatır diye buraya da yazmak istedim.
 
Merhabalar bugün sonuç almış biri olarak yazıyorum. Ikı ay önce smear ve hpv taraması yaptırdım. Önce smear sonucum geldi. Temiz. Daha sonra ıkı hafta kadar önce ıkıncı bır mesaj aldım. Hpv sonucu imiş. Ama ben smear e guvendıgım temız olduğu için asıl önemli olanın hpv sonucu olduğunu bilmediğim için randevu alıp gitmedim. Dün arkadaşlarımın ikna çabaları ile randevu aldım bugün ve gittim. O kadar rahattım ki odaya girdiğimde bi anda bana hpv pozitifsiniz dendi. Şoka uğradım. 16 pozitif ve 45 harici diğer kalan hepsi pozitif. Koloskopi olacaksınız dendi. Ve biraz önce de mesaj aldım. Perşembe günü koloskopi olacakmışım randevu verilmiş. Suan kendimi çok kötü hissediyorum ağlamaktan mahvoldum. Kimse bir açıklama yapmıyor bunu soyleyıp gonderdıler. Perşembe günü ıcınde çok korkuyorum yaşım 32 olmasına rağmen ılk defa arkadaşlarımın ikna çabası ve desteği ıle yaptırmıştım. Vajınal muaneye beni çok korkutuyor. Bu koloskopiyi nasıl olacağım bilmiyor. Süreç nasıl ılerleyecek ne olacak ne bitecek. Herkese şifa diliyorum
 
Herkese merhabalar,
HPV 16 tanısı aldım. Yurt dışında yaşıyorum ve burada girişimsel işlem yapmıyorlar. Smear yapıldı ve smear sonucum normal geldi bu nedenle takip dediler sadece. Bir yıl boyunca gerekli jeller, bağışıklık güçlendirici takviyeler kullandım. Bir yıl geçti ancak hala pozitifliğim devam etti. Bunun üzerine türkiyeye ziyarete geldiğimde hemen doktora gittim ve yüksek riskli tip olması nedeniyle kolposkopi yapıldı. Sonucunda da cin 3 geldi.. doğal olarak yıkıldım, çünkü bir yıl boyunca normal smear dan nasıl cin 3 e ilerleyebilir. Ve gerçekten mümkün olan herşeyi yaptım. 34 yaşındayım, evliyim ama çocuğum yok. Şimdi youtube da izlediğimde hep kötü senaryolar görüyorum ve ağlamaktan mahvoldum. Yaşadığım yere geri döndüm ve doktor randevusu en erken 2 hafta sonraya bulabildim. Ama sanki o iki haftada CIN 3 kanser yapacak hemen diye korku sardı beni, delirmiş gibiyim. Aynı durumda olanlar ya da başından geçenler var ise belki tecrübelerinizi duymak rahatlatır diye buraya da yazmak istedim.
Beni ikna eden arkadaşım rahmını aldırmış. Aynı süreçleri yaşamış cin 2 imiş 2 haftada cin3 olmuş ve rahmini aldırmış. Ikı yıldır sureklı kontrole gidiyor suan çok çok iyi
 
Beni ikna eden arkadaşım rahmını aldırmış. Aynı süreçleri yaşamış cin 2 imiş 2 haftada cin3 olmuş ve rahmini aldırmış. Ikı yıldır sureklı kontrole gidiyor suan çok çok iyi
Eğer İstanbul’da iseniz hastane önerebilirim. Çok hızlı ılerlıyor hastane surecı
 
Beni ikna eden arkadaşım rahmını aldırmış. Aynı süreçleri yaşamış cin 2 imiş 2 haftada cin3 olmuş ve rahmini aldırmış. Ikı yıldır sureklı kontrole gidiyor suan çok çok iyi
İki haftada cin 3 mü olmuş. Hayır türkiye de yaşamıyorum, size mesaj atmaya çalıştım ama atamadım.
 
Hanımlar
Herkese merhabalar,
HPV 16 tanısı aldım. Yurt dışında yaşıyorum ve burada girişimsel işlem yapmıyorlar. Smear yapıldı ve smear sonucum normal geldi bu nedenle takip dediler sadece. Bir yıl boyunca gerekli jeller, bağışıklık güçlendirici takviyeler kullandım. Bir yıl geçti ancak hala pozitifliğim devam etti. Bunun üzerine türkiyeye ziyarete geldiğimde hemen doktora gittim ve yüksek riskli tip olması nedeniyle kolposkopi yapıldı. Sonucunda da cin 3 geldi.. doğal olarak yıkıldım, çünkü bir yıl boyunca normal smear dan nasıl cin 3 e ilerleyebilir. Ve gerçekten mümkün olan herşeyi yaptım. 34 yaşındayım, evliyim ama çocuğum yok. Şimdi youtube da izlediğimde hep kötü senaryolar görüyorum ve ağlamaktan mahvoldum. Yaşadığım yere geri döndüm ve doktor randevusu en erken 2 hafta sonraya bulabildim. Ama sanki o iki haftada CIN 3 kanser yapacak hemen diye korku sardı beni, delirmiş gibiyim. Aynı durumda olanlar ya da başından geçenler var ise belki tecrübelerinizi duymak rahatlatır diye buraya da yazmak istedim.
Geçmiş olsun,sakin olun korkmayın lütfen,smear testi yanıltabiliyor yüksek riskli tiplerde pozitifligi ögrendikden sonra kolposkopi yapılması şart.Türkiyede hpv 16 ve 18 pozitifliginde smear temızde çıksa kolposkopi kesin yapılıyor.öyle iki haftada kanser olacagım diye korkmayın ama devlette işlemler biraz yavaş ilerliyor,özel tercih edip işlemı biraz daha hızlandırabilirsiniz.
 
İki haftada cin 3 mü olmuş. Hayır türkiye de yaşamıyorum, size mesaj atmaya çalıştım ama atamadım.
Evet iki haftalık süreçte cin 2 den cin 3 olmuş. Ikı senedir tertemiz çok şükür. 6 ayda bir takipte. Ben size mesaj attım aslında ama neden dönüş yapamadığınızı bilmiyorum
 
Hanımlar

Geçmiş olsun,sakin olun korkmayın lütfen,smear testi yanıltabiliyor yüksek riskli tiplerde pozitifligi ögrendikden sonra kolposkopi yapılması şart.Türkiyede hpv 16 ve 18 pozitifliginde smear temızde çıksa kolposkopi kesin yapılıyor.öyle iki haftada kanser olacagım diye korkmayın ama devlette işlemler biraz yavaş ilerliyor,özel tercih edip işlemı biraz daha hızlandırabilirsiniz.
Teşekkür ederim
 
Evet iki haftalık süreçte cin 2 den cin 3 olmuş. Ikı senedir tertemiz çok şükür. 6 ayda bir takipte. Ben size mesaj attım aslında ama neden dönüş yapamadığınızı bilmiyorum
Mesaj gönderme yetkiniz yok diyor, dönüş yapamadım. Öğrendiğimden bu yana ağlamaktan başka birşey yapmıyorum zaten, sosyal medyaya da girmiyorum etkinleniyorum iyice
 
Mesaj gönderme yetkiniz yok diyor, dönüş yapamadım. Öğrendiğimden bu yana ağlamaktan başka birşey yapmıyorum zaten, sosyal medyaya da girmiyorum etkinleniyorum iyice
Ağlama lütfen tamam kötü hissettiriyor ama kendinizi yıpratmayın.abu bir virus ve illaki gidecek sakin olun
 
Mesaj gönderme yetkiniz yok diyor, dönüş yapamadım. Öğrendiğimden bu yana ağlamaktan başka birşey yapmıyorum zaten, sosyal medyaya da girmiyorum etkinleniyorum iyice
Sakin olun lütfen üzülmeyin. Her şeyin bir çözümü vardır. Ayrıca hpv negatife dönen bir sürü kişi gördüm. Kanser de daha çok ileri yaşta ortaya çıkıyor pat diye kanser olmazsınız rahat olun. Çok geçmiş olsun umarım bir an önce sağlığınıza kavuşursunuz 🌸🫶
 
  • Beğen
Reactions: ugo
Sakin olun lütfen üzülmeyin. Her şeyin bir çözümü vardır. Ayrıca hpv negatife dönen bir sürü kişi gördüm. Kanser de daha çok ileri yaşta ortaya çıkıyor pat diye kanser olmazsınız rahat olun. Çok geçmiş olsun umarım bir an önce sağlığınıza kavuşursunuz 🌸🫶
Teşekkür ederim çok sağ olun 🙏🏻
 
Merhabalar bugün sonuç almış biri olarak yazıyorum. Ikı ay önce smear ve hpv taraması yaptırdım. Önce smear sonucum geldi. Temiz. Daha sonra ıkı hafta kadar önce ıkıncı bır mesaj aldım. Hpv sonucu imiş. Ama ben smear e guvendıgım temız olduğu için asıl önemli olanın hpv sonucu olduğunu bilmediğim için randevu alıp gitmedim. Dün arkadaşlarımın ikna çabaları ile randevu aldım bugün ve gittim. O kadar rahattım ki odaya girdiğimde bi anda bana hpv pozitifsiniz dendi. Şoka uğradım. 16 pozitif ve 45 harici diğer kalan hepsi pozitif. Koloskopi olacaksınız dendi. Ve biraz önce de mesaj aldım. Perşembe günü koloskopi olacakmışım randevu verilmiş. Suan kendimi çok kötü hissediyorum ağlamaktan mahvoldum. Kimse bir açıklama yapmıyor bunu soyleyıp gonderdıler. Perşembe günü ıcınde çok korkuyorum yaşım 32 olmasına rağmen ılk defa arkadaşlarımın ikna çabası ve desteği ıle yaptırmıştım. Vajınal muaneye beni çok korkutuyor. Bu koloskopiyi nasıl olacağım bilmiyor. Süreç nasıl ılerleyecek ne olacak ne bitecek. Herkese şifa diliyorum
Merhaba doktora gitmeden önce sistemde hangilerinin pozitif olduğunu görmüş müydünüz doktor kendi hekim sayfasından bakıp mı söylüyor benim sonucumda hiç bir tip yazmıyorda ondan sordum sadece sonuçta çıktı yazıyor sizde ne yazıyordu
 
Back
X