- Katılım
- 8 Nisan 2026
- Mesajlar
- 9
- Emoji Skoru
- 6
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 29
- Konu Sahibi pembebeyaz966
- #1
Merhabalar. Geçen yıl mart ayında hiçbir şikayetim olmamasına rağmen takip ettiğim bir astroloğun burcumla ilgili üstüne basa basa ‘cinsel organlar üreme sağlığı kontrollerinizi yaptırın’ söylemesi üzerine jinekolojik muayenemi yaptırdım. Mantar enfeksiyonu olduğum söylendi ve ayrıcı Pap smear testi de yapıldı. Birkaç gün sonra sonucum çıktı ve Hpv tip 16 ve diğer yüksek riskli türlerin de pozitif olduğunu öğrendim. Ertesi gün kolposkopi için randevu aldım, kolposkopi işlemim de başarıyla yapıldı, Saat 12 ve 6 hizasından biyopsi aldı, sanıyorum ki gümüş nitratla yakma işlemi de yaptığını söyledi, biraz travmatikti benim için bu işlem, çok ağrı sızı olmadı ama inanılmaz rahatsız ediciydi. Patoloji sonucum temiz çıktı. 1 yıl sonra kotest önerildi. Bu arada aşılarımı da olmaya başlamıştım. 3 doz aşımı tamamladım. Başta sigarayı da bırakmıştım ama bu sürecin üstüne daha da stresli olacağım iş-eğitim ile ilgili yaklaşık 1 yıl sürecek olan bir döneme girdim. Yine ara ara sigara içmeye devam ettim ne yazıkki. Geçer herhalde ya bağışıklığım toparlamıştır aşı da oldum zaten diye düşünüp biraz rahat davrandım. 1 yıl sonra yaptırdığım smear hpv de yine pozitifliklerim devam ediyordu ancak smear bozulmuştı. Hsilin dışlanamadığı Asc-h yazıyordu. Çok üzüldüm çok ağladım. Çok suçladım kendimi, haftalardır bunu düşüne düşüne kendimi yiyip bitirdim. Tanıdığım iyi bir jinekoloji onkoloji hekimine danıştım. Bana leep yapmayı önerdi. Güvendiğim için teslim oldum. Üç hafta önce leep işlemim başarılı bir şekilde yapıldı. Başta çok kaygılanıyordum ancak o kadar da büyütülmemesi gerekiyormuş kafada. Hafif anestezi altında yapıldı uyandığımda ağrım sızım hiç olmadı, kanama da 3-4 saatte bir ceviz büyüklüğü kadar oldu, sadece 7-8 inci günümde bir miktar fazla kanamam oldu ama onun dışında açık pembe sulu kıvamdaydı. Şimdi patoloji sonucumu bekliyorum. Bu süreç çok zor, kimseye anlatamıyorum, etrafımda bunu deneyimlemiş kimse yok, aileme anlatamıyorum. Kimse beni anlamayacakmış gibi hissediyorum, hiç geçmeyecek mi acaba diye bir korkum var, güzel sonuçlar alanları gördükçe mutlu oluyorum ümitleniyorum ama kendimi çok da yalnız hissediyorum, şuan Velp isminde bir ilaç kullanıyorum doktorum tavsiye etti. 3*2 tablet alıyorum 12 gün oldu başlayalı. D vitamini kullanıyorum, beslenmeme dikkat etmeye çalışıyorum. Kanamalarım ara ara devam ettiği için egzersizim yarım kaldı ama toparlandığımda tekrar devam edeceğim. Bilmiyorum başka ne yapmak gerekir. Biri yönlendirse şunu bunu yap kurtulacaksın dese ne iyi olurdu. Bu platformda yaptığınız paylaşımlar çok kıymetli. Umarım en kısa sürede bunu atlatırım. Yorumunuz benim için çok önemli