• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Hpv tip 16 ve diğer yüksek riskli türleri pozitif

pembebeyaz966

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
8 Nisan 2026
Mesajlar
9
Emoji Skoru
6
Puanlar
1
Yaş
29
Merhabalar. Geçen yıl mart ayında hiçbir şikayetim olmamasına rağmen takip ettiğim bir astroloğun burcumla ilgili üstüne basa basa ‘cinsel organlar üreme sağlığı kontrollerinizi yaptırın’ söylemesi üzerine jinekolojik muayenemi yaptırdım. Mantar enfeksiyonu olduğum söylendi ve ayrıcı Pap smear testi de yapıldı. Birkaç gün sonra sonucum çıktı ve Hpv tip 16 ve diğer yüksek riskli türlerin de pozitif olduğunu öğrendim. Ertesi gün kolposkopi için randevu aldım, kolposkopi işlemim de başarıyla yapıldı, Saat 12 ve 6 hizasından biyopsi aldı, sanıyorum ki gümüş nitratla yakma işlemi de yaptığını söyledi, biraz travmatikti benim için bu işlem, çok ağrı sızı olmadı ama inanılmaz rahatsız ediciydi. Patoloji sonucum temiz çıktı. 1 yıl sonra kotest önerildi. Bu arada aşılarımı da olmaya başlamıştım. 3 doz aşımı tamamladım. Başta sigarayı da bırakmıştım ama bu sürecin üstüne daha da stresli olacağım iş-eğitim ile ilgili yaklaşık 1 yıl sürecek olan bir döneme girdim. Yine ara ara sigara içmeye devam ettim ne yazıkki. Geçer herhalde ya bağışıklığım toparlamıştır aşı da oldum zaten diye düşünüp biraz rahat davrandım. 1 yıl sonra yaptırdığım smear hpv de yine pozitifliklerim devam ediyordu ancak smear bozulmuştı. Hsilin dışlanamadığı Asc-h yazıyordu. Çok üzüldüm çok ağladım. Çok suçladım kendimi, haftalardır bunu düşüne düşüne kendimi yiyip bitirdim. Tanıdığım iyi bir jinekoloji onkoloji hekimine danıştım. Bana leep yapmayı önerdi. Güvendiğim için teslim oldum. Üç hafta önce leep işlemim başarılı bir şekilde yapıldı. Başta çok kaygılanıyordum ancak o kadar da büyütülmemesi gerekiyormuş kafada. Hafif anestezi altında yapıldı uyandığımda ağrım sızım hiç olmadı, kanama da 3-4 saatte bir ceviz büyüklüğü kadar oldu, sadece 7-8 inci günümde bir miktar fazla kanamam oldu ama onun dışında açık pembe sulu kıvamdaydı. Şimdi patoloji sonucumu bekliyorum. Bu süreç çok zor, kimseye anlatamıyorum, etrafımda bunu deneyimlemiş kimse yok, aileme anlatamıyorum. Kimse beni anlamayacakmış gibi hissediyorum, hiç geçmeyecek mi acaba diye bir korkum var, güzel sonuçlar alanları gördükçe mutlu oluyorum ümitleniyorum ama kendimi çok da yalnız hissediyorum, şuan Velp isminde bir ilaç kullanıyorum doktorum tavsiye etti. 3*2 tablet alıyorum 12 gün oldu başlayalı. D vitamini kullanıyorum, beslenmeme dikkat etmeye çalışıyorum. Kanamalarım ara ara devam ettiği için egzersizim yarım kaldı ama toparlandığımda tekrar devam edeceğim. Bilmiyorum başka ne yapmak gerekir. Biri yönlendirse şunu bunu yap kurtulacaksın dese ne iyi olurdu. Bu platformda yaptığınız paylaşımlar çok kıymetli. Umarım en kısa sürede bunu atlatırım. Yorumunuz benim için çok önemli
 
Merhabalar. Geçen yıl mart ayında hiçbir şikayetim olmamasına rağmen takip ettiğim bir astroloğun burcumla ilgili üstüne basa basa ‘cinsel organlar üreme sağlığı kontrollerinizi yaptırın’ söylemesi üzerine jinekolojik muayenemi yaptırdım. Mantar enfeksiyonu olduğum söylendi ve ayrıcı Pap smear testi de yapıldı. Birkaç gün sonra sonucum çıktı ve Hpv tip 16 ve diğer yüksek riskli türlerin de pozitif olduğunu öğrendim. Ertesi gün kolposkopi için randevu aldım, kolposkopi işlemim de başarıyla yapıldı, Saat 12 ve 6 hizasından biyopsi aldı, sanıyorum ki gümüş nitratla yakma işlemi de yaptığını söyledi, biraz travmatikti benim için bu işlem, çok ağrı sızı olmadı ama inanılmaz rahatsız ediciydi. Patoloji sonucum temiz çıktı. 1 yıl sonra kotest önerildi. Bu arada aşılarımı da olmaya başlamıştım. 3 doz aşımı tamamladım. Başta sigarayı da bırakmıştım ama bu sürecin üstüne daha da stresli olacağım iş-eğitim ile ilgili yaklaşık 1 yıl sürecek olan bir döneme girdim. Yine ara ara sigara içmeye devam ettim ne yazıkki. Geçer herhalde ya bağışıklığım toparlamıştır aşı da oldum zaten diye düşünüp biraz rahat davrandım. 1 yıl sonra yaptırdığım smear hpv de yine pozitifliklerim devam ediyordu ancak smear bozulmuştı. Hsilin dışlanamadığı Asc-h yazıyordu. Çok üzüldüm çok ağladım. Çok suçladım kendimi, haftalardır bunu düşüne düşüne kendimi yiyip bitirdim. Tanıdığım iyi bir jinekoloji onkoloji hekimine danıştım. Bana leep yapmayı önerdi. Güvendiğim için teslim oldum. Üç hafta önce leep işlemim başarılı bir şekilde yapıldı. Başta çok kaygılanıyordum ancak o kadar da büyütülmemesi gerekiyormuş kafada. Hafif anestezi altında yapıldı uyandığımda ağrım sızım hiç olmadı, kanama da 3-4 saatte bir ceviz büyüklüğü kadar oldu, sadece 7-8 inci günümde bir miktar fazla kanamam oldu ama onun dışında açık pembe sulu kıvamdaydı. Şimdi patoloji sonucumu bekliyorum. Bu süreç çok zor, kimseye anlatamıyorum, etrafımda bunu deneyimlemiş kimse yok, aileme anlatamıyorum. Kimse beni anlamayacakmış gibi hissediyorum, hiç geçmeyecek mi acaba diye bir korkum var, güzel sonuçlar alanları gördükçe mutlu oluyorum ümitleniyorum ama kendimi çok da yalnız hissediyorum, şuan Velp isminde bir ilaç kullanıyorum doktorum tavsiye etti. 3*2 tablet alıyorum 12 gün oldu başlayalı. D vitamini kullanıyorum, beslenmeme dikkat etmeye çalışıyorum. Kanamalarım ara ara devam ettiği için egzersizim yarım kaldı ama toparlandığımda tekrar devam edeceğim. Bilmiyorum başka ne yapmak gerekir. Biri yönlendirse şunu bunu yap kurtulacaksın dese ne iyi olurdu. Bu platformda yaptığınız paylaşımlar çok kıymetli. Umarım en kısa sürede bunu atlatırım. Yorumunuz benim için çok önemli
Geçmiş olsun,Hepimiz aynı durumdayız çevremizdeki kimseyle paylasamıyoruz,paylaşsak belkı biraz yük hafifleyecek gibi ama kimse anlamayacak ve yargılalayacak gibi geliyor.Aslında çevremizde de biçok kişide hpv var ama gizleniyor. Evet sıkıntılı zor zamanlar ama geçiyor. Özelliklede leep olanlar daha çabuk negatif oluyor.Gönlünüzü ferah tutun.Güzel sonuçlar almanız dileğiyle…
 
Merhabalar. Geçen yıl mart ayında hiçbir şikayetim olmamasına rağmen takip ettiğim bir astroloğun burcumla ilgili üstüne basa basa ‘cinsel organlar üreme sağlığı kontrollerinizi yaptırın’ söylemesi üzerine jinekolojik muayenemi yaptırdım. Mantar enfeksiyonu olduğum söylendi ve ayrıcı Pap smear testi de yapıldı. Birkaç gün sonra sonucum çıktı ve Hpv tip 16 ve diğer yüksek riskli türlerin de pozitif olduğunu öğrendim. Ertesi gün kolposkopi için randevu aldım, kolposkopi işlemim de başarıyla yapıldı, Saat 12 ve 6 hizasından biyopsi aldı, sanıyorum ki gümüş nitratla yakma işlemi de yaptığını söyledi, biraz travmatikti benim için bu işlem, çok ağrı sızı olmadı ama inanılmaz rahatsız ediciydi. Patoloji sonucum temiz çıktı. 1 yıl sonra kotest önerildi. Bu arada aşılarımı da olmaya başlamıştım. 3 doz aşımı tamamladım. Başta sigarayı da bırakmıştım ama bu sürecin üstüne daha da stresli olacağım iş-eğitim ile ilgili yaklaşık 1 yıl sürecek olan bir döneme girdim. Yine ara ara sigara içmeye devam ettim ne yazıkki. Geçer herhalde ya bağışıklığım toparlamıştır aşı da oldum zaten diye düşünüp biraz rahat davrandım. 1 yıl sonra yaptırdığım smear hpv de yine pozitifliklerim devam ediyordu ancak smear bozulmuştı. Hsilin dışlanamadığı Asc-h yazıyordu. Çok üzüldüm çok ağladım. Çok suçladım kendimi, haftalardır bunu düşüne düşüne kendimi yiyip bitirdim. Tanıdığım iyi bir jinekoloji onkoloji hekimine danıştım. Bana leep yapmayı önerdi. Güvendiğim için teslim oldum. Üç hafta önce leep işlemim başarılı bir şekilde yapıldı. Başta çok kaygılanıyordum ancak o kadar da büyütülmemesi gerekiyormuş kafada. Hafif anestezi altında yapıldı uyandığımda ağrım sızım hiç olmadı, kanama da 3-4 saatte bir ceviz büyüklüğü kadar oldu, sadece 7-8 inci günümde bir miktar fazla kanamam oldu ama onun dışında açık pembe sulu kıvamdaydı. Şimdi patoloji sonucumu bekliyorum. Bu süreç çok zor, kimseye anlatamıyorum, etrafımda bunu deneyimlemiş kimse yok, aileme anlatamıyorum. Kimse beni anlamayacakmış gibi hissediyorum, hiç geçmeyecek mi acaba diye bir korkum var, güzel sonuçlar alanları gördükçe mutlu oluyorum ümitleniyorum ama kendimi çok da yalnız hissediyorum, şuan Velp isminde bir ilaç kullanıyorum doktorum tavsiye etti. 3*2 tablet alıyorum 12 gün oldu başlayalı. D vitamini kullanıyorum, beslenmeme dikkat etmeye çalışıyorum. Kanamalarım ara ara devam ettiği için egzersizim yarım kaldı ama toparlandığımda tekrar devam edeceğim. Bilmiyorum başka ne yapmak gerekir. Biri yönlendirse şunu bunu yap kurtulacaksın dese ne iyi olurdu. Bu platformda yaptığınız paylaşımlar çok kıymetli. Umarım en kısa sürede bunu atlatırım. Yorumunuz benim için çok önemli
 
Merhaba kaç yaşındasınız vitamin sevilerinize baktırıp takviye aldınız mı leep işleminden sonra genelde çoğunluk negatif sonuç alıyor merak etmeyin geçecek🌸
 
Merhaba kaç yaşındasınız vitamin sevilerinize baktırıp takviye aldınız mı leep işleminden sonra genelde çoğunluk negatif sonuç alıyor merak etmeyin geçecek🌸
28 yaşındayım. Vitaminlerimden 3 ay önce sadece D vitamini biraz düşüktü, diğer değerlerimin hepsi normal aralıkta. Velp ilacım bittikten sonra tekrar bir tetkik yaptırmak istiyorum. Doktorum bir de papilocare vajinal jel önerdi ama henüz almadım. Regl ve leep sonrası kanamam daha yeni bitti gibi. 4-6 hafta sonra kullanın diye önermişlerdi. Deflagyn kullanan oldu mu? Papilocare mı yoksa deflagyn mi alsam daha etkili olur?
 
canım gerçekten o kadar çok kişide var ki hemde birsürü türü, onlar bile 2 senede negatife dönüyor rahat ol birdahaki smearde tertemiz çıkacak. benim sana önerim, sigarayı iç ama içine çekmeden iç. öyle alıştır kendini. stresliyken dudak tiryakiliği de kesiyor insanı. proplis, multivitamin devam ve leep olmuşsun zaten olay tamamen temizlenmiş geçmiş olsun bidahaki sonuc tertemiz
 
28 yaşındayım. Vitaminlerimden 3 ay önce sadece D vitamini biraz düşüktü, diğer değerlerimin hepsi normal aralıkta. Velp ilacım bittikten sonra tekrar bir tetkik yaptırmak istiyorum. Doktorum bir de papilocare vajinal jel önerdi ama henüz almadım. Regl ve leep sonrası kanamam daha yeni bitti gibi. 4-6 hafta sonra kullanın diye önermişlerdi. Deflagyn kullanan oldu mu? Papilocare mı yoksa deflagyn mi alsam daha etkili olur?
 
39 yaşındayım tip 16-56 atlattım 56 önce negatif oldu hemen öncesinde deflayn kullandım 16 sonra negatif oldu olmadan önce papilocore kulandım doktorunuzun tavaiyesi ile kullanabilirsiniz ama zaten birdahaki testiniz negatif olacak diye düşünüyorum🙏
 
39 yaşındayım tip 16-56 atlattım 56 önce negatif oldu hemen öncesinde deflayn kullandım 16 sonra negatif oldu olmadan önce papilocore kulandım doktorunuzun tavaiyesi ile kullanabilirsiniz ama zaten birdahaki testiniz negatif olacak diye düşünüyorum🙏
Merhaba deflaynı ne kadar süre kullandınız
Papilocore ne kadar kullandınız?
Leep oldunuzmu bunları kullanmadan önce?
 
39 yaşındayım tip 16-56 atlattım 56 önce negatif oldu hemen öncesinde deflayn kullandım 16 sonra negatif oldu olmadan önce papilocore kulandım doktorunuzun tavaiyesi ile kullanabilirsiniz ama zaten birdahaki testiniz negatif olacak diye düşünüyorum🙏
Beslenme yönünden neler yaptınız?
Propolis
Yeşil çay
yada başka takviyeler kullandınızmı?
 
Merhaba 16-56 varken önce deflayn 3 kutu kullandım bitince yıllık kontrol zmaanı gelmişti 56 negatif olmuştu sonra 4 kutu papilocore kulllandım 2. Yıllık kontrolde 16 da gitmişti etkileri oldugunu düşünüyorum leep olmadım
 
yeşil çay hergün içtim kulkanmadığm vitamin kalmadı selenyun folat d3k2 omega3 c vitamini b12 arada hepsini kapsayan karışım vitaminler sarımsak soğan turşu suyu çarliston biber meyve nar kivi yoğurt hepsi inanılmaz iyi geldi bence doktorunuza danışarak yine kullanabilirsiniz
 
Güncelleme: Leep sonrası patoloji sonucum çıktı bugün. Cın-1 Lsil olarak sonuçlandı. Cerrahi sınır temiz. Displazi izlenmedi yazıyor. Kotest smearımda Asc-h yazıyordu, beni o kadar çok korkutmuştu ki cin2-3 bekliyordum. Şükrediyorum şuan bu sonucuma. Cin-1 olup gerileyen bir sürü güzel geri dönüşler okudum. Kendim için de en kısa sürede sağlığıma kavuşmayı istiyorum
 
Merhabalar. Geçen yıl mart ayında hiçbir şikayetim olmamasına rağmen takip ettiğim bir astroloğun burcumla ilgili üstüne basa basa ‘cinsel organlar üreme sağlığı kontrollerinizi yaptırın’ söylemesi üzerine jinekolojik muayenemi yaptırdım. Mantar enfeksiyonu olduğum söylendi ve ayrıcı Pap smear testi de yapıldı. Birkaç gün sonra sonucum çıktı ve Hpv tip 16 ve diğer yüksek riskli türlerin de pozitif olduğunu öğrendim. Ertesi gün kolposkopi için randevu aldım, kolposkopi işlemim de başarıyla yapıldı, Saat 12 ve 6 hizasından biyopsi aldı, sanıyorum ki gümüş nitratla yakma işlemi de yaptığını söyledi, biraz travmatikti benim için bu işlem, çok ağrı sızı olmadı ama inanılmaz rahatsız ediciydi. Patoloji sonucum temiz çıktı. 1 yıl sonra kotest önerildi. Bu arada aşılarımı da olmaya başlamıştım. 3 doz aşımı tamamladım. Başta sigarayı da bırakmıştım ama bu sürecin üstüne daha da stresli olacağım iş-eğitim ile ilgili yaklaşık 1 yıl sürecek olan bir döneme girdim. Yine ara ara sigara içmeye devam ettim ne yazıkki. Geçer herhalde ya bağışıklığım toparlamıştır aşı da oldum zaten diye düşünüp biraz rahat davrandım. 1 yıl sonra yaptırdığım smear hpv de yine pozitifliklerim devam ediyordu ancak smear bozulmuştı. Hsilin dışlanamadığı Asc-h yazıyordu. Çok üzüldüm çok ağladım. Çok suçladım kendimi, haftalardır bunu düşüne düşüne kendimi yiyip bitirdim. Tanıdığım iyi bir jinekoloji onkoloji hekimine danıştım. Bana leep yapmayı önerdi. Güvendiğim için teslim oldum. Üç hafta önce leep işlemim başarılı bir şekilde yapıldı. Başta çok kaygılanıyordum ancak o kadar da büyütülmemesi gerekiyormuş kafada. Hafif anestezi altında yapıldı uyandığımda ağrım sızım hiç olmadı, kanama da 3-4 saatte bir ceviz büyüklüğü kadar oldu, sadece 7-8 inci günümde bir miktar fazla kanamam oldu ama onun dışında açık pembe sulu kıvamdaydı. Şimdi patoloji sonucumu bekliyorum. Bu süreç çok zor, kimseye anlatamıyorum, etrafımda bunu deneyimlemiş kimse yok, aileme anlatamıyorum. Kimse beni anlamayacakmış gibi hissediyorum, hiç geçmeyecek mi acaba diye bir korkum var, güzel sonuçlar alanları gördükçe mutlu oluyorum ümitleniyorum ama kendimi çok da yalnız hissediyorum, şuan Velp isminde bir ilaç kullanıyorum doktorum tavsiye etti. 3*2 tablet alıyorum 12 gün oldu başlayalı. D vitamini kullanıyorum, beslenmeme dikkat etmeye çalışıyorum. Kanamalarım ara ara devam ettiği için egzersizim yarım kaldı ama toparlandığımda tekrar devam edeceğim. Bilmiyorum başka ne yapmak gerekir. Biri yönlendirse şunu bunu yap kurtulacaksın dese ne iyi olurdu. Bu platformda yaptığınız paylaşımlar çok kıymetli. Umarım en kısa sürede bunu atlatırım. Yorumunuz benim için çok önemli
Merhaba bende hpv16 pozitif çıktı 30yasindym bu arada ve aşırı sigara kullanıyorum vitaminlerm aşırı düşüktü leep işlemi yaptırdım sonucum 2ay sonra çıktı cin1 pozitif yazıyodu hâlâ sonra hemen ignelerini aldım onu yaptrdim doktor takviye verdi alarjim varmış bırakmak zorunda kaldm sigarayı kesinlikle bırakman lazm dediler ama ben başaramadım hâlâ çok fazla içiyorum leep isleminden 6ay sonra smear vereceksin dediler 1ay önce verdim çok şükür negatife dönmüş ben hiç bir şekilde stres yapmadım bunu başımdan daha büyük olaylar geçince bunu takacak zamanım bile olmadı yani kısacası en büyük destekcin kendinsin stres yapma kafaya takma Allah'ın izni ile inşallah temiz çıkar senin sonucunda
 
Merhaba bende hpv16 pozitif çıktı 30yasindym bu arada ve aşırı sigara kullanıyorum vitaminlerm aşırı düşüktü leep işlemi yaptırdım sonucum 2ay sonra çıktı cin1 pozitif yazıyodu hâlâ sonra hemen ignelerini aldım onu yaptrdim doktor takviye verdi alarjim varmış bırakmak zorunda kaldm sigarayı kesinlikle bırakman lazm dediler ama ben başaramadım hâlâ çok fazla içiyorum leep isleminden 6ay sonra smear vereceksin dediler 1ay önce verdim çok şükür negatife dönmüş ben hiç bir şekilde stres yapmadım bunu başımdan daha büyük olaylar geçince bunu takacak zamanım bile olmadı yani kısacası en büyük destekcin kendinsin stres yapma kafaya takma Allah'ın izni ile inşallah temiz çıkar senin sonucunda
Sizin hpv 16 mı negatif oldu yoksa smear mi negatif geldi peki
 
Back
X