- Katılım
- 11 Eylül 2025
- Mesajlar
- 67
- Emoji Skoru
- 9
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 32
Merhaba arkadaşlar daha öncede buraya hpv ile ilgili yazıp okuyup bilgi edindiğim konular vardı, sizlere bir şey sormak istiyorum, bu süreci hamilelik düşündüğüm ve rutin kontroller sırasında hpv testi alınarak öğrendim hiçbir şikayetim olmamasına rağmen hpv 16 olduğumu öğrendim. Bu arada çocuk denemeye devam ettim fakat olumlu sonuç elde edemedim.6 ay sonra kolposkopi yaptırdım ve lezyon görüldü. Doktorum biyopsi ile birlikte küçük Leep işlemi yapalım sonuca bakalım dedi ve işlemi 11 nisanda yaptırdım. Sonuç geldiğinde cin3 idi. Sınırlarım 0.1 cm negatif geldi. Doktorum cin3 ve sınıra çok yakın olduğu için Leep işlemini 2. Kez tekrarlamamız gerektiğini söyledi. Kafam çok karışık çünkü çocuk istiyorum ve zaten büyüğü 3x2,8x0,5 cm boyutta olacak şekilde parça çıkarıldı. Doktoruma çok güveniyorum aslında ama neden beklemiyoruz bunu anlamıyorum sizler neler düşünüyorsunuz