Merhaba çok geçmiş olsun
Sonuçlarınızı e- nabız üzerinden mi takip ediyorsunuz peki?
Aşağıda bir grubumuz var bir hayli kalabalık isterseniz konunuzu buraya da kopyalayın, illa ki yardımcı olacak bir arkadaş çıkacaktır.
Tam 30 yaşındasınız devlette testi alırlar diye umuyorum, sonuçlar 21 ya da 30 günde çıkıyormuş sanırım. Insallah çünkü bulunduğum ilçede özel hastane yok bende alırlar diye dusunuyorum