• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İkiz kız bebek isim öneriler

babymam

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
30 Mayıs 2024
Mesajlar
274
Emoji Skoru
70
Puanlar
28
Yaş
30
Kızlar ikiz kızlarıma isim konusunda fikir verir misiniz
Beren-Umay
Bade-Defne
Deren-Derin
Afra-Duru
Birce-Bade
Alin-Asel

Bu isimler arasında kararsız kaldık
 
Kızlar ikiz kızlarıma isim konusunda fikir verir misiniz deren derin
Beren-Umay
Bade-Defne
Deren-Derin
Afra-Duru
Birce-Bade
Alin-Asel

Bu isimler arasında kararsız kaldık
Der
 
Bade+Umay+Miray+Alya
 
Kızlar ikiz kızlarıma isim konusunda fikir verir misiniz
Beren-Umay
Bade-Defne
Deren-Derin
Afra-Duru
Birce-Bade
Alin-Asel

Bu isimler arasında kararsız kaldık
Sağlıkla gelsinler inşallah 🥰 Bade Defne çok güzelmiş
 
Derini coknseverim ama deren derin su unlú kisilikleri hatirlatir gereksiz bence.

Derin Denizi koyardim
 
Sare nare miray mina nehir deniz lina mira gökçe gülce
 
Ben olsam uyumlu iki isim koymam ama zaten ikizler karakterleri olsun
 
Kızlar ikiz kızlarıma isim konusunda fikir verir misiniz
Beren-Umay
Bade-Defne
Deren-Derin
Afra-Duru
Birce-Bade
Alin-Asel

Bu isimler arasında kararsız kaldık
Ben ikizlerime Asel Asya ismini koydum.
 
Kızlar ikiz kızlarıma isim konusunda fikir verir misiniz
Beren-Umay
Bade-Defne
Deren-Derin
Afra-Duru
Birce-Bade
Alin-Asel

Bu isimler arasında kararsız kaldık
Alin& selin
Ela& zara
Elara& Nora
Deniz& kumsal
Yağmur& Damla
Doğa& Duru

Fakat ben bişeyi hiç desteklemiyorum buda illa ikizler diye isimlerinin uyumlu olması ,çünkü onlar ikiz kardeş ama göbek bağları kesildikten sonra yolları kaderleri çok farklı olcak. Birbirlerine bağlıymış gibi bir görünüm bırakıyor. Ama tercih meselesi tabi ki Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşalllah🧿🙏🏼🌸
 
Kızlar ikiz kızlarıma isim konusunda fikir verir misiniz
Beren-Umay
Bade-Defne
Deren-Derin
Afra-Duru
Birce-Bade
Alin-Asel

Bu isimler arasında kararsız kaldık
Yani bu başlığın altın mi açıyorsunuz bu soruyu? Burda anne olmak için deli gibi çaba gösteren insanlar var onların soracağı sorular oluyor böyle sorular yüzünden mesajları alta düşüyor bu soruyu bu başlıktan açmanız çok saçma hanımefendi.
 
bade koymayın dalga geçerler çocuklar. badelemek diye

jale-hale önerebilirim
 
Back
X