Ewet haklısınız teşekkür ederim. Zaten her türlü benden para istiyor da neyimi alacak ki. Avukat da 3 yıl ayrı yaşayarak beklememi söyledi. Şimdilik elim kolum bağlı. Yapacak birşey yok. Adam olan kendine bunu yakıştırmaz.
 
`