• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İlişkimi çook düşünüyorum

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Muhafazakarlık nerelere düştü ya. Sizin bahsettiğiniz kişinin muhafazakarlık zerre alakası yok, gayet normal biri. Adama neden geçmişinizin hesabını veriyorsunuz? Zaten adamda açık görüşlü biri ki cinselliğe tek kendine hak gören erkeklerden biri değilmiş.
Hesabını vermedim. Konuşurken karşılıklı konuştuk uzun uzun her şeyi nasıl anlatayım durup dururken ben bakire değilim hata yaptım vs demedim. Ayrıca gayet muhafazakar yani bu kelime zaten siyasi bi kelime bu adam da aktif sosyal medyada görüşleri var islamcı Müslüman inançlı. Ben gğnah işlediğimi biliyorum diyor. Ama kalkıp zina yasaklansın vs tabii ki demez.
 
Adamın annesi açıkmış ama kız kapalı bir kızı neden tercih etmediğini düşünüyor.Adam cuma kılıyor ama içki de içiyor yani hayat tarzı zaten ‘katı muhafazakâr’ değil.Buna rağmen kız,adamın kendisiyle sevişmesini sorguluyor, adamın kendi gibi muhafazakar biriyle evleneceğini düşünüyor.(yüksek ihtimal öyle olacak).Aralarında uyum var, adam iyi davranıyor, hediye alıyor, kırıcı bir tavrı yok ama kız açık arıyor güvenemiyor.Mutlu olması gereken ilk aylarda bile mutsuz cok düşünceli.kız hâlâ eski sevgilim benim aldattığı mı düşünür mü diye eski sevgilisinin hislerini düşünüyor aklı orda.Yeni sevgilim kürtajı neden problem etmiyor gibi endişelere takılı kalıyor.Bu da bana biraz kendine dert arıyormuş gibi geliyor.Güvenmek istemiyor ya da sürekli bir açık arıyor sanki.Böyle düşünmeden konuşmaya ve şüphe üretmeye devam ederse adam bir noktada uzaklaşır kız da haklıymışım bak gitti der.O yüzden bence sorun adamda değil,kızın kendi zihninde büyüttüğü senaryolarda.Atanmış,evini almış,doktor sevgilisi var ona iyi davranan ama mutsuz olmak için kendine sebep arıyor.
Bi kadın hislerine güvenmesin mi siz bile muhtemelen öyle olacak dediniz. Ben ilk defa sevgili yapmıyorum ama ilk defa bu ladar huzursuzum. Benden kaynaklı da olabilir ama ya ondan kaynaklıysa? bitecekse biter yürüyecekse yürür benim değil onun çabasını göreceğim. Huzursuzluğu ona yansıtmıyorum mutluyuz beraber. 1 kere konuşuldu bitti sadece beni değil onu da konuştuk. Şimdi bakın profil bu zengin iyi bi ailesi var kendisi yakışıklı boylu poslu çevresi geniş moron değil bu adam 33 yaşına kadar ne diye evlenmedi ne diye ciddi ilişki yaşamadı. Bu adamın en uzun ilişkisi benim desem? Tabii ilişkisi olmuş ama en uzun benim. Tanıdıklarım var hep iyi bahsediyorlar. Hastanesinde çalışan bir arkadaşım var iyi konuşuyor. Ben bu adama muayene oldum tanımadan önce gayet kibar biriydi. Bu adam neden benim gibi deliye kaldı yahu
 
Bi kadın hislerine güvenmesin mi siz bile muhtemelen öyle olacak dediniz. Ben ilk defa sevgili yapmıyorum ama ilk defa bu ladar huzursuzum. Benden kaynaklı da olabilir ama ya ondan kaynaklıysa? bitecekse biter yürüyecekse yürür benim değil onun çabasını göreceğim. Huzursuzluğu ona yansıtmıyorum mutluyuz beraber. 1 kere konuşuldu bitti sadece beni değil onu da konuştuk. Şimdi bakın profil bu zengin iyi bi ailesi var kendisi yakışıklı boylu poslu çevresi geniş moron değil bu adam 33 yaşına kadar ne diye evlenmedi ne diye ciddi ilişki yaşamadı. Bu adamın en uzun ilişkisi benim desem? Tabii ilişkisi olmuş ama en uzun benim. Tanıdıklarım var hep iyi bahsediyorlar. Hastanesinde çalışan bir arkadaşım var iyi konuşuyor. Ben bu adama muayene oldum tanımadan önce gayet kibar biriydi. Bu adam neden benim gibi deliye kaldı yahu
Muhtemelen öyle olacak deme sebebim, ona düşünmeden ve gereksiz görünen sorular sormanız.Kendinizi onun gözünde aşağıda görüyorsunuz ve bana mı kaldı bu adam gibi cümlelerle onu överken kendinizi küçültüyorsunuz.İçinizde huzursuzluk varsa, istemeseniz bile ilişkiye yansır.Tıp okumak, uzmanlık kazanmak kolay değil hayatında önceliği eğitim olmuş.33 yaş da evlenmek için asla geç bir yaş değil.Okuyan, kariyer yapan insanlar için evlilik yaşı zaten bu civarlara denk geliyor.Nasip olmamış demek ki evlenmemiş.
 
Muhtemelen öyle olacak deme sebebim, ona düşünmeden ve gereksiz görünen sorular sormanız.Kendinizi onun gözünde aşağıda görüyorsunuz ve bana mı kaldı bu adam gibi cümlelerle onu överken kendinizi küçültüyorsunuz.İçinizde huzursuzluk varsa, istemeseniz bile ilişkiye yansır.Tıp okumak, uzmanlık kazanmak kolay değil hayatında önceliği eğitim olmuş.33 yaş da evlenmek için asla geç bir yaş değil.Okuyan, kariyer yapan insanlar için evlilik yaşı zaten bu civarlara denk geliyor.Nasip olmamış demek ki evlenmemiş.
Ben kendimi küçük görmüyorum sadece bu yaşına kadar en uzun ilişkisi benim garip işte
 
Ben kendimi küçük görmüyorum sadece bu yaşına kadar en uzun ilişkisi benim garip işte
Buna nasıl güvenebiliyorsun belki daha uzun ilişkisi oldu ama anlatmıyor.
 
Buna nasıl güvenebiliyorsun belki daha uzun ilişkisi oldu ama anlatmıyor.
Tanıyorum kendisini önceden de uzun süredir sosyal medyada takipleşiyorduk Twitterda arkadaşlarımız vs ortak. Ayrıca bana neden yalan söylesin zaten ilki vs değilim tabii ki. Ama doğru düzgün bi sevgilisi yok flörtte tıkanmış kalmış
 
Sosyal medyada paylaşmadığı,kimseye göstermeden görüştüğü kişiler de olabilir bunu bilemeyiz.Bana neden yalan söylesin diyorsunuz ama içten içe hâlâ güvenemediğiniz çok belli.En uzun ilişkisinin üç ay olması size garip geliyor ve içinizde bir şüphe oluşturuyor.hem inanmak istiyorsunuz hem de bir yandan ‘acaba bana söylemediği bir şey var mı’ diye içiniz içinizi yiyor.Yoksa defon mu var? gibi bir soru yöneltmezdiniz.
Tanıyorum kendisini önceden de uzun süredir sosyal medyada takipleşiyorduk Twitterda arkadaşlarımız vs ortak. Ayrıca bana neden yalan söylesin zaten ilki vs değilim tabii ki. Ama doğru düzgün bi sevgilisi yok flörtte tıkanmış kalmış
 
Valla konularına da baktım eldivenle sevilecek haldesin abla shdjdjxjsjzj allah annene babana sabır versin
kendimi senin gibi saçma sapan bir konuma düşürmedim hayatta konularımda senin gibi değil kusura bakma canım sen eldivenle sevilmezsin:) kendini aşağılayan kadın en iticisi 🤷‍♀️
 
Sosyal medyada paylaşmadığı,kimseye göstermeden görüştüğü kişiler de olabilir bunu bilemeyiz.Bana neden yalan söylesin diyorsunuz ama içten içe hâlâ güvenemediğiniz çok belli.En uzun ilişkisinin üç ay olması size garip geliyor ve içinizde bir şüphe oluşturuyor.hem inanmak istiyorsunuz hem de bir yandan ‘acaba bana söylemediği bir şey var mı’ diye içiniz içinizi yiyor.Yoksa defon mu var? gibi bir soru yöneltmezdiniz.
Sorunun basitliğine ne demeli üzülüyorum bu tarz gençlere yazık
 
Bi kadın hislerine güvenmesin mi siz bile muhtemelen öyle olacak dediniz. Ben ilk defa sevgili yapmıyorum ama ilk defa bu ladar huzursuzum. Benden kaynaklı da olabilir ama ya ondan kaynaklıysa? bitecekse biter yürüyecekse yürür benim değil onun çabasını göreceğim. Huzursuzluğu ona yansıtmıyorum mutluyuz beraber. 1 kere konuşuldu bitti sadece beni değil onu da konuştuk. Şimdi bakın profil bu zengin iyi bi ailesi var kendisi yakışıklı boylu poslu çevresi geniş moron değil bu adam 33 yaşına kadar ne diye evlenmedi ne diye ciddi ilişki yaşamadı. Bu adamın en uzun ilişkisi benim desem? Tabii ilişkisi olmuş ama en uzun benim. Tanıdıklarım var hep iyi bahsediyorlar. Hastanesinde çalışan bir arkadaşım var iyi konuşuyor. Ben bu adama muayene oldum tanımadan önce gayet kibar biriydi. Bu adam neden benim gibi deliye kaldı yahu
Kendinize deli diyip bana laf etmeniz
Acil terapi almanız gerek
 
Kendinize deli diyip bana laf etmeniz
Acil terapi almanız gerek
Sen al önce 40 yaşında düzgün ilişkiler kur olgunlaş sıra bana da gelir. İlişkiler konusunda deliyim evet ama terk edilsem arkadan ağlamam emin ol.
 
kendimi senin gibi saçma sapan bir konuma düşürmedim hayatta konularımda senin gibi değil kusura bakma canım sen eldivenle sevilmezsin:) kendini aşağılayan kadın en iticisi 🤷‍♀️
Ya aynen aşağılamak 🤣 ben geçmişimi saklamam kürtaj da kötü bir tecrübe geçmiş bu benim hayatım ne olduğuna ben karar veririm
 
Sosyal medyada paylaşmadığı,kimseye göstermeden görüştüğü kişiler de olabilir bunu bilemeyiz.Bana neden yalan söylesin diyorsunuz ama içten içe hâlâ güvenemediğiniz çok belli.En uzun ilişkisinin üç ay olması size garip geliyor ve içinizde bir şüphe oluşturuyor.hem inanmak istiyorsunuz hem de bir yandan ‘acaba bana söylemediği bir şey var mı’ diye içiniz içinizi yiyor.Yoksa defon mu var? gibi bir soru yöneltmezdiniz.
Şakasına dedim onu tabii ki güldük geçtik hayatındaki ilk kadın ben değilim tabii ki ama sevgili olarak bu kadar uzun süren ilk kadınım dediğim gibi tanıyorum bu kişiyi eskiden. Güvenmemek değil de acaba nasıl bi kusuru var dedirtiyor. Neyse artık düşünmeme kararı aldım en azından mutluyuz. Zamana bıraktım
 
Bu ilişkide sorunlu taraf sizsiniz ya
Sürekli adamla bunu mu konuşuyoruz sence 1 kere konuşuldu sonrasında ben sadece düşünüyorum bunu adama her gün söylemiyorum ya. Ayrıca karşıdakini tanıyor musun? Çok sağlıklı düşünmüyorum Biliyorum ama direkt sorunlu taraf değilim
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X